Môj Nivea rok

by - 14 decembra

Ahojte,
rok 2019 sa nám pomaličky ale isto končí, poviem vám, zbehol veľmi rýchlo... Za ten čas som vyskúšala mnoho kozmetiky, o ktorej vám postupne napíšem. :)
Medzi moje obľúbené značky patrí aj Nivea, používam ju už dlhšie a stále som z nej nadšená. Ktoré novinky som otestovala a čo vám odporúčam, si prečítate v tejto a nasledujúcej recenzii. 


Nivea Urban Skin Detox

Pleťová rada Urban Skin Detox sa rozrástla o pár produktov, ktoré ma veľmi milo prekvapili. Sada je určená pre unavenú pokožku, pleť znečistenú mestským ovzduším a pre kožu, ktorá potrebuje detoxikáciu, regeneráciu a hĺbkovú očistu. Kompletný rad som už v minulosti testovala, niektoré prípravky mi sadli, iné nie, preto som bola zvedavá, ako bude moja pleť reagovať na nových pomocníkov. 
Produkty Urban Skin Detox obsahujú jemný íl, čiernu ryžu a zelený čaj, zložky nabité silnými antioxidantmi. Vedeli ste, že v minulosti smeli čiernu ryžu užívať len kráľovské rodiny? Je obľúbeným detoxikačným prostriedkom, uvoľňuje zanesené póry, spolu s ílom a zeleným čajom čistí, osviežuje a udržuje rovnováhu pokožky. 
MICELÁRNA VODA URBAN SKIN DETOX si ma získala obalom, neparfumovaným zložením a výbornou čistiacou schopnosťou. Je vhodná pre citlivú pleť, vďaka výťažkom zo zeleného čaju pokožku upokojí, prejasní a zbaví ju sivastého nádychu. Poradí si aj s vodeodolným mejkapom, kožu prečistí, zmatní a zjemní jedným ťahom. Oceňujem veľké balenie, ktoré čo to vydrží. Vodičku som používala najmä v letných mesiacoch, dokázala mi pleť upokojiť a zároveň príjemne osviežiť, čo mi vtedy padlo vhod. Ako produkt na detox pleti som od nej veľa neočakávala, no keď som si po pár dňoch všimla zmenšenie rozšírených pórov a celkové zlepšenie stavu kože, bola som veľmi rada. Micelárnu vodu odporúčam hlavne mastnej a zmiešanej pleti, citlivú pokožku môže jemne dráždiť, najmä ak si pri odličovaní šúchate tvár. Čo sa týka očného mejkapu, opatrne, keď sa dostane do očí, štípe. :) 
