Štýlový domov

by - 22 júna

Ahojte, 
pamätám sa na staršie telenovely, v ktorých mali ženy vždy svoje toaletné stolíky. Mne sa to veľmi páčilo, sama som často premýšľala nad tým, ako bude vyzerať raz môj stôl. Predstavovala som si stolíky, ktoré ma ohúria na prvý pohľad, budú kvalitné a štýlové. Vždy som chcela, aby bola moja toaletka dostatočne priestranná a elegantná. Nádherné stolíky a iné dekorácie nájdete na stránke favi.sk.
Inšpiráciu treba hľadať všade, kde sa dá, preto ju nájdete aj na mojom blogu. :)


Toaletné stolíky sa mi páčia v rôznych farbách, no boduje u mňa biela. Je to jemná, decentná a svieža farba, ktorá snáď nikdy neomrzí. K stolíku je aj taburet, ktorý k nemu dokonale ladí. Páči sa mi dizajn a prevedenie toaletiek, obe majú šuplíky a zrkadlo, čo sa vždy zíde, všakže. :)
Doplnky a dekorácie, to je moje, milujem kupovať rôzne sviečky, sošky a iné milé veci, mám rada, ak má domov svoje čaro a útulnú atmosféru. 
Z doplnkov by som si na svoj stolík vybrala pár kusov skleneného svietnika (1.), okrem toho, že si doň uložíte sviečku, viete ho využiť aj ako nádobu na štetce. Viem si ho skvelo predstaviť, ako by vynikol na boku stola. Zrkadlo (2.) je pre mňa nutnosť, využívam ho každé ráno. Je mi lepšie, ak mám menšie zrkadlo, precíznejšie si tak aplikujem make-up a linku na oči. 


Kedže mám rada minimalizmus, stôl by som nechcela mať veľmi zaprataný, no táto rozkošná dóza s vtáčikom (3.) sa mi hrozne páči, dala by som si do nej odličovacie tampóny a tyčinky do uší, sú to praktické veci, ktoré počas maľovania využijem. :)


Šuplíky by som zaplnila maľovatkami, no kedže som beauty blogerka, je prirodzené, že mám toho oveľa viac, ako sa zdá. Na uskladnenie všetkých mojich beauty vychytávok a noviniek potrebujem extra priestor. Regály (4.) sú preto pre mňa tou najlepšou a najkrajšou voľbou. 



Toto je návrh môjho vysnívaného toaletného stolíka. Verím, že sa vám páči a že aj vy máte alebo budete mať doma priestor, ktorý bude patriť len vám, vašim snom, fantáziám a kreativite. Nezabudnite, najkrajšie stolíky nájdete na stránke FAVI

Krásny deň kočky moje,
S. 

You May Also Like

14 komentárov

  1. Toaletné stolíky sú úžasne a veľmi túžim po vlastnom. Dúfam, že mi raz tento malý sen splní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam v to tiež, zaslúžiš si svoje kráľovstvo. :)

      Odstrániť
  2. presne taký toaletný stolík som chcela aj ja :) podobný majú aj v Ikei ale mne by sa nezmestil do izby :/ ale staršne sa mi to páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je skvelé, no škoda, že sa nezmestí do izby. :(

      Odstrániť
  3. Myslím, že po takovém stolečku touží každá z nás :-) i já bych si takový nechala líbit. Mám ale všechny svoje poklady stejně nejraději v koupelně, kde se líčím a kde také probíhá všechna moje očista, vše je tak pěkně po ruce :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa v kúpelni neviem líčiť, musím si sadnúť a v kľude sa namaľovať. :D

      Odstrániť
  4. Kosmetický stůl mám a už bych potřebovala větší, protože se mi do něj nic nevejde :-D
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá vážně krásně :) Já mam klasicky toaletní stolek z ikea a je úžasný!! :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No, mě čeká zařizování během září, tak snad bude místo i na můj koutek krásy :) Nebaví mě mít šminky v koupelně a líčit se "na stojáka" :D

    INKA – focení, líčení, bydlení, lifestyle a další!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je najhoršie, ja sa tak neviem líčiť. :D

      Odstrániť
  7. Aj mne sa pači biela farba a velmi by som chcela spalňu v bielej farbe ..čo sa tyka stolikov tak mamina mala este so starou spalnou len nikdy ho nepouživala a ja som k tomu nemala žiadne sklony. No teraz ako tu viacero o tom píšete zapačilo sa to aj mne a možno si aj ja niaky vyberiem:-D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3