Kozmetiky nikdy nie je dosť...

by - 24 augusta

Ahojte,
už dávnejšie som objednávala veci z eshopu www.notino.sk ( parfums.sk, eshop sa premenoval, viac už čoskoro ), a v košíku mi pribudlo zopár skvelých kúskov, o ktoré sa chcem s vami podeliť. :)
Pohodlne sa usaďte, začíname. :P

* BrushArt Face makeup hubka v tvare kvapky:

Odkedy som začala používať beauty blender, moje líčenie vyzerá oveľa prirodzenejšie. Predtým som makeup rozotierala štetcom, no zdá sa mi, že hubka je viac precízna a kryje oveľa lepšie, pretože zájde aj do tých najmenších záhybov na tvári. 
BrushArt face makeup hubka  ma oslovila hneď na prvý pohľad. Doma mám hubku, no v inom tvare, preto som si povedala, že vyskúšam túto. Svoju kúpu neľutujem, hubka ma veľmi potešila. 
Vybrala som si čiernu farbu, aj keď som mohla siahnuť po farebnejšej, táto mi viac vyhovovala. Keď mi hubka prišla domov, bola zabalená v plastovom "púzdre". To sa mi páči, pretože sa hubka nedostane do kontaktu s okolím, a nezašpiní sa. Po vytiahnutí ma prekvapila pružnosť hubičky. Blender, ktorý mam doma, je síce mäkší, no rýchlejšie sa trhá a nie je tak stabilný, ako tento. 
Makeup sa s ňou nanáša famózne, vďaka špicatému vršku dokáže rozotrieť vrstvy líčidiel pod očami alebo v okolí nosa. 
Hubku som už skúšala prať, a poviem vám, svoj tvar nestratila, pružnosť jej ostala a čo je super, netrhá sa. Podľa mňa jedna z tých lepších. Kúpite ju v 5 odtieňoch za skvelých 2.60 eur.
Značka ma oslovila natoľko, že sa chystám zaobstarať si od nich štetce. Ak máte štetce od BrushArt, dajte mi do komentárov vedieť, ako ste spokojné. :)


* Makeup Revolution Amazing rúž na pery- odtieň: Divine:

Riadim sa pravidlom, že rúžov nikdy nie je dosť. Preto aj značky, ktoré skúšam, sú buď pre mňa nové, alebo neobjavené. Tak to bolo aj pri značke Makeup Revolution. Mám od nich produkty na oči, no rúže som neskúšala, tak som to musela napraviť. :)
Vybrala som si odtieň Divine, zaujal ma najmä farbou, ktorá je jemne koralová. Kedže onedlho začína škola, tento odtieň je ideálny do "lavíc". 
Obal má čiernu farbu, čo sa mi páči, je detail na konci rúžu v podobe odtieňa. Vďaka tomu si ľahko nájdem farbu, ktorú potrebujem rýchlo, a bez bolesti. :D
Konzistencia rúžu je krémová, odtieň nie je lesklý, rúž vonia po ovocí, a na perách zanecháva pekný dojem. Makeup Revolution Amazing rúž na pery stojí 1,90 eur, preto treba rátať s aplikáciou viac krát denne. Mňa to neodradilo, s radosťou si ho znova nanesiem na pery. Vydrží cca 2-3 hodiny, ak jete či pijete menej. S rúžom som spokojná, do školy akoby som našla. Vybrať si môžete z viacerých odtieňov, takže neváhajte, a vyberajte. :)


* Moyra Cuticle olejček na nechty- Mango:

O svoje nechty sa snažím starať vždy, ako to ide. Niekedy sa k manikúre dostanem raz za mesiac, čo sa odzrkadlí na kvalite mojich nechtov, preto sa snažím dopriať im kúry a oleje, aby boli vyživené a chránené. Moyra Cuticle olejček na nechty som si objednala aj kvôli tomu, že sa mi predchádzajúci olej minul. 
Keď som ho uvidela, prekvapil ma obsah. Balenie ma 15 ml, čo mi vystačí na celý rok. Po otvorení sa vo vnútri nachádza kvapkadlo, s ktorým aplikujete olej priamo na nechty. Vôňa olejíka je neskutočná, mango a pomaranč je veľmi dobrá kombinácia. Olej sa pomocou kvapkadla aplikuje na nechty, rozmaže pomocou prstov, a nechá vyschnúť. Po nanesení je nechtová kožtička zmäkčená, prevoňaná a zacelená. Pracuje sa mi s ním skvelo, a čo je fajn, olej je tak pracný, že sa zmestí do každej kabelky. Na eshope nájdete mnoho vôní a farieb, tak ak vás trápi suchá koža v okolí nechtov, ponúkam vám riešenie. :)

P.S.: Foto s mojim nechtom je ešte pred použitím oleja. :D


Páčia sa vám produkty, ktoré som si objednala? Používate oleje na nechty?

Have a nice day,
S.

You May Also Like

4 komentárov

  1. Veľmi pekný nákup si si vytvorila :) Inak, pre mňa je to naozaj veľký nezvyk, že sa teraz stránka volá Notino :) No dúfam, že si na to zvyknem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten olejček na nechty vyzerá moc dobre. Ja mám už takmer rok olej od Manufaktury a vôbec sa mi nemíňa... Od značky BrushArt som ešte nič neskúšala.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)