ZLUPOVACIA ZMATŇUJÚCA MASKA URBAN SKIN DETOX dokáže divy. Vždy som milovala zlupovacie pleťové masky, vedeli mi pokožku výborne očistiť od čiernych bodiek, prachu a nečistôt. Táto kráska patrí medzi moje naj, okamžite zmatňuje kožu, zjemňuje póry, odstraňuje odumreté kožné bunky a bez problémov sa z tváre strháva. Aplikácia je vážne jednoduchá, stačí si na pleť naniesť pár kvapiek masky, rozotrieť ju, počkať 15-20 minút a s gráciou zlúpnuť. Maska mi pokožku výborne vyčistila, obsahuje zelený čaj a čiernu ryžu, vôňa je viac menej príjemná, no cítim v nej alkohol. Opäť skvelá voľba pre mastnú kožu s akné, suchú by nedokázala poriadne hydratovať. Ja ju používam najmä po vyčistení pleti a to, ako rýchlo ju zmatní a vyhladí, je priam zázrak. 
DETOXIKAČNÝ ÍLOVÝ ČISTIACI KRÉM URBAN SKIN DETOX uhľovo-čiernej farby som v lete nevedela pustiť z ruky. Toto unikátne zloženie s jemnými peelingovými zrniečkami uvoľňuje póry, čistí pleť do hĺbky, poradí si s nadmernou produkciou mazu a pokožku zanecháva príjemnú na dotyk. Čistiaci krém má parádnu vôňu, môžte ho použiť ako gél, masku alebo peeling. U mňa vyhráva gél použitie, kedy si produkt nanesiete na navlhčenú kožu, krúživými pohybmi si pleť vyčistíte a opláchnete vodou. Takto si zároveň doprajete peeling, poviem vám, ten pocit po vyčistení stojí za to. Gél ma mierne chladivé zloženie, lieči zapálené miesta, vyrážky aj čierne bodky. 
ANTIOXIDAČNÝ DENNÝ KRÉM URBAN SKIN DETOX som už mala, nebol zlý, pri nanášaní menšieho množstva rýchlo zaschol a nehorázne dobre voňal, ale pokožku mi nedokázal poriadne hydratovať. Môjmu typu kože nesadol, preto by po ňom mali siahať dievčatá a ženy s mastnou, aknóznou pleťou. Dokáže pleť zmatniť, zjemniť a osviežiť, v lete akoby ste našli. 
NOČNÁ PLEŤOVÁ MASKA URBAN SKIN DETOX je vynálezom pre ženy, ktorých čas nazvyš je priam drahocenný. Neznášate dlho čakať na pôsobenie masky, krému a séra? Toto je pre vás pravé orechové. Maska cez noc pleť regeneruje, hydratuje, čistí a uzdravuje. Obsahuje kyselinu hyalurónovú, provitamín B5 a antioxidanty, redukuje príznaky únavy, rýchlo sa vstrebáva, pokožku vyhladzuje a zjemňuje. Nanáša sa ako klasický krém, má 50 ml balenie, ktoré vydrží na 15 a viac použití. Túto masku jednoducho zbožňujem, ráno mám pleť ako znovuzrodenú, je príjemná na dotyk, mäkučká, svieža a vyzerá mladšie. Hydratačná schopnosť masky je na vysokej úrovni, relaxačná  parfumácia padne vhod po náročnom dni. Dokonalá novinka, ktorú sa oplatí vyskúšať. 


