Letná make-up inšpirácia

by - 03 júna

Ahojte kočky, 
počas skúškového mávam dni, kedy sa mi vôbec nechce učiť, určite to poznáte. Vtedy je pre mňa zaujímavejšia aj podlaha v izbe, klasika. :D 
Avšak čo ma tieto dni vždy poteší, je nové líčenie. Doma sa nelíčim, veď načo by mi to bolo, no keď niekam idem, rada sa pekne namaľujem. 
Produkty, ktoré mi prišli na testovanie z e-shopu Elnino hýria letnými farbami a moderným lookom. Ak chcete vidieť, aké líčenie som s produktmi vykúzlila, čítajte ďalej. :)


Max Factor Whipped Creme penový mejkap

V oboch líčeniach som použila tento penový mejkap, ktorý mám v odtieni 45 Warm Almond. Mejkap kombinuje hydratačnú formulu s textúrou jemne našľahaného krému. Páči sa mi, že zanecháva svieži a príjemný pocit na tvári, je zmatňujúci a navyše, nevysúša pokožku. 
Balenie je elegantné a v čiernom prevedení, čo ja milujem. Mám rada minimalizmus, to už dávno viete. Samotný mejkap má penovú textúru, vonia ako nugátová tyčinka a na pleti vyzerá veľmi prirodzene. Odtieň je pre mňa možno trocha tmavší, no pri použití bieleho sypkého púdru sa prispôsobí tónu pokožky. Pracuje sa s ním dobre, na pleti nezalieza do vrások a neupcháva póry. Nanášam ho štetcom, pretože hubkou mi to veľmi nešlo. Má strednú kryciu schopnosť, nie je to mejkap, ktorý by som zvolila na silno aknóznu pleť. Mne postačuje, moja pleť je v podstate bez väčších nedokonalostí. Výdrž mejkapu je celkom fajn, čo ma ale mrzí je, že sa po čase pokožka začne lesknúť. V tomto počasí sa tomu ani veľmi nečudujem, no prekvapilo ma to, kedže má byť zmatňujúci a dlhotrvajúci. Po vyskúšaní môžem zhodnotiť mejkap ako vyhovujúci, avšak neodporúčam ho mastnej ani problematickej pokožke. Naopak suchej a citlivej pleti sadne, pretože ma skvelé hydratačné a zjemňujúce účinky. :)


Makeup Revolution London 
Vivid Baked Blush lícenka

Lícenka na tvár ma zaujala už na prvý pohľad. Má neskutočne krásnu farbu, odtieň Bang Bang You're Dead sa hodí na denné, ale aj večerné líčenie. 
Obal lícenky mi nevyhovuje, je plastový a už pri preprave sa mi líčka rozbili. Mala som šťastie, pretože sa lícenka nerozlámala, len sa odlepila od obalu. Toto je jediný nedostatok lícenky, pretože keď sa presunieme k pigmentácii a farbe, žasnem. Pigmentácia je stredná, čo mi vyhovuje oveľa viac, ako by mala mať takú farbu, čo sa nedá vrstviť. Samotný odtieň je jemne ružový v kombinácii so striebornou perleťou. Lícenka neobsahuje žiadne trblietky, no perleť je tu veľmi výrazná, preto zastúpi aj rozjasňovač. Vivid Baked lícenka vonia ako čokoláda, má zapečený efekt a na tvári vyzerá dokonalo. Za tú cenu, ktorú na e-shope nájdete, sa rozhodne oplatí. Mne veľmi vyhovuje, na leto je ako stvorená a odporúčam ju na každý tón pleti, jedná sa totiž o univerzálny odtieň. 
P.S.: Výborne sa vrství a nezanecháva žiadne šmuhy. 


Revlon PhotoReady paleta očných tieňov

Paletka očných tieňov a primera má nezvyčajnú kombináciu farieb, ideálnu na letnú párty. Leto je obdobie, kedy si môžeme dovoliť farby, ktoré bežne nenosíme. Tiene sa mi veľmi páčia, mám číslo 530 Bohemian, na viečku vyzerajú mimoriadne a luxusne. 
Bohemian paletka obsahuje 3 tiene, podkladovú farbu a rozjasňovač. Nájdete v nej trblietavé a jeden matný odtieň. V balení sa nachádzajú aj dva aplikátory, no ja ich nevyužívam. Obal je pevný a celý v čiernej farbe. Sýtosť tieňov je vskutku nádherná a pigmenty sú celkom k svetu. Výdrž je celodenná, tiene sa nezlievajú a farba na viečku je rovnako intenzívna, ako po nanesení. Z farieb sa mi najviac páči matná hnedá a trblietavá ružová, sú jemné a predsa výrazné. Ktoré farby vás zaujali?


