Makeup revolution Fortune Favours the Brave paleta

by - 25 októbra

Hello,
keď som zbadala, že na mojom obľúbenom eshope notino.sk naskladnili túto paletku, neváhala som ani sekundu, a objednala si ju. Pre mňa je paletka niečo ako klenot, ktorý mi v mojej zbierke chýbal. Už pri jej predstavovaní som vedela, že ju raz budem vlastniť. Páčila sa mi nielen farebne, ale aj umiestnením tieňov a zlatým, fancy štýlom. :)


Paletka vám príde zabalená v zlatej, papierovej krabičke. Po otvorení vytiahnete samotnú paletu, ktorá má polomatný, zlatý efekt na povrchu. Najprv som si myslela, že bude lesklá, no o to viac som sa potešila, že je polomatná. Ono sa to ani nedá opísať, obal má fakt skvelý povrch- ako matný kov.
30 očných tieňov je dekorovaných na obe strany palety, pričom v strede sa nachádza štetec. Nie je vôbec zlý, dá sa využiť na cestách, a blendovacia časť obsahuje jemné štetiny. 
Čo ma hneď oslovilo bolo zrkadlo, je fajn mať všetko v jednom. Celkovo paletka pôsobí luxusným dojmom, a je to zatiaľ najkrajšie prevedenie palety od MUR.


V palete nájdete rozpis názvu každého tieňa, ktorý je položený na povrchu. Je to celkom praktické, veď keď sa človek líči, nepotrebuje vedieť názvy odtieňov.
Po odstránení fólie na vás vykuknú samotné tiene. Nájdete tu trblietavé, matné, zapečené a perleťové tiene. Táto "všehochuť" ma dostala, mám tak viacero možností pri kombinovaní tieňov.
Tiene majú práškovú konzistenciu a sú bez parfumácie. Pigmentácia je u každého iná, najmenej pigmentované sú matné odtiene. Najviac farby nájdeme pri zapečených tieňoch, a dokonca tie perleťové majú akoby maslovú konzistenciu. Mojimi najobľúbenejšími tieňmi sú: Buffer, Tip Top, Skylight a Lonely Planet.


Výdrž tieňov ma celkom prekvapila, čakala som od nich pár hodín, no zvládli celý deň. Skvele sa s nimi pracuje, pretože majú nielen sýte farby, ale aj pekne priľnú na viečko. Tmavé tiene pri nanášaní mierne opadávajú, no trblietavé a zapečené farby skvelo držia. Už som ich skúšala aj na denný look, fajn je spomínaná skladba farieb, pretože v palete nájdete presne tie farby, ktoré sa bežne používajú. Hnedé tiene vyčarujú jemný look, a ak ste odvážne, nebojte sa použiť tmavé farbičky na spodné viečko. Dodáte mu tak intenzitu a sebavedomejší pohľad máte na dosah.


Pri prvom swatchovaní tieňov som vedela, že tmavé odtiene budú výrazné a sýte. Avšak maslové tiene prekvapili, dokonca nemajú veľké trblietky, čo ma teší. Podľa mňa je skladba paletky od známej blogerky BritishBeautyBlogger vskutku podarená, zakomponovala do nej všetky tiene, ktoré sú môjmu srdcu najbližšie.


Makeup Revolution značka má kvalitné produkty, ktoré nájdete na eshope notino.sk. V budúcnosti si chcem zaobstarať ich srdcové lícenky a bronzere, taktiež sa mi páčia rozjasňovače a rúže.

Poznáte značku MUR? Ak áno, ktoré výrobky od nich vlastníte?

Pekný utorok,
S.


You May Also Like

8 komentárov

  1. Hned dvě zmínky o e-shopu? To je u "objednaného", nikoliv "obdrženého" zboží neobvyklé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď si všimneš, ja s eshopom spolupracujem. Podmienky spolupráce a akou formou spolupracujeme nebudem rozoberať.

      Odstrániť
  2. Tak táto paleta vyzerá fakt výborne, aj pigmentácia je skvelá! :) Jednoznačne ju musím mať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paletka vypadá naprosto dokonale :) Líbí se mi obsazení stínů :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Práve som na túto paletku napísala recenziu, je nádherná, ako dizajnovo, tak aj tieňmi, len škoda tých pár, ktoré nie sú veľmi dobre pigmentované

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, škoda. Ale väčšina je fajn, takže sa teším. :)

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)