Happy summer day

by - 20 júla

Ahojte,
poznáte ten pocit, keď sa len tak usmievate a je vám dobre? Slniečko svieti, vtáčiky štebocú a vy popíjate kávičku na terase. Ten malý okamih šťastia, ktorý zaplaví vaše telo a naladí vás na celý deň, ten prežívam veľmi rada. Snažím sa, aby som si ho zapamätala, pretože je vzácny. V ten čas milujem seba, slnko, zem, ľudí, blízkych, trávu po ktorej kráčam, vzduch, ktorý dýcham a dokonca aj pílu, ktorou susedia režú drevo. Je mi dobre, nič ma nerozčúli, jednoducho som šťastná. Leto je plné takýchto okamihov, stačí, ak sa len na chvíľu zastavíte a vychutnáte si slobodu, šťastie, lásku,...Deň je potom vždy o čosi krajší, lepší, darí sa vám vo všetkom, po čom siahnete, ste usmievavé a plné svetla...
Momenty radosti a pohody si najlepšie vychutnáte v príjemných a krásnych šatách, ktoré objavíte v Bonprix. V týchto šatách som zažila opísaný pocit, pocit pohody a šťastia. :)


V prvom rade, nie som modelka, berte to prosím s rezervou a po druhé, fotili sme s druhým telefónom, ako bežne, preto sú fotky neostré. Dúfam, že to pochopíte. :)
Ide tu však o šaty, ktoré mám na sebe a tie sú naozaj krásne. Keď som ich na e-shope objavila, hneď sa mi zapáčili. Vzory a kvietky veľmi nenosím, no tieto mi akosi padli do oka. Sú z príjemného materiálu zloženého z 95 % viskózy a 5 % elastanu. Páči sa mi, že je látka príjemná na tele, neškriabe a je vzdušná. Šaty mám vo veľkosti 32/34 a sadli ako uliate, bežne nosím číslo 36 alebo S. Mierne elastický materiál s vodopádovým výstrihom sa prispôsobí postave, keďže je nariasený v oblasti bruška, skryje aj kilá navyše. Tieto šaty sa hodia nielen do mesta, práce alebo do školy, ale využijete ich aj na obed s kamarátkami, na rodinné oslavy alebo na dovolenke pri mori. Vzorované šaty odporúčam, sú kvalitne spracované a príjemne sa nosia. 


Na e-shope bonprixshop.eu nájdete širokú škálu šiat, stačí si len vybrať. Čo myslíte, pristanú mi tieto šaty? Páčia sa vám? Dajte mi dole do komentárov vedieť, aký štýl preferujete. :)

Pekný deň,
S. 

You May Also Like

22 komentárov

  1. Ty šaty vypadají opravdu nádherně a moc se mi líbí to jejich řasení :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som sa vždy bála takto objednávať a do teraz som oblečenie tak nikdy ani nenakupovala jedine raz topanky a to som tiež posielala na výmenu lebo miery na stránke mali zle napísané, inak ti veľmi pristanú aj tie zopnuté vlasy ani by som ťa nespoznala oproti tej fotke čo máš pri kontakte na mail:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu a sama som prekvapená, ako mi veci sadli. ;)

      Odstrániť
  3. Šaty sú krásne, pristanú ti a na fotkách vyzeráš veľmi dobre. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šaty jsou opravdu krásné :) Ty máš nádhernou postavu, takže ti skvěle sedí!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Síce to nie je môj štýl, ale sú celkom pekné :) Na kvetinový vzor som aj nie som, záleží najmä na tom, kde sa práve nachádza :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chápem, mne sa tieto šaty veľmi páčili a keď mi prišli, ostala som milo prekvapená, aké sú svieže a letné. :)

      Odstrániť
  6. kvetinky sú teraz na leto ako stvorené :) a máš super postavu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vážně pěkný :) modelku by jsi klidně dělat mohla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to neviem ale ďakujem za pochvalu, vážim si ju. :)

      Odstrániť
  8. Moc pěkné šaty a velmi Vám sluší!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)