Annemarie Börlind: LL Regeneration línia pre suchú pleť

by - 13 apríla

Ahojte,
dnes je krásny dátum, pre niekoho možno nepríjemný, pre iného zasa magický. Piatok 13. patrí medzi moje top dni, mne priniesol veľké šťastie, v tento čarovný dník sme sa s priateľom zasnúbili. :)
Aj keď je vonku nádherne, apríl patrí medzi nestály mesiac, nikdy totiž neviete, ako sa počasie zmení a čím nás prekvapí. Čo sa mojej pleti týka, je nestála a premenlivá, ako počasie. Raz ju mám mastnú, inokedy suchú, záleží na tom, ako sa stravujem a v akom cykle sa práve nachádzam. Suchá pleť je pre mňa strašiak, zvýrazňuje vrásky, akné aj kruhy pod očami. Aby som koži dopriala hydratáciu a upokojenie, siaham po rade LL Regeneration prírodná starostlivosť o suchú pokožku.


Každý z nás starne, je to jednoducho dané, taký je život. Ženy sa už v minulosti snažili spomaliť starnutie pokožky, skúšali rôzne prírodné zložky, ktoré im pleť nielen hydratovali, ale aj chránili pred stratou kolagénu. LL Regeneration sada je určená hlavne ženám v rokoch 25-30, kedy sa už začínajú prejavovať prvé známky starnutia. Prevencia je základ, patrí medzi najdôležitejšie kroky k zdraviu pleti. LL Regeneration séria prichádza na trh s inovatívnym LL Biokomplexom, ktorý podporuje prirodzenú regeneráciu pokožky, obnovuje bunky a spomaľuje proces starnutia. Vyhladzuje jemné línie a vrásky, predchádza výskytu červených žiliek a skvelo hydratuje namáhanú kožu. V línii nájdete kompletnú prírodnú starostlivosť vhodnú pre suchú a zrelú pokožku. 

LL Regeneration Gél z orosených kvetov
pre suchú pleť

Intenzívne hydratujúci pleťový gél redukuje pocit napätia tváre, pôsobí v hlbokých vrstvách pokožky a stimuluje jej obnovu. Pleť bude jemnejšia, hladšia, svieža a bez zaťaženia. Produkt je určený pre dehydratovanú pokožku, dodáva pleti príjemný, upokojujúci a relaxačný pocit. Medzi hlavné zložky, prítomné v celej línii LL Regeneration patrí LL Biokomplex, šalvia, harmanček, aloe vera, vitamín C, ľubovník, echinacea extrakt, bambucké maslo, jojobový a sezamový olej a mnoho ďalších. Tieto všetky zložky pôsobia antisepticky, absorbujú a uvoľňujú obrovské množstvo vlhkosti a vypínajú pokožku tváre. 
Prírodný pleťový gél z orosených kvetov ma veľmi pekné balenie, páči sa mi, že aj pri výrobe obalov je pre značku prvoradá príroda a jej poklady. Pumpičkový aplikátor by som povinne vymenila takmer u všetkých tekutých prípravkov, myslím, že je nielen hygienický, ale aj viac účelný. Gél ako taký ma jemnú parfumáciu harmančeka, príde mi nežná a vôbec nepôsobí umelo alebo prehnane. Kedže samotný produkt obsahuje kombináciu harmančeka a ostatných bylín, vôňa sa šíri práve z týchto zložiek. Farba gélika pripomína pivo, no po nanesení na tampón sa nesie v žltkastých tónoch. Konzistencia je gélová, rýchlo sa vstrebáva, nezanecháva mastný pocit a pleť vôbec nezaťažuje. Prípravok používam ráno aj večer, na kúsok tampóna si aplikujem jednu-dve pumpičky a následne rozotriem po tvári, krku a dekolte. Gél môžte nanášať priamo do dlaní, no u mňa víťazí odličovací tampón. Ním si niekoľko minút prechádzam po pleti, pokiaľ nebude dokonale čistý. Vtedy viem, že som si pokožku dôkladne a precízne odlíčila. Vďaka obsahu ružovej vody, ktorá ma nielen upokojujúce, ale aj posilňujúce účinky, môžte gél použiť aj na odlíčenie a dočistenie okolia očí. Vegan a eko friendly zloženie nie je testované na zvieratách, neobsahuje žiadne škodlivé chemické látky ani živočíšne prísady, gél je vhodný aj pre mužov po holení. Vitamín C pôsobí priamo v bunkách pleti a stimuluje novú produkciu kolagénu. Po aplikácii je pleť hladká, póry sú stiahnuté, pokožka je vláčna a príjemná na dotyk. Do niekoľkých minút zmizne začervenanie, jemné žilky sa opticky vyhladia, pleť bude spevnená a pocit suchej a napnutej kože zázračne zmizne. Gél používam namiesto tonera, po vyčistení čistiacim mliekom nanášam tento gél, ktorý mi pleť nielen dočistí, ale aj upokojí podráždenie a alergické reakcie. Odporúčam ho každému, koho trápi suchá, šupinatá a dehydratovaná pleť, 150 ml balenie vydrží naozaj dlhú dobu bez ohľadu na to, ako často sa používa. :)

