Pohodlie na prvom mieste

by - 23 apríla

Ahojte dievčatá!
 
Ako mamina na materskej dovolenke mám najradšej jednoduché a dobre kombinovateľné outfity. Na prvom mieste je u mňa pohodlie, praktickosť a funkčnosť. Do budúcna by som si rada vytvorila kapsulový šatník, ktorý by pozostával z jemných farieb a perfektných strihov. Momentálne nemám veľa času na nakupovanie oblečenia v kamenných predajniach, preto veľmi oceňujem online nákupy. Medzi moje najobľúbenejšie obchody s oblečením patrí jednoznačne bonprix. Ktoré kúsky mi pribudli v šatníku?
 
Piesková bunda oblečená na autorke blogu.
 
Bunda
 
Jarné počasie je často nevyspytateľné, raz je teplo, raz zima. Prvý kúsok, ktorý som musela mať, je táto bundička v klasickej pieskovej farbe. 
Atraktívna bunda s deliacimi švíkmi a gombíkovou légou ponúka príjemné zahriatie počas chladnejších dní. Bunda je ušitá z 97% bavlny s prídavkom 3% elastanu. Vzala som si veľkosť 36, no kvôli strihu, ktorý je v prednej časti akoby skrátený som mohla vziať aj väčšiu. Samotný materiál je fajn, cítim sa v ňom dobre. Bundička je v ponuke v 5 farbách - čiernej, červenej, tmavomodrej, citrusovo žltej a pieskovej. Páčia sa mi všetky odtiene, sama som sa nevedela rozhodnúť, aký zvoliť. Nakoniec som siahla po pieskovej, ktorá je nielen univerzálne kombinovateľná farba, ale hodí sa aj k veciam v mojej skrini. Strih bundy je dlhší, čo mne veľmi vyhovuje, nakoľko nemám rada skrátené verzie vrchných kúskov. Čo mi ale prekáža je fakt, že pri zapnutí sa mi kvôli väčším prsiam predná časť nadvihne a nevyzerá to až tak dobre. Bundu kombinujem s riflami, nohavicami, šatami aj sukňou. Hodí sa ku každému štýlu a s každým typom oblečenia vyzerá inak.

Kapsáčové nohavice

Veľkým módnym hitom sú momentálne nohavice s vreckami, retiazkami a kapsami. Tento štýl je prebratý z vojenských uniforiem, letectva a často ho vidíme aj na poľovníckom oblečení. Vďaka mnohým vreckám sú praktické, zmestí sa do nich každá maličkosť. 
Nohavice zoženiete v čiernej a štrkovo béžovej farbe. V dolnej časti sa nachádzajú sťahovacie šnúrky, vďaka ktorým si viete upraviť šírku nohavíc. Mne sa páči, keď ich mám stiahnuté. Z číslovania som zvolila 36 a urobila som dobre, strih nohavíc je trocha širší. V páse majú gumičku, po bokoch vrecká a na postave vyzerajú veľmi dobre. Tkanina nohavíc pozostáva zo 100% polyamidu a tu narážame na prekážku, ktorá mi vadí. Nohavice strašne šuštia, pripomína mi to športové šuštiaky z dávnej doby. Je to škoda, lebo tento kúsok je z hľadiska strihu vydarený, no ten materiál je jedno veľké NIE. Takto viem nohavice využiť len na prechádzky do lesa alebo niekde na výlet, pretože keď v nich idem do mesta, ten šuštiaci zvuk netrhá uši len mne, ale aj okoliu. :D
 
Béžové nohavice oblečené na žene.Piesková farba bundy.
Béžové nohavice oblečené na žene.
 
Tenisky
 
Bielych tenisiek nikdy nie je dosť, že? Tieto krásky som nutne potrebovala. Hodia sa úplne ku všetkému, k šatám, sukni, nohaviciam... Voľnočasové topánky sú v ponuke v čiernej, bielej a červenej farbe. 
Vrchný materiál a stieľka tenisiek je textílna, zatiaľ čo podrážku tvorí syntetika. Nosím číslo 36, preto som brala túto veľkosť a sadnú mi ako uliate. Na týchto teniskách mám rada pohodlnosť, nôžky sú v nich ako v bavlnke a priedušnú tkaninu. Neviem si predstaviť lepšiu obuv na moje každodenné prechádzky s malou, kedy potrebujem prejsť aj väčšie vzdialenosti. Oceňujem pekné šnurovanie a ľahko čistiteľný povrch. V jari a v lete je takýto typ tenisiek pre mňa must-have, perfektne sa kombinujú do rôznych outfitov a dokonca v nich viete pretancovať celú noc. 
 
Biele tenisky obuté na nohe.
 
Páči sa vám ležérny a pohodlný štýl obliekania? Čo by ste si vybrali vy?
 
Krásny deň,
S.H.
 
(Spolupráca s e-shopom bonprix.sk)


You May Also Like

1 komentárov

  1. Anonymný23/4/24 22:32

    Veľmi pekne kúsky si si vybrala! Tá bundička je úžasná rozmýšľam, že aj mne by sa taká hodila 😃❤️

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)