Prvé jarné lúče...

by - 02 mája


Ahojte krásky,
už je to pomerne dávno, čo som uverejnila posledný príspevok... Moje nové zamestnanie, v ktorom sa momentálne nachádzam, vyžaduje celodennú prácu s počítačom. Keď prídem domov, nemám chuť zapínať znova vymoženosti dnešnej doby a radšej sa venujem svojej rodine a domácnosti. Písanie ma stále baví, znamená pre mňa istú formu relaxu a kreativity, uvidím, akým smerom sa v tomto prípade budem uberať, chcem vyhovieť nielen sebe a mojim potrebám, ale aj vám, verným čitateľkám a čitateľom. :)

Prvé jarné dni so sebou prinášajú príjemnejšie teploty, ktoré signalizujú len jedno - výmenu šatníka. U mňa s výmenou šatníka prichádza potreba zaobstarať si nové kúsky, v ktorých sa budem cítiť krásne a sebavedomo. Kvôli aktuálnej situácii som musela aj ja začať využívať rôzne módne e-shopy, nie som ten typ ženy, ktorá rada "lustruje" po internete a hľadá oblečenie, uprednostňujem kamenné predajne a možnosť si tovar nielen prehliadnuť, ale aj vyskúšať. Napriek tomu mám pár obchodíkov a značiek, s ktorými netrafím vedľa. Takým je pre mňa aj internetový módny e-shop, Bonprix


Pri prezeraní stránky som tentokrát zvolila komfortnejšie oblečenie, športová móda nie je môj bežný štýl, avšak pohodlné tenisky a džínsy v šatníku jednoducho musím mať. Zaujali ma džínsy s roztrhaným efektom, takéto nohavice rada kombinujem s tričkami a tielkami. Vzala som si najmenšiu veľkosť, číslo 32, avšak zniesla by som aj trocha užší strih. Rifle majú klasickú modrú farbu, v prednej časti sú roztrhané, dole majú jemné strapce. Vrchný materiál tvori 76 % bavlna, 16 % polyester, 7 % viskóza a elastan. Dĺžkou sú po členky, smerom dole majú zúžený strih a zapínajú sa na zips a gombičky. Ja osobne mám veľký problém nájsť si perfektne padnúce džínsy, keď mi niektoré sadnú, kupujem si ich vo všetkých farbách.... Tieto rifle ma na stránke zaujali, no pre mňa nie sú tie pravé. Na mojej postave nesedia tak dobre, ako na postave modelky, určite si ich ale nechám, pretože ich dokážem doladiť fakt so všetkým, s lodičkami vyzerajú veľmi pekne a elegantne. Stiahnem ich opaskom, zvolím k nim jednoduché tričko alebo bielu blúzku a pohodlný outfit je na svete. Ja som rifle zladila s rovnakým tričkom, aké mala modelka, no keď sa teraz pri písaní článku pozerám na fotky, džínsy budem nosiť len s jednofarebnými vecami, pretože už tak sú dosť výrazné. 


Dostávame sa k spomínanému bielemu tričku s potlačou. Rainbow tričko s motívom mám doma už dlhšie, zaujalo ma nielen nápisom a farbami, ale aj samotným strihom. Číslo 32/34 mi sadlo ako uliate, oceňujem 100 % bavlnu, ktorá na tele pôsobí ako druhá koža. Ak sa vám nepáči biela farba, tento kúsok zoženiete aj v čiernej alebo sivej. Tričko ako také sa hodí nielen k džínsom, no viete ho doladiť aj k sukni alebo krátkym nohaviciam. Celkovo som s ním spokojná, dobre sa žehlí a perie, nestráca svoj tvar, voľnejší strih a priedušný materiál je ideálny na leto, má vhodnú dĺžku a hodí sa aj k legínsam. 


Čoho som sa najviac bála, ma najviac očarilo. Tenisky som nielen chcela, ale aj potrebovala. Farbu som mala jasnú už od začiatku, musia byť biele a basta. Biele topánky sa mi hrozne páčia, pôsobia luxusne a elegantne zároveň. Tieto krásky sú v ponuke nové, hneď som si ich zamilovala a moje obavy z toho, či mi číslo a strih sadne, sa našťastie nepotvrdili. Tak pohodlné, pekné a pevné topánky som už dávno nemala, vďaka syntetickej podrážke a vrchnému materiálu v imitácii kože vydržia aj návaly dažďa. Šnurovanie umožňuje prispôsobenie strihu na moju úzku nohu, číslo 36 je také, ako bežne nosím. Červený a modrý prúžok sa perfektne hodia k bielemu základu, môžem ich tak kombinovať s viacerými farbami. Tenisky ma veľmi milo prekvapili, za mňa sú rozhodne super a čím ďalej sa utvrdzujem v tom, že Bonprix to s topánkami jednoducho vie. 


Tento celý outfit je zostavený z kúskov Bonprix, takéto a rôzne iné vecičky nájdete na ich e-shope. Nezabudnite si kliknúť aj na topánky a doplnky, stoja fakt za to. Inak, ak sa stanete členom Bonprix klubu, automaticky máte 10 % zľavu na každú objednávku a akcie s poštovným zdarma. 

Čo ste si naposledy kúpili/objednali vy? Nakupujete v Bonprix?

Krásny zvyšok dňa,
S. H. 

* Barter spolupráca - Bonprix 

You May Also Like

7 komentárov

  1. Jednoduchý outfit a moc ti sadol

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dlouho jsem z Bonprixu neobjednávala a tobě tento outfit moc sluší. Já teď taky upřednostňuji hlavně pohodlí a ty tenisky jsou tedy top. Jinak řekla bych, že jsi shodila.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pekne zladené. Páči sa mi to.. tenisky asi najviac. Ja som v Bonprixe zopárkrat nakupovala, ale teraz už velmi dávno nie...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezký outfit, povedl se ti! Líbí se mi hlavně ty tenisky, jsou dokonalé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pohodlné outfity jsou nejlepší :) Jak říkají holky nade mnou, tenisky jsou super! :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekný outfit ale to obočie by som ti odporučila trošku svetlejšie a nie do rovna ale skôr do okrúhla. Ale ten rúž máš brutálne krásny.

    AKO SA PODOBAŤ NA FRANCÚZSKY VĎAKA ŠATÁM?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. This is a wonderful sharing. Keep 'em coming!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)