Rimmel London Apocalips lesk na pery

Lesk na pery s efektom laku má extra pigmentáciu a pery zahalí do očarujúceho lesku. Obal rúžu s kryštálovým vrchnákom má ombré efekt, v dolnej časti pekne vynikne farba lesku. Penový aplikátor, melónová vôňa a nádherná farba očaria každú slečnu. 
Lesk na pery ma trocha sklamal, vadí mi to, že sa na perách farba po niekoľkých hodinách rozpíja. Vôňa, ktorá je síce príjemná ale intenzívna, mi už po hodine veľmi prekáža. Výdrž je síce super, no pitie ani jedenie nezvládne, pretože sa otláča. Ak ste leskové typy a nevadí vám to, tak si ho kúpte, lebo tie pigmenty sú zatiaľ najkrajšie a najlepšie, aké som kedy videla. Keď patríte k babám, ktoré majú frajerov a pomyslenie na otlačený rúž na jeho perách vás prenasleduje v snoch, zabudnite na lesky a zvoľte radšej matnú verziu. 
V jednom z líčení som si pomocou lesku urobila linku, ktorá sa mi celkom páči, čo myslíte?


Na záver pridávam líčenia s použitými produktmi, určite vám odporúčam lícenku a paletku, pre začiatočníčky ale aj pre milovníčky jemnejšieho líčenia sú ako stvorené. :)


Poznáte spomínané produkty? Nakupujete často na e-shope?

Pekný deň,
S.

You May Also Like

20 komentárov

  1. Líčenia ti ozaj pristanú. :) Skúsenosť nemám ani s jedným produktom, no najviac ma zaujal lesk. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj veľmi pekný make-up. Osobne sa mi veľmi páčia tiene na oči :) A tá tyrkysová farba je úplne úžasná ...

    www.lifi.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pěkný článek a i barvičky stínů se mi velmi líbí. Ovšem ten lesk na rty je opravdu úžasný, jak jeho barva tak i vzhled tuby. Moc se mi také líbí tvůj první make-up, vypadá to opravdu kouzelně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Povedený make-up! Ta paletka očních stínů od Revlonu je moc pěkná. Ta tyrkysová barvičky je ♥ Ten lesk je taky boží, fakt ti sekne!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám akurát nový make up od Dermacolu a je super :) A ten lesk od Rimmel som mala dokonca v dvoch farbách a boli super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To s tím učením moc dobře poznám. To mi přijde všechno okolo milionkrát zajímavější než ten text na papíře :D Nalíčená jsi nádherně a ten lesk na rty má moc pěknou barvu :)

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som rada, že v tom nie som sama a ďakujem. :)

      Odstrániť
  7. Veľmi pekné líčenia. Obidve. Inak súhlasím s tvrdením o Apocalips. Jeho vôňa naozaj môže niekomu prekážať. Silná. Ale ako linku som ho ešte nepoužila. Musím skúsiť. Vďaka za tip. Z očných tieňov sa mi najviac páči hnedý a tyrkysový. Ani rozjasňovač nevyzerá zle.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako linka je veľmi pekný, len ho musíš zafixovať púdrom alebo fix.sprejom, inak sa môže obtierať. Ja som si dala pod obočie kúsok pomády, tak sa mi linka nerozmazala.

      Odstrániť
  8. Dřív jsem hodně používala lesk od Rimmelu, ale už je to tedy strašná doba :D teď mám radši Nyx ;)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. On NYX mám tekutý rúž a je celkom v pohodke. :)

      Odstrániť
  9. Tak ty stíny vypadají opravdu skvěle! Líčení se ti povedlo. Líbí se mi všechny, kromě té růžové linky. Ale to je podle mě jen o vkusu - nemám ráda růžovou :D

    INKA – focení, líčení, bydlení, lifestyle a další!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nepoznám síce ani jeden produkt, ale obe líčenia sa mi veľmi páčia:)
    The Noela

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3