Cozy autumn vibes in my closet

by - 03 októbra

Skriňa plná oblečenia a ja nemám čo na seba....

Veta, na ktorú počas života pomyslí takmer každá žena. Milujem módu, milujem nové kúsky v mojom šatníku, tá vôňa a ten pocit, prosto návyková záležitosť. V poslednom období sú v kurze trendy, ktoré sa mne osobne nepáčia, nemám rada vyťahané mikiny, ktoré na mne vyzerajú ako kus vreca, taktiež nemusím rozšírené džínsy, som verná klasike, úzkym rifliam, v ktorých sa cítim najlepšie. V kamenných obchodoch je momentálne výber o ničom, žiadne ženské veci a o spoločenských šatách ani nehovorím. 
Som veľmi rada, že môj obľúbený módny e-shop Bonprix ponúka neskutočné množstvo oblečenia, z ktorého si vyberie naozaj každý. Poďme sa spolu pozrieť, čo ma zaujalo tentokrát. :)


Prvým kúskom je táto krásna biela blúzka, ktorá sa mi na stránke veľmi páčila. Biela farba nikdy nevyjde z módy, zbožňujem na nej nekonečnú možnosť kombinácie s akýmkoľvek odtieňom a materiálom.
Tričko s čipkou a volánikmi na rukávoch je predsa len trocha nezvyčajné, spája v sebe horúce trendy sezóny a vyzerá neuveriteľne žensky a sviežo. Materiál je tvorený 95% viskózou a 5% elastanom, čipkové detaily sú zo 100% polyesteru. Pri nákupe v Bonprix vždy volím to najmenšie číslo, preto som aj teraz vzala 32/34. Čo sa týka samotnej tkaniny, na tele je veľmi príjemná, čipka ma neškriabe, voľnejší strih zakryje väčšie bruško a vďaka prídavku elastanu sa nemusíte obávať, že vám veľkosť nesadne. S tričkom som spokojná, nosím ho k rifliam, nohaviciam aj sukni, hodí sa do práce ale aj na voľný čas, cítim sa v ňom pohodlne. Tenší materiál je skvelý na celoročné nosenie, keď tričko skombinujete s riflovou alebo koženou bundou, rozhodne si pár rokov uberiete. Tento kúsok zoženiete aj v čiernej farbe. 


Mám pomerne veľkú rodinu, vždy sa u nás niečo deje, za čo som teraz v dospelosti nesmierne vďačná. Rodinné oslavy, tie zbožňujem, už len samotné stretnutie s mojimi blízkymi ma napĺňa šťastím a radosťou. Aby som na takýchto akciách vyzerala dobre, mesiace dopredu zháňam perfektné šaty, v ktorých sa budem cítiť výnimočne. 
Šaty s volánovou sukňou boli voľbou buď/alebo. Pred každým výberom si prečítam recenzie zákazníkov, avšak tieto šaty sú v ponuke nové, preto som nevedela, ako budú sedieť na postave a aký materiál môžem očakávať. Keď mi prišli a ja som si ich prvýkrát obliekla, nielen že mi sadli ako uliate, ale behom sekundy ma premenili na elegantnú dámu. Tieto šaty som si vzala v čísle 32/34, vrchný diel je z tričkového materiálu, sukňa je pevnejšia a pomerne dosť elastická. Zaujímavé riešenie v zadnej časti s prekríženými ramienkami považujem za rafinované doplnenie celkového dojmu, biela elastická sukňa v dĺžke pod kolená lichotí postave a jemný rázporok odhalí opálenú pokožku. Volánová časť púta pozornosť, okrúhly vodopádový výstrih pôsobí zmyselne. K týmto šatám som zvolila bielo-čierne sandále, no výborne ladia aj s klasickými lodičkami. Šaty sú vhodné na oslavy, akcie, párty a všade tam, kde chcete byť stredobodom pozornosti. Verte mi, s nimi rozhodne nebudete sedieť v kúte. :)
Určite viete, že Bonprix okrem oblečenia a topánok ponúka aj doplnky. K šatám som skombinovala malú rozkošnú striebornú kabelku. Túto moju krásku už bohužiaľ nemajú, no na e-shope som našla kopu podobných mini kabeliek a dokonca aj v striebornej farbe. Čo sa týka doplnkov, mám s nimi skúsenosť a zatiaľ som bola nadmieru spokojná. Kabelka ma vnútorné vrecko, zaujímavé zapínanie a svojou farbou doplní každý nudný outfit. Strieborný odtieň s lesklým efektom žiari na mólach už niekoľko sezón. 


Aký štýl obliekania obľubujete? Čo hovoríte na aktuálne trendy? 

S láskou, 
S.H.

(Spolupráca s Bonprix Slovensko.)

You May Also Like

14 komentárov

  1. Môžem s tebou súhlasiť s bonprix si vždy môžem vybrať, pekné kúsky a obidve veci ti sadli ako uliate

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta sukně vypadá opravdu skvěle, moc ti sluší! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To tričko je nádherné. Taky ráda z Bonprixu objednávám. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa tam veci veľmi páčia a väčšina z nich mi aj skvelo sadne. :)

      Odstrániť
  4. Já trendy nesleduju, takže upřímně ani nevím, co je zrovna teď IN ;) Tvůj výběr se mi ale moc líbí, hlavně to tričko :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta bílá halenka s krajkou vypadá moc hezky!

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekný článok! :) Všetky kúsky ti neskutočne pristanú!

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky, vybrala si si skvelé kúsky :) Blúzku by som tiež hneď brala :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)