Darčeková sada Stapiz Sleek Line Repair

by - 10 marca

Ahojte,
jar sa už konečne prediera na povrch a slniečko svieti čoraz častejšie. Zimu mám rada, no už jej mám dosť. : D V zime pokožka trpí, je viac namáhaná a stresovaná. Okrem pleti trpia aj naše vlasy. Teplotné rozdiely, mráz a vietor im dajú poriadne zabrať, preto im treba dodať potrebnú regeneráciu. Set s obsahom hodvábnych proteínov dodá vlasom pevnosť, regeneruje ich a prinavráti im zdravý vzhľad.



Darčeková sada Stapiz Sleek obsahuje 4 plné produkty. Je zabalená v darčekovej krabici, preto je vhodná priamo na darovanie. Set profesionálnej kaderníckej starostlivosti obsahuje zložky, ktoré odstránia poškodenie vlasov, pôsobia priamo na štruktúru vlasu a zacelia ho. Bojujú proti vypadávaniu vlasov a taktiež zabraňujú štiepeniu končekov. Sada je určená pre poškodené a zničené vlasy, avšak hodí sa aj ako prevencia pred samotným mechanickým a tepelným poškodením.


Stapiz Sleek Line Repair šampón na vlasy

Intenzívne hydratačný šampón s hodvábnymi proteínmi je určený pre zničené alebo farbené vlasy. Proteíny spevňujú vlasovú štruktúru, zoceľujú končeky vlasov a dodajú im zdravý lesk. Pri dlhodobom používaní získate zdravé, lesklé a vyživené vlasy.
Šampón má 300 ml balenie, ktoré vydrží dosť dlho. Obal sa mi páči, je rovnaký, ako majú v kaderníctvach. Horné uzatváranie šampónu je skvelé hlavne preto, že produkt nevytečie. Čo ma na výrobku dostalo, je jeho vôňa. Vonia ako detská orbitka zmiešaná s gumovými cukríkmi. Milujem tu vôňu, pri sprchovaní ma príjemne naladí. Okrem toho, vôňa vydrží vo vlasoch cca 3 dni a je stále intenzívna, ako po umytí. :)
Hydratačný šampón ma priesvitnú, gélovú konzistenciu. Výborne pení, stačí malé množstvo vo veľkosti orecha. Odporúča sa nechať ho pôsobiť asi 3 minútky pre lepší efekt. Ja to tak robím, šampón mi pritom nesteká po celej tvári, čo je super. Po umytí sú vlasy dobre rozčesateľné, krásne lesklé a jemné. Produkt mi krásne oživil farbu vlasov, moje kadere boli hebké a svieže. Ak máte vlnité vlasy, šampón ich trocha vyrovná, čo sa mne pri mojom účese hodí. Po 2 týždňoch používania badám rozdiely, vlasy sú viac hydratované, nie sú suché a farba sa mi z vlasov až tak rýchlo nevymýva. Dokonca vôňa je tak návyková a sladká, mňam. Pre mňa sú voňavé šampóny najviac, mám rada, keď sa vôňa z vlasov pri pohybe uvoľňuje. Šampón odporúčam, je naozaj výborný.


Stapiz Sleek Line Repair dvojfázový kondicionér na vlasy

Kondicionér je určený pre hĺbkovú starostlivosť o suché, poškodené a farbené vlasy. Obsahuje avokádový olej plný vitamínov a lecitínu, ktorý sa postará o prevenciu pred poškodením a lámaním vlasov. Kondicionér uľahčuje rozčesávanie vlasov, nezaťažuje ich a vďaka oleju im dodá prirodzený lesk.
Produkt ma 300 ml balenie s pumpičkovým aplikátorom. Pred aplikáciou