Blíži sa Deň matiek

by - 04 mája

Ahojte, 
presne za 10 dní je tu sviatok, ktorým si uctievame naše najdrahšie mamičky. Mama je pre mňa všetkým, dala mi život, vychovala ma a pomohla mi v tých najťažších situáciách. Moja mamina tak, ako ostatné ženy, miluje kozmetiku. Najradšej ma masky a peelingy, to je jej. Vždy sa jej snažím nájsť darček, ktorý by ju nielen potešil, ale bol pre ňu aj účelný. Okrem kytice, dostane maličkú pozornosť, ktorú jej s láskou darujeme. Eshop Notino vyrieši beauty dilemu za vás a v pohodlí domova. Ktoré ponuky ma zaujali a čo som kúpila maminke?


Som rada, že má eshop sekciu s tipmi na darčeky, v nej sa stále inšpirujem. Táto sekcia obsahuje darčeky pre mladšie aj staršie mamičky a nájdete v nej tiež prezenty, ktoré sadnú každej jednej žene. Ktoré darčeky by som vám odporučila?

Parfumy a toaletné vody:

Z parfumov ma najviac oslovila vôňa Dolce & Gabbana Dolce, vonia ako pižmo a kašmír spojené so sladkou papájou. Balenie parfumovanej vody je luxusné a svieže. Parfum by som doporučila mladým ženám, ktoré majú štýl a gráciu. Stačí vám jeden strek a razom sa ocitnete na lúke plnej kvetov vo Francúzsku. 




Zo setov ma najviac zaujal Karl Lagerfeld a Hugo Boss. Karl sa hodí mladším ročníkom a Hugo sadne kažej maminke. Karl Lagerfeld set obsahuje telové mlieko, mini parfum a veľkú parfumovanú vodu. 100 ml balenie vône vydrží pomerne dlho a ak má vaša maminka rada svieže, ľahké a elegantné vône, určite netrafíte vedľa. Hugo Boss The Scent má krásne balenie a kazeta poteší takmer každú ženu. Parfemovaná voda a telové mlieko voňajú ako pekné rána plné nežnosti a odpočinku. Vôňa je ľahká, hodí sa každej žene, dokonca ma tak uchvátila, že rozmýšľam nad jej kúpou. :)


Líčenie:

Z dekoratívnej kozmetiky ma nadchla sada od Heleny Rubinstein, ktorá obsahuje maskaru na oči, odličovač očí a mini starostlivosť o očné okolie. Set je zabalený v zlatej krabičke, špirála ma čierny odtieň a odličovač vyzerá tiež lákavo. Tento set sa hodí pre každú maminku, takmer každá žena používa maskaru a odličovač. Pupa Pupart S Red je paletka, v ktorej sa nachádza korektor, rozjasňovač, lícenka, očné tiene a lesky na pery. Set je momentálne v akciovej cene, 11,95 eur. Za necelých 12 eur viete urobiť radosť žene vášho srdca, no nie je to skvelé? Sadu by som kúpila trebárs aj mojej sesternici, aj keď ešte nie je mama, v brušku jej už pomaly rastie malá krásavica. Mňa osobne by to veľmi potešilo, že si na mňa partner spomenul aj počas tehotenstva. :)


Pleťová starostlivosť:

Produktov na čistenie a hýčkanie pokožky nikdy nie je dosť. Ryor ma momentálne mini sety, ktoré slúžia na prvotné vyskúšanie. Podľa mňa sú rozkošné, mám rada mini balenia a vzorky, preto by ma takýto darček potešil. Ak viete, že vaša mamka ocení aj malý darček, určite pouvažujte nad kúpou tejto sady, je krásna, zabalená v darčekovej taštičke a obsahuje štyri mini balenia. Diet Esthetic Himalayan Goji denný krém je určený hlavne pre dámy v strednom veku. Bojuje proti vráskam, pleť hydratuje a obsahuje Goji, čo je energiou nabitá rastlina už sama o sebe. Tento krém by som vzala mamke, to by ju potešilo. 


Telová starostlivosť:

Páni, ak si neviete dať rady s darčekmi, rozhodne netrafíte vedľa, ak svojej maminke alebo manželke kúpite Dermacol Aroma Ritual set troch sprchových gélov. O tomto sete som písala samostatnú recenziu a poviem vám, bola som z neho nadšená. Za málo peňazí očakávajte veľa muziky. 
Artdeco Asian Spa Deep Relaxation je sada, ktorá obsahuje telové mlieko, sprchovaciu penu a krém na ruky s relaxačnou vôňou. Túto sadu by som kúpila mamine, lenže ona sa bohužiaľ, nenatiera a krém na ruky taktiež veľmi neobľubuje. Avšak, ak by bola beauty maniačka, sadu by som mala už dávno v košíku. 


Moja maminka dostane darčeky, ktoré si sama priala. Chcela ceruzku na obočie, pretože sa jej pomaly míňa, tak som siahla po značke, ktorú určite poznáte, NYX. Ceruzka na oči NYX ma pekný odtieň, no je to svetlejšia hnedá, preto sa hodí skôr blondínkam. Ja som ju skúsila na ruke, a pigmentácia je stredná, no oceňujem, že sa nedrobí a že nevynecháva farbu, ako je to u iných ceruziek. Som zvedavá, ako mamke sadne, no dúfam, že ju poteší. Okrem toho, kúpila som jej hydratačnú masku na tvár od značky Garnier, tú som už skúšala a bola dobrá. Mojej pleti poskytla hydratáciu, no žiaden extra efekt sa nekonal. Som zvedavá, ako padne mamke a či jej pleť prejasní a zhydratuje tak, ako sľubuje. Garnier ponúka celkom tri masky, ktoré sú na iný typ pleti. Chystám sa skúsiť ružovú, ta je na citlivú pokožku, tak uvidím, aká bude. Ak s maskami máte skúsenosť, dajte mi dole do komentárov vedieť, ako fungujú u vás. Mňa až tak neohúrili, uvidíme, aký názor bude mať moja maminka. 


Čo plánujete kúpiť svojej mamke vy? Ak sa neviete rozhodnúť, klikajte na eshop Notino.sk, majú tam zaujímavé ponuky. :)

Krásny dníček,
Soňa


You May Also Like

10 komentárov

  1. Pekné tipy! Ja ešte musím porozmýšľať nad darčekom pre tú moju ♥ ✿

    * Spring Zaful Haul *
    * Giveaway *

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ještě nevím, co mamči pořídím, ale asi to bude kombinace kosmetiky a něčeho sladkého na zub :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já tyhle svátky moc neřeším. Kupuju třeba jen kytičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You have a great blog. With the BloggerContest.com you are a candidate to win with your website or blog, promote your web page, win prizes and promotions. With the support of our sponsors via we organize our blog competition for the first time in 2017. You can learn more about participation from our website.
    You can join, the applications are ongoing.


    Web : http://www.bloggercontest.com
    Mail : contact@bloggercontest.com
    Pbx : +440694802050

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné dárečky a tipy. Já teda mamce vždycky koupím nějakou květinu a to buď řezanou nebo v květináči. Pak skočíme na kávu a zákusek a to je asi tak všechno :)

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3