Výhody a plusy:
  • pumpičkový aplikátor
  • príjemná, nevtieravá vôňa
  • vegánske zloženie, netestované na zvieratách a čisto na prírodnej báze
  • svieža, upokojená pleť
  • žiaden pocit mastnoty, rýchla vstrebateľnosť a okamžitý efekt
  • do pokožky sa vpije, teda nezanecháva žiaden olejovitý alebo ťaživý pocit na pleti
  • vhodný aj pre mužov
  • ocenený Eco Control, Vegan a CSE Label certifikátmi
  • obsahuje čistú termálnu vodu z prameňa v Čiernom lese

Nevýhody a mínusy:
  • trvá približne dva dni, pokiaľ sa pleť dokonale "napije" a dostaví sa efekt najvyššej hydratácie kože


LL Regeneration regeneračný denný krém
pre suchú pleť

Denný krém je určený pre suchú, dehydratovanú pokožku, ktorej chýba voda. Pleti poskytuje intenzívnu ochranu proti voľným radikálom, regeneráciu, hydratáciu a sviežosť. Zvyšuje pružnosť a pevnosť pokožky, stimuluje obnovu kolagénových vláken, upokojuje podráždené oblasti pleti. Krém ma prírodné zloženie, ktoré nie je testované na zvieratách a neobsahuje žiadne chemické látky a škodliviny. 
Annemarie Börlind LL Regeneration denný krém v 50 ml balení predstavuje ideálneho všestranného pomocníka. Vďaka obsahu jemných zložiek sa skvelo nanáša ako podklad pod mejkap, udržuje v pokožke vlahu a zároveň ju chráni pred vonkajším prostredím. Biela tuba s krémom pôsobí luxusne, príjemná harmančeková vôňa upokojí zmysly, zatiaľ čo nelepivé zloženie ulahodí pleti. Žltkastý krém ma vodnato-gélovú textúru, pomerne rýchlo sa vstrebáva, no nanášanie môže byť trocha obtiažnejšie, krém sa totiž horšie rozotiera. Aj napriek ľahkému zloženiu, na tvári pôsobí ako balzam, preto je lepšie, ak ho precízne zapracujete do pokožky. Po uschnutí nelepí, nie je mastný, naopak, pleti poskytne neviditeľnú ochrannú vrstvu, efektom podobnú balzamu na pery. Výborne zvláčňuje, zjemňuje a vyplňuje pleť, líčenie s ním vydrží dlhšie, pri nanášaní mejkapu sa nedrobí a neopadáva. Príjemný pocit na pleti je niečo neskutočné, pokožku si musím stále hladkať, akú ju mám hodvábne mäkučkú. :D Krémik mi sadol, používam ho ráno pred líčením, pokožku mi výborne hydratuje a upokojí. Ak by som to mala zhrnúť, povedala by som, že sa jedná o prípravok, ktorý je najlepší pre suchú pokožku, no určite by som ho vyskúšala aj pri pleti zmiešanej, pretože krásne upokojí a prejasní sivé tóny pokožky. 

Výhody a plusy krému:
  • hydratácia, zjemnenie, prejasnenie pleti
  • obnova buniek, regenerácia
  • ochrana pred voľnými radikálmi
  • hladká a príjemná pleť po aplikácii
  • netestovaný na zvieratách, bez chemických látok a škodlivých parabénov
  • obsahuje minerálnu vodu bohatú na horčík, draslík, vápnik a zinok
  • balzamová textúra, pôsobí ako ochranná vrstva

Nevýhody a mínusy:
  • aj napriek prírodnému zloženiu, nie je určený pre vegánov, pretože obsahuje včelí vosk
  • ťažké rozotretie produktu na tvári


Všetky bio produkty nakúpite v pohodlí domova na stránke prírodnej kozmetiky Annemarie Börlind. Okrem mojich prípravkov tu nájdete nielen pleťovú, ale aj vlasovú a telovú kozmetiku. 

Vyskúšali ste už produkty od Annemarie Börlind? Poznáte LL líniu? Ak áno, vyhovuje vám?

Krásny večer,
S.

Za poskytnutie produktov na testovanie ďakujem zastúpeniu Annemarie Börlind Slovensko. 

You May Also Like

11 komentárov

  1. Tuhle kosmetiku vůbec neznám, ale vypadá zajímavě :) Já mám spíše mastnou pleť, ale ani na tu neuškodí nějaké hydratační produkty :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, aj mastná pokožka potrebuje hydratovať. :)

      Odstrániť
  2. Já mám mastnou pleť, ale recenze je hezky nafocená a dost podrobná, takže super

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento prechod zo zimy na jar je tak trochu pre pleť horšie znášané lebo vidím akú mam pleť suchú a taketo vyrobky jej len pomôžu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma teší, že takýto problém nemám len ja. :)

      Odstrániť
  4. děkuji, sekáče miluju a už se těším na další nálet v říjnu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tuhle řadu neznám, ale poslední dobou mám pleť hodně suchou, takže přemýšlím, že bych nějaký podobný produkt vyzkoušela, možná přímo tenhle. Díky za pěknou recenzi. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nezkoušela, ale vypadá parádně :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)