Modrá je modrá

by - 02 júna

Ako ten čas letí... 
 
Už je to pomerne dávno, čo som s láskou ťukala do klávesnice. Dnes nastal okamih, kedy si tú úžasnú radosť z písania pripomínam novým článkom. Som vďačná za spolupráce, ktoré trvajú dlhodobo aj napriek aktuálnej situácii. Takou je pre mňa jednoznačne spolupôsobenie so značkou Bonprix, ktorá mi prirástla k srdcu. 
 
Modrá farba je na jar a v lete veľmi populárna, vo svete módy dnes nájdete rôzne odtiene, ktorých názvy ovládajú len tí skúsení. Mne osobne lichotí odtieň kráľovskej modrej, táto farba je niečím zvláštna, magická, priam neodolateľná...
Z e-shopu som si vybrala vecičky, v ktorých sa v dave jednoducho nestratím.  
 

Top s riasením

Nádherný top v zafírovo modrej farbe je kúsok, ktorým svoj outfit posuniete o level vyššie. Rafinovaný strih s riasením na ramenách a prsiach zvýrazní kontúry, prispôsobí sa krivkám a vyzerá zvodne. Top zoženiete v dvoch farbách, majú ho aj v čiernej. 
V prvom rade by som vyzdvihla príjemný strečový materiál obohatený o elastan. Tričko je z pevnej tkaniny, ktorá absolútne nepresvitá a zaručuje komfort počas celého nosenia. Ramená sú zaujímavé najmä vďaka detailom, ktoré okamžite upútajú pozornosť. Top s riasením patrí medzi odev, ktorým nikdy nič nepokazíte. 
Moja konfekčná veľkosť je XS/S, záleží na strihu a obchode, v ktorom veci nakupujem. V Bonprix stále volím tú najmenšiu veľkosť, teda 32/34, ktorá mi padne ako uliata. Na tope sa mi páči aj to, že napriek úzkemu strihu zakryje menšie nedostatky. Tričko má väčší výstrih, ktorý pekne lichotí ženským prednostiam.
Farba topu je dokonalá, vyzerá presne ako na obrázku. Milovníčky modrej si prídu na svoje, verte mi, tento odtieň priťahuje každý jeden pohľad. 
 
 

  Šaty s pásikmi

Tmavomodré pásikované šaty v elegantnom vzhľade so mnou poletia na letnú dovolenku. Ich mäkučký materiál vás ohúri natoľko, že si ich nebudete chcieť vyzliecť. Šaty s pásikmi zvýraznia horný diel postavy, zatiaľ čo v dolnej časti pekne splývajú. Po stranách majú praktické vrecká, predný gombíkový lem sa dá rozopnúť a vy si môžte šaty upraviť tak, ako len chcete. 
Aj tentokrát som volila najmenšiu veľkosť, teda 32/34 a som s ňou veľmi spokojná. Materiál obsahuje elastan, námornícka modrá v kombinácii s bielou vytvorí prímorskú atmosféru. Zvislé pruhy opticky zužujú a predlžujú postavu, preto sú vhodné najmä pre kyprejšie tvary. 
Šaty sa mi veľmi páčia, sú ľahučké, nikde netlačia a dajú sa kombinovať na rôzne spôsoby. S teniskami vyzerajú športovo, so sandálikmi elegantne a keď k nim zvolíte šľapky a klobúk, môžete vyraziť k moru. Tento praktický kúsok si nájde uplatnenie v každom letnom šatníku a verte, že ho budete nosiť aj v bežný deň, nielen počas prázdnin.
 
 

Šľapky Mustang

Vedeli ste, že Bonprix ponúka aj značkovú obuv? Keď som uvidela tieto krásky, takmer som odpadla. Už dlhší čas zháňam takýto typ obuvi, ktorý sadne aj na moju úzku nohu. Dokonalá farba s ešte lepším dizajnom ma presvedčila, že aj inak pre mňa nezaujímavá značka Mustang dokáže vytvoriť kvalitnú obuv. 
Šľapky v koňakovej farbe sú detailne vypracované, vrchný materiál tvorí imitácia kože, vnútorná stielka je textilná a podrážka syntetická. Moderný dizajn so zlatou sponou sa skvelo kombinuje, šľapky sa dajú stiahnuť, čo ocenia ženy s útlou nôžkou. Pri veľkosti som volila 36, čo je moje bežné číslovanie. Obuv je veľmi pohodlná, dobre sa nosí, vyzerá super a samotné šľapky dokonca nie sú vôbec ťažké. Ak premýšľate nad kúpou, rozhodne neváhajte, obuv považujem za must-have tohto leta!
 

Tieto kúsky nájdete aktuálne v Bonprix. E-shop ponúka rôzne krásne šaty, doplnky a mnoho iného, verím, že si rozhodne vyberiete. 
 
Čo poviete na novinky?
 
Krásny zvyšok dňa, priatelia!
 
(Spolupráca s Bonprix)
 

You May Also Like

2 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)