Štýlová v zime?

by - 28 novembra

Ahojte! 

Čas tak neuveriteľne rýchlo letí, onedlho tu máme Vianoce a rok 2023. Ostaňme však ešte v tomto roku a pripomeňme si, aké úžasné je byť ženou. Okrem perfektných mejkapových produktov si my, ženy, potrpíme aj na módnom oblečení, ktoré je nielen krásne, ale aj pohodlné a príjemné na nosenie. 

Oblečenie nakupujem v kamenných predajniach, ale aj na e-shopoch. Mojím najväčším favoritom je rozhodne Bonprix, toľko skvelého oblečenia na jednom mieste je doslova raj. Nájdete tu dámsku, pánsku aj detskú módu, doplnky do domácnosti, tehotenskú módu, bižutériu, topánky a kopec iného. Tentokrát ma zaujalo pár veľmi pekných a nositeľných kúskov, veď posúďte sami. :)


Dlhá blúzka

Trendová dlhá blúzka so širokými manžetami na rukávoch je dokonalým zimným kúskom. Dlhý strih sa perfektne hodí k legínam, zaokrúhlené zakončenie vyzerá štýlovo a klasický stojačik okolo krku podčiarkne elegantného ducha. 
Blúzka je vyrobená zo 100% bavlny, príjemne sa nosí, voľnejší strih mi sedí a v prípade, ak mám chuť zvýrazniť ženský pás, použijem opasok. Takúto blúzku som hľadala dávno, chcela som ju doladiť k legínam alebo úzkym nohaviciam. Táto láska ma mnoho využití, dá sa kombinovať aj s letnými šatami s ramienkami a vysokými čižmami. V šatníku každej jednej ženy by mala byť aspoň jedna biela blúzka. Mne sa presne tento kúsok hodí k zvyšku mojej garderóby, cítim sa v ňom komfortne. Na blúzke mi vadí jedna vec, materiál je za mňa viac krčivý, čo sa ukáže hlavne v dolnej časti. Inak som nadmieru spokojná, vzala som si najmenšie číslo, teda 34 a sadla mi ako uliata. 

Pletená vesta 

Vesty nie sú mojou šálkou kávy, avšak keď som pri prezeraní e-shopu natrafila na túto krásku, hneď ma zaujala. Pletená vesta bez rukávov s V výstrihom je momentálne veľmi v kurze, okrem príjemného tepla prináša aj oživenie šatníka a unikátne kombinácie. 
Material vesty je tvorený 50% bavlnou a 50% polyakrylom. Mám ju vo veľkosti 32/34, čo zodpovedá XS/S. Vesta vyzerá dobre s blúzkou, tričkom alebo s tielkom. Hodí sa k sukni aj nohaviciam, môžete ju nosiť do práce, do hôr alebo len tak do mesta. Keď si na ňu trúfnete, prekvapí vás nielen pohodlným nosením, ale aj peknou siluetou. Čo sa týka farieb, momentálne ju zoženiete v bielej a tmavomodrej. Ja osobne by som zvolila aj iné odtiene, biela je nádherná a rozhodne sa hodí do každého šatníka. 


Koženkové čižmy

Čižmy k zime neodmysliteľne patria. V botníku mám rôzne kúsky, no hnedé koženkové čižmy si ma svojou farbou podmanili. Vysoké čižmy majú 9 cm opätok a riasenie na sáre. Podpätok je hrubý, čo umožňuje stabilnejšiu chôdzu a podporu. 
Vrchný material je z imitácie kože, podšívka je textilná a podrážka syntetická. Zapínajú sa na zips, ktorý je na boku sáry. Keď som si ich vyberala, v ponuke boli aj v krémovej a čiernej farbe. Pôvodne som chcela krémové, predsa len, krémová farba je teraz v kurze, no nemali moje číslo. Nakoniec som zvolila hnedú a som rada, pretože na nohe vyzerajú fakt super. Brala som veľkosť aku bežne nosím, teda 36. Na čižmách je širšia sára, čo je skvelé najmä pre ženy so silnejšími lýtkami. Mne osobne to vôbec nevadí a to, že mi mierne odstávajú, považujem za plus, pretože ich viem skombinovať aj so širším strihom nohavíc. 


Ak hľadáte dokonalé darčeky pre svojich blízkych, nezabudnite klikať aj na e-shop Bonprix. Verím, že si niečo pekné vyberiete nielen pre svoju rodinu, ale aj pre seba. 

Čo hovoríte na tento outfit? Nosíte vesty?

Krásny deň,
S.

(Článok vznikol v spolupráci s e-shopom Bonprix.)

You May Also Like

3 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)