Memories...

by - 07 januára

Ahojte, 
dneÅ¡nÃœ deň bol pre mňa v znamení spomienok, rada myslím na príjemné a pozitívne veci, ktoré som zaÅŸila. Neviem ako u vás, no v naÅ¡om príbytku eÅ¡te stále prevláda "duch" Vianoc, stromček si nechávame aÅŸ do pravoslávneho Silvestra. 
Aby som aj vám pripomenula jedno z najkrajších období roka, ukáşem vám fotky, ktoré sme so snúbencom fotili ešte počas sviatkov.
Fotili sme mÃŽj outfit, ktorÃœ bol veÄŸmi príjemnÃœ, krásny a slávnostnÃœ. Mám rada rÃŽzne Å¡tÃœly obliekania, no čo v mojom Å¡atníku nesmie rozhodne chÃœbaÅ¥, je biela blúzka.  


Biela blúzka pre mňa predstavuje jeden z klasickÃœch a stále skvelo kombinovateÄŸnÃœch kúskov. Táto je o niečo viac trendy, pretoÅŸe má na rukávoch prestrihy a v prednej časti uzlíkové viazanie. Keď som ju videla, okamÅŸite si ma získala. Vzala som si číslo 34, mám pocit, ÅŸe z Bonprixshopu mi je toto číslovanie najlepÅ¡ie a ÅŸe zodpovedá XS/S. 


Samotná blúzka je vyrobená z príjemného, trocha chladivého materiálu. Materiál je ale vzduÅ¡nÃœ, páči sa mi strih aj unikátna farba. Keďşe je to ÄŸahkÃœ materiál, odporúčam vám vziaÅ¥ si pod ňu eÅ¡te top alebo čipkovanú podprsenku. Na blúzke mi vadí krčivá tkanina, je to Å¡koda, pretoÅŸe kúsok je naozaj famózny. Rada ho kombinujem s nohavicami a dşínsami, neviem prečo, no sukňa sa mi k nemu vÃŽbec nehodí. Biela blúzička je ideálna na slávnostné príleÅŸitosti, ja osobne som ju mala nielen na oslave narodenín, ale aj pri Å¡tedrovečernom stole. Aj napriek svojmu nedostatku sa mi veÄŸmi páči, zaujme na prvÃœ pohÄŸad a krásne rozjasní bledú pokoÅŸku. Predné viazanie dodá blúzke hravosÅ¥, otvorené rukávy pÃŽsobia mladistvo a strih zvÃœrazňuje postavu. :)


Som nadšená, şe dokáşem nájsť perfektné a hlavne prudko nositeğné vecičky na internete, poviem vám, nie vşdy mám náladu na nakupovanie v preplnenÜch obchodoch. Na mojom obğúbenom Bonprixshope nájdem vşdy veğkÜ vÜber šiat, blúzok, nohavíc, zimnÜch búnd, topánok a mnoho iného. Vedeli ste, şe aktuálne prebieha novoročnÜ vÜpredaj? V ponuke sú veğmi pekné kúsky, určite si ich nenechajte ujsť. :)

AkÜ outfit ste ku sviatočnému stolu zvolili vy?

Prajem vám krásny večer, 
S.

You May Also Like

8 komentárov

  1. Moc hezká halenka :) Já byla o Vánocích nemocná, tak jsem zvolila pohodlnÃœ vánoční svetřík :)
    Elle about everything

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ou, to ma mrzí, v tomto prípade je jasnou voğbou pohodlie. :)

      Odstrániť
  2. Blůza je opravdu pěkná a moc se mi líbí ty průstřihy. Určitě na ní mrknu :) Já jsem na Å tědrÃœ den oblékla sukni a triko. Chtěla jsem se hlavně cítit pohodlně :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. AnonymnÜ18/1/19 20:08

    Bluzka je pekna, ale ten cierny top pod to je ako zly sen a hlavne zozadu, treba dokupit nejaky pekny top,idealne biely

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veğmi pekná blúzka, celé to vytvára (aj s príveskom), takÜ nevtieravo sviatočnÜ look.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem mÃŽcÅ¥. :)