Valentínsky večer

by - 12 februára

Valentín!
Dúfam, že sa medzi vami nájdu milovníci tohto dňa, pretože tento rok sa naň nesmierne teším. Viem, je to komerčný sviatok, všade naokolo samé srdiečka, kvetiny, bonboniéry a gigantické plyšové medvede, ja si ale nedokážem pomôcť, mne to príde milé a sladké. 
So snúbencom ho oslavujeme klasicky, dobrá večera, kino alebo domáca pohoda so šampanským a jahodami. Pre nás je dôležité, že sa venujeme jeden druhému bez toho, aby sme mysleli na prácu či domácnosť...
Čo by to bolo za "rande" bez poriadnych príprav? Značka Ziaja, prichádza s produktmi tak pompéznymi, že si ich okamžite zamilujete. 


Krásavice moje, objavila som dokonalé prípravky na suchú až veľmi suchú pokožku. Keby som o nich vedela skôr, zimu by som prežila s oveľa krajšou a hlavne hydratovanejšou pleťou!
Línia CUPUACU s bambuckým maslom, olejom z para orechov a makadamiovým olejom ma veľmi milo prekvapila. :)
V línii sa nachádza hneď niekoľko výrobkov, je už len na vás, aké textúry preferujete a čo si zvolíte. 

Cupuacu Sprchový balzam na telo, tvár a vlasy

Viacfunkčný prípravok na telo a vlasy obsahuje účinné premasťujúce zložky ako bambucké maslo, oleje a mikrokryštalický vosk. Umýva pokožku bez toho, aby ju vysúšal. Doprajte si každodenné posilnenie kože s účinným zlepšením hydratácie, pevnosti a pružnosti. 
Balzam má veľmi dobré zloženie, ošetruje a zároveň vyživuje suchú pleť, rýchlo vyhladzuje a redukuje drsné miesta na tele, poradí si so suchými vlasmi aj rozštiepenými končekmi. 
Na balzame sa mi páči nielen obal ako taký, ale aj textúra prípravku. Hustá, krémovo-biela štruktúra pripomína telové mlieko, tento balzam sa veľmi dobre nanáša, síce nepení ako klasické umývacie prípravky, no o to viac udržuje potrebnú vlahu a vitamíny v koži. Pri aplikácii sa roztápa na vlhkej pleti, keďže je určený na suchú pokožku, má mastnejšiu textúru. Wau efekt nastáva hneď po kúpeli, tak hladkú, vyživenú a hlavne zdravo vyzerajúcu pokožku som už dávno nemala. 
Milujem jeho vôňu, celá línia ma lahodnú parfumáciu, ktorá by mohla konkurovať aj tým najväčším svetovým značkám. To, aký skvelý pocit balzam na koži zanechá, je neuveriteľné, poradí si s extrémne suchými miestami, do pleti sa úplne vpije, čím ju skvelo hydratuje. Vôňu cítiť aj na druhý deň, pokožka bude saténovo jemná, oživená a akási žiarivejšia. 
Balzam je určený na telo ako doplnková starostlivosť po použití sprchového gélu. Vyskúšala som ho nanášať aj samostatne, myslím, že je to lepšie, pretože sa vám vône nebudú vzájomne prekrývať. Bohatá textúra je ideálna na holenie, s týmto prípravkom dosiahnete nehorázne dobrý výsledok. Ak si balzam nanesiete na pleť a necháte 20 minút pôsobiť, výživná maska je na svete. Pokožka tváre sa razom premastí, vyživí, zjemní a napne. Vlasový zábal alebo maska s prípravkom Cupuacu vaše vlasy hĺbkovo ošetrí a vyhladí, konečne budú lesklé a príjemné na dotyk. 
Tento produkt hodnotím veľmi pozitívne, hodí sa hlavne suchej pokožke, neodporúčam ho na mastnejší typ pleti, oleje by mohli kožu ešte viac premastiť, čo je spúšťač pre tvorbu akné. Na dehydratovanú, šupinatú pokožku s povrchovými eróziami si neviem nič lepšie predstaviť. 


Cupuacu Kryštalický cukrový peeling

Cukrový vyhladzujúci peeling so skvelým zložením patrí medzi moje najobľúbenejšie produkty. Výborne prečistí pokožku tela, hydratuje ju a spevňuje. Cupuacu a bambucké maslo vytvoria na povrchu kože zamatový film, ktorý zjemňuje, vyživuje a uzdravuje jemnú vrstvu epidermy. Makadamiový olej a olej z para orechov premastia suché miesta na pleti, chránia ju pred vonkajším vplyvom prostredia a zlepšujú elasticitu kože. Cukor a škrupiny orechov aktivujú cirkuláciu krvi a odbúravanie tukových zásob, odlupujú šupiny a suché vrstvy kože bez podráždenia, stimulujú a energizujú hlboké vrstvy pokožky. 
Hnedý obal so šraubovým vrchom má ochrannú fóliu, ktorá zabraňuje vytečeniu obsahu. Je to nielen hygienickejšie, ale aj istejšie balenie, nikto predsa netúži po tom, aby sa mu peeling rozlial po celej taške. Opäť veľmi príjemná vôňa, ženská a vskutku opojná, taká, aby každého zaujala. 
Peeling považujem za poklad v mojej zbierke. Odporučila mi ho predavačka v Ziaja obchodíku, vraj je to niečo neskutočne. Som rada, že som ho vysúšala, sadol mi ako uliaty a ten výsledný efekt je na nezaplatenie. Aplikuje sa na vlhkú pokožku, krúživými pohybmi sa rozmasíruje a následne opláchne. Zrniečka sú hrubšie a početne zastúpené, mne to veľmi vyhovuje, pretože neznášam gélové peelingy alebo tie, ktoré mi s mojou hrošou kožou nijak nepomôžu. Aj napriek hrubším zrnám je k pokožke šetrný, nedráždi ju, má olejové zloženie, preto je pleť po kúpeli mastná. Mne to nevadí, práve naopak, v zime si ho neviem vynachváliť. Pri pravidelnom používaní získate žiarivú, čistú, pevnú a pružnú pokožku tela. Opticky vyhladzuje strie a celulitídu, koža je hodvábne jemná, žiadne pomaranče!
Tento peelingový prípravok musíte mať, je to azda to najlepšie, čo som od Ziaji vyskúšala. :)


Cupuacu Suchý olej na tvár, telo a vlasy

Suchý kryštalický olej s rovnakým zložením ako prechádzajúce produkty dopĺňa telovú starostlivosť. Jemný olej sa rýchlo vstrebáva, pokožku nezaťažuje, ľahká konzistencia sadne každému typu pleti a lahodná vôňa vás rozhodne dostane. 
Balenie oleja s pumpičkovým aplikátorom ocení každá dáma, príjemný minimalistický dizajn zbožňujem. Priehľadná olejová textúra sa dobre nanáša, na koži nezanecháva mastný pocit, po nanesení sa môžte smelo obliecť, pretože fľaky s týmto krásavcom rozhodne nehrozia. 
Používam ho po kúpeli, dokáže výborne hydratovať a posilniť ochrannú bariéru pleti. Samozrejmosťou je slastný pocit po nanesení, pokožka povolí a nebude tak napätá, suché miesta zmäknú a podvolia sa účinku bambuckého masla. S kožou tela dokáže aj nemožné, ak ho použijete na vlasy, budú jemné, lesklé, vlasové vlákno sa zacelí, regeneruje a premastí. 
Tento viacúčelový suchý olej aplikujte na tvár a tešte sa zo zdravej pleti. Pomáha redukovať sivastý tón kože, posilňuje a vyživuje, ak sa vám často šúpe pokožka nosa, toto je váš záchranca. Mne pomohol nielen so šupinkami na nose, ale aj so začervenaním pleti. 
Líniu Cupuacu odporúčam všetkými desiatimi, myslím, že nič lepšie v takejto cenovej kategórii na trhu nenájdete. 


Všetky prípravky zoženiete v kamenných predajniach aj na e-shope. Ak ste z Košíc alebo okolia, ochotné predavačky v Auparku vám radi poskytnú vzorky na vyskúšanie a poradia vám s výberom. 

Používate značku Ziaja? Ak áno, aké produkty sú vaše naj? Ako vyzerá vaša príprava na valentínske rande?

Pekný večer,
S.

(Spolupráca so Ziaja Slovensko.)

You May Also Like

30 komentárov

  1. Zaujal mě cukrový peeling ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ziaja Cupuacu sice od vidění ze Ziaja obchůdku znám, ale nějak jsem se k této řadě ještě nedostala :) Teď zrovna používám jejich čokoládovo-pralinkový mišmaš peeling a ten je teda taky parádní! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ziaja ma veľmi dobré produkty, vždy ma vie prekvapiť. :)

      Odstrániť
  3. Já mám ráda kozí řadu, také kakaovou, petrželkový krém na oči a sprcháče, a Valentýna neslavíme :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ziaju používám, nejvíce mě zatím sedla Kozí řada a chystám se na objednávku, protože budu potřebovat za chvíli noční krém na obličej a krém na oční okolí. Chtěla bych zkusit petrželkovou řadu 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cupuacu je skvělá řada a celkově i značku zbožňuju :-) mám toho doma opravdu hodně :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som mala doma zatiaľ iba ich krém na ruky.

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj viac produktov, uvidíš, budeš nadšená. :)

      Odstrániť
  7. Ten sugar scrub mě láká nejvíce :-) musím značku Ziaja otestovat.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ach tak tieto produkty by som z radosťou všetky vyskúšala. ;) O tejto značke som už počula. ;)

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Cukrový peeling mám na wishlistu snad sto let :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám náhodou Valentín hrozne rada a veľmi ma baví. :) Vôbec mi nevadí komercia okolo, veď mi nikto nevnucuje kúpiť si niečo. :) Z produktov ma najviac zaujal suchý olej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ten cukrový píling vyzerá mňamkovo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj Soňa :-) zaujal nás tvoj blog.
    Sme módny eshop s dámskou módou.
    Ak by si mala záujem s nami spolupracovať, prosím kontaktuj nás na info@manzara.sk

    prosím kontaktuj nás na info@manzara.sk
    http://www.manzara.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ziaju mám naozaj rada :) už dávno som si nič nekúpila, tak možno siahnem najbližšie práve po nejakom z týchto produktov :P

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já kosmetiku ziaja, začínám teprve objevovat. Dříve jsem pár produktů zkoušela, ale teď bych ji ráda více prozkoumala. Tak jsem si i objednala nějaké kousky z Notina :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)