Zoeva complete eye set

by - 11 januára

Vitajte na mojom blogu, priatelia,

január je mesiac, ktorý je u mňa strašne hektický, pretože na každom kroku na mňa číha skúškové. Nedáva mi spať, nemám čas na svoje koníčky, no v živote je treba podstúpiť určité obete, ktoré nám zabezpečia lepšiu budúcnosť. Preto dúfam, že aj vy, moji drahí čitatelia, pochopíte školské povinnosti, a budete sledovať blog naďalej.
Na Vianoce som dostala krásny darček, ktorý používam denno denne, a som s ním veľmi veľmi spokojná. Reč je o kompletnej sade štetcov na oči od Zoevy. Pri výbere štetcov som brala do úvahy pomer cena a kvalita, no a kedže už jedni zoevácke štetce mám, posunula som tip Ježiškovi na tieto krásky. :)
Doma mám set na makeup, o ktorom si môžete prečítať v tejto recenzii. Dnes si predstavíme lásky, ktoré sú najlepšie pri líčení očí.


Sada obsahuje celkom 12 štetcov na líčenie a kozmetickú taštičku. Milujem čiernu farbu, a taštička má akoby vzor kože, čo sa mi hrozne páči. Využívam ju pri cestovaní, pri night ladies party alebo keď potrebujem uskladniť kozmetiku.
Každý jeden štetec je vyrobený z vegánskeho vlasu, sú vyrábané ručne a ich rúčky sú drevené. Štetce sú naozaj kvalitné, čo sa odzrkadlilo aj na ich fixovaní, to znamená žiadne lepidlá, ale pevná mosadz.
Konečne chĺpky, ktoré držia na mieste. A aké štetce sa v sete nachádzajú?

1. 142-concealer buffer:
Štetec na nanášanie korektora, či už tekutého, tuhého alebo v tyčinke. Stačí, ak ním vklepete korektor na miesta, ktoré chcete zakryť. Využiť sa dá aj na nanášanie korektora pod oči, pretože nevytvára šmuhy a nezvýrazňuje vrásky.


2. 226-smudger:
Pre efekt mačacích očí je tento pomocník najlepší. Používam ho na nanesenie očného tieňa na spodný kútik, a tiež na linku. Na linku ho používam len vtedy, ak si ju robím pomocou ceruzky, a štetcom ju rozmažem.



3. 230-luxe pencil:
Ja osobne ho používam na kreslenie detailov alebo na linku z tieňa. Štetinky sú mäkké, no držia tvar a perfektne sa s nimi pracuje.




4. 224-luxe defined crease:
Tkzv. blendovací štetec, ktorý sa používa na rozotretie tieňa do stratena. Používam ho tiež na dolné viečko a je to zatiaľ najlepší blendovací štetec, aký som kedy mala.




5. 322-brow line:
Vegánsky štetec na úpravu obočia. Má skosené štetinky, s ktorými vytvarujete dokonalý oblúk. Je určený na krémové a púdrové prípravky.


6. 237-detail shader:
Používam ho pri nanášaní tieňa do vnútorného kútika alebo na rozjasnenie plochy pod obočím. Skvelý je tiež pre baby s malými očami, tiene pekne rozmaže.



7. 234-luxe smoky shader:
Vždy som sa sama seba pýtala, ako to tie ženské robia, že ich tiene vyzerajú tak pigmentovane a luxusne. Po použití tohto štetca bola moja otázka zodpovedaná. Kvalitný štetec na vklepávanie pigmentov, trblietok a iných čačiek na očká.



8. 231-luxe petit crease:
Tieňovanie, prechody alebo dymové líčenie zvládne ľavou zadnou. Odporúčam všetkými desiatimi. :)



9. 228-luxe crease:
V sade sa nachádza hojne blendovacích štetcov, no ja ich využívam, hlavne keď potrebujem čistý blendák na zvýraznenie prechodov.


10. 227-luxe soft definer:
Na denné líčenie, pri použití sypkých práškových produktov alebo na rozotretie smokey eyes. Najpoužívanejší štetec medzi vizážistami.




11. 315-fine liner:
Ak máte doma gélovú linku, a neviete, s akým štetcom ju naniesť, tak tento je najvhodnejší. Je tvarovaný tak,že sa linka kreslí sama. :D 



12. 317-wing liner:
Môžete ho použiť buď na očnú linku, alebo na obočie. Ja som popravde tento štetec ešte neskúšala, no myslím, že bude fakt dobrý, ako zvyšok sady.



Máte skúsenosti so štetcami od značky Zoeva? Ak áno, ste s nimi spokojné? S čím ich čistíte?

Príjemný deň, krásky
Vaša S.

Šťastie znamená, že tvoje slová a činy sú v harmónii.

You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)