Ružový balíček

Len nedávno som na testovanie obdržala milý ružový balík plný dokonalých vecičiek. Prípravky nielen krásne voňajú, ale majú aj rozkošné obaly. 
DVOJFÁZOVÁ MICELÁRNA VODA S RUŽOVOU VODOU odstráni bežný aj vodeodolný mejkap, micely jemne a účinne odlíčia pleť bez toho, aby ju zaťažovali. Olejová zložka pomáha rozpustiť odolné líčidlá, ružová voda hydratuje, upokojuje a rozjasňuje pokožku. Ako isto všetci viete, olejové odličovače veľmi nemusím. Tento produkt si ma aj napriek tomu dokázal tak namotať, že sa chystám zaobstarať si druhé balenie. Voda ma neodolateľnú vôňu ruží, komfortne odličuje, kožu vôbec nedráždi, je vhodná aj pre citlivú pleť. Ružová voda je ideálnym spoločníkom pre alergénnu pokožku, zabraňuje začervenaniu tváre, ukľudňuje a regeneruje podráždenie. Ak je vaša pleť suchá, citlivá a nie všetko jej sadne, vyskúšajte ju, nesklame vás. Mandľový olej rozmaznáva pleťové bunky, zamatový pocit trvá a trvá. Neštípe v očiach, vydrží veľmi dlho, pokožku pripraví na ďalšie ošetrenie. Za tú cenu je famózna. 
ČISTIACI MICELÁRNY GÉL S RUŽOVOU VODOU v nežnom obale dopĺňa micelárnu vodu. Gél som si kupovala sama, chcela som vyskúšať, ako bude pôsobiť v kombinácii s vodičkou. Popravde, gél ma nenadchol, čakala som lepší pocit aj výsledný efekt. Odstraňuje mejkap, v očiach ale štípe, pozor na to. Priesvitné husté zloženie sa dobre aplikuje, skvelo pení a nádherne vonia. Po použití mi pleť nehydratoval dostatočne, mala som pocit, akoby mi ju sťahoval. Väčšina gélov Nivea mi vyhovuje, ale tento si už viac nekúpim.
10 MINÚTOVÁ ROZJASŇUJÚCA TEXTILNÁ PLEŤOVÁ MASKA obsahuje argánový olej a bambucké maslo, vie skvelo nakopnúť unavenú pokožku, poradí si so sivastým nádychom pleti a jednoducho sa používa. Príjemná vôňa je základ, vlákno masky je "nacucané" sérom, ktorého je tak akurát, čo veľmi oceňujem. Maska sa nanáša na vyčistenú tvár, stačí, ak ju necháte pôsobiť 10 minút a wualá, hebká, rozjasnená a hlavne dobre vyzerajúca pleť je na svete. Tieto masky nájdete v 4 prevedeniach, stačí si len vybrať, s akým problémom potrebujete poradiť. 
ROZJASŇUJÚCI PLEŤOVÝ RYŽOVÝ PEELING pre suchú až citlivú pokožku milujem. Tak jemný a hlavne účinný exfoliačný prípravok som už dlho nemala. Zloženie s organicky pestovanou ryžou a bio malinami pomáha z pleti odstrániť odumreté kožné bunky, nedráždi ju umelými mikročasticami, zanecháva ju nádherne hladkú, osvieženú a prejasnenú. Fancy ružový obal si v drogérii okamžite všimnete, keď produkt otvoríte, vôňa vás priam opantá. Mini ryžové častice dokážu krásne obrúsiť povrchovú vrstvu kože, čím tak nenarúšajú obranné mechanizmy pokožky. Pleť je po aplikácii šťavnatá, hebká na dotyk a vyzerá oddýchnuto. Peeling používam večer počas sprchovania, s mojou pleťou robí zázraky. Nevysúša ju, nedráždi, neštípe, naopak, dodá jej potrebnú hydratáciu a stratenú krásu.
TELOVÉ SUFLÉ S OLEJOM a vôňou čerešňového kvetu považujem za najlepšiu novinku roka. Veľmi pekný téglik a nádherná vôňa čerešní v kombinácii s ošetrujúcim jojobovým olejom je čistá láska. Zaujímavá konzistencia produktu v sebe ukrýva olejové perličky, tie sa po nanesení roztopia na pokožke a dokonale ju hydratujú. Priznávam, že parfumácia čerešní nie je moja šálka kávy, avšak toto je pecka. Nemastné zloženie sa rýchlo vstrebáva, samotná štruktúra krému je ľahká a saténová, v koži udržuje vlhkosť a rozjasňuje ju. Krém sa pomaličky míňa, na tele je veľmi príjemný, hydratuje mi suché miesta a najlepšie na tom je, že hydratácia vydrží počas 2 dní. Za mňa je toto objav roka a som veľmi rada, že som ho mohla vyskúšať.
LABELLINO BALZAM NA PERY s melónom a granátovým jablkom vyzerá priam na zjedenie. Tieto balzamy mám celkom rada, avšak momentálne ich mám neúrekom, preto som sa rozhodla, že vám ho odložím do súťaže. :)


Noviniek a stálic od značky Nivea nikdy nie je dosť.
Čo od Nivei používate alebo ste vyskúšali? Registrujete tieto nové produkty?

Krásny zvyšok večera,
SH.

( Za poskytnutie balíčkov na testovanie ďakujem zastúpeniu Nivea Slovensko. )

You May Also Like

6 komentárov

  1. Teda viac ma zaujal ten balíček Urban Skin detox, ale aj tie ružové vyzerajú lákavo najmä krém. Po tej maske z Urban Skin detox sa popozerám ďakujem za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krémy od Nivei z řady Urban skin jsem si přála k Vánocům, tak jsem na ně zvědavá :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nivei používam už viac rokov krém hydratačný na pleť a stále mi vyhovuje

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nivea je v pomere cena-kvalita úplný top :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám doma rýžový peeling z růžové řady. Novinky vypadají skvěle :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. What a good post. Keep up the good share!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)