Revolution Pro Nath kontúrovacia paleta

by - 01 júna

Konečne je teplo!
Som veľmi rada, že prichádza najobľúbenejšie obdobie roka, leto. Na lete milujem ten pocit slobody, energie, nekonečných možností a lásky. Počas horúcich dní uprednostňujem jemný make-up look, ktorý moju pleť nezaťaží. Trblietky a kovové odlesky jednoznačne patria k tejto sezóne, nemyslíte?
Makeup Revolution prichádza na trh s vyššou radou Revolution Pro, zaujme vás výrobkami a skvelou kvalitou. :)

paleta na kontury tvareRevolution PRO Nath kontúrovacia paleta by Natalia Siwiec

Značka Revolution rada objavuje nové tváre a spolupráce, čo ste si určite všimli. Natalia Siwiec je poľská influencerka, ktorá vykúzlila naozaj krásne kúsky. Jej kolekcia obsahuje paletu očných tieňov a kontúrovaciu paletku. 
Revolution Pro Nath paleta na kontúry tváre si ma okamžite získala. Pozrite sa na ten nádherný dizajn, farbu obalu a spracovanie. Magnetické uzatváranie, rose gold detaily, tento kúsok je rozhodne zberateľskou lahôdkou. Paletka obsahuje bronzery, rozjasňovače a banánový púder. 
Ružový pevný obal s netradičným balením ukrýva čisté zlysované pigmenty. Produkt sa hodí hlavne na cesty, obsahuje všetky líčidlá pre upravený vzhľad pleti. 
Po otvorení tejto nádhery uvidíte nielen dokonale zladené odtiene, ale aj príjemný dizajn s lesklým písmom. Farby sú pri swatchoch na ruke nevýrazné, povedala by som, že ma až tak neoslovili. Avšak keď som si ich naniesla na tvár, s výsledkom som bola viac ako spokojná. Zamatová textúra sa príjemne nanáša, pleť vyhladí a vydrží celý deň bez zlievania alebo fľakatenia. Tak hladučkú konzistenciu som pri pleťových paletách už dlhšie necítila. Pri aplikácii použite jemnú ruku, netlačte na štetec, inak sa pigmenty začnú veľmi prášiť. Po nabratí farby odklepte štetec a nanášajte podľa potreby na miesta, ktoré chcete zvýrazniť. Saténovo hebké tiene výborne splynú s pokožkou, nezanechávajú žiadne šmuhy ani fľaky a odtiene sú stavané tak, aby sadli bledulkám aj tmavším typom pleti.
Odtieň Desert je vhodný pre svetlú pokožku, hodí sa na kontúrovanie. Paradise využije tmavšia pleť, okrem kontúrovania zvýrazní lícne kosti a skvelo vynikne na koži. Ja ho používam na zvýraznenie kontúr tváre, moja pleť s ním vyzerá opálená a prejasnená. Sweet banánový púder odporúčam na zafixovanie očného okolia, nezalieza do vrások a pekne splynie s krycím krémom. Darling je svieža broskyňová farba, ideálna na rozjasnenie. Sweetheart odtieň milujem, kovová zlatá farba nadchne ako rozjasňovač, očné tiene alebo lícenka. Admirer obsahuje malé trblietky, ktoré na pleti nevidieť, preto je vhodný na denné nosenie. 
Táto limitovaná edícia nie je testovaná na zvieratách, je fajn pre začiatočníkov aj skúsenejších. Poviem vám, s paletkou je potrebné pracovať opatrne, nežne, ak si na to zvyknete, budete ju milovať tak, ako ja. Vadí mi na nej len jedná maličkosť, okienka bronzerov sú menšie, veľký štetec mi ledva nanesie farbu, vhodným typom budú cestovné štetce alebo guľaté. Pri rozjasňovačoch mi to vôbec nevadí, ak používate vejárovitý alebo jemnejší aplikátor, vec je vyriešená. :)
Paletku som si obľúbila, používam ju teraz často, podľa mňa sa perfektne hodí na leto, pretože obsahuje lesklé farbičky a tie parádne odrážajú slnečné svetlo. Pre rozjasnenú, zdravo vyzerajúcu pleť kedykoľvek a kdekoľvek. 

limitovana edicia pro nath palety konturovacich pudrovkonturovacia paleta na tvar
revolution pro nath kontury
makeup revolution pro nath konturovacia paleta
natalia siwiec konturovacia paleta
revolution pro nath konturovacia paleta
makeup revolution pro nath
revolution pro nath konturovacia paleta
swatche revolution pro nath konturovacia paleta
swatche revolution pro nath natalia siwiec

Limitovanú edíciu Natálie Siwiec zoženiete na Notino. Zaujala vás táto limitka? Ktoré produkty od MUR sú vaše obľúbené?

Krásny víkend,
S.

You May Also Like

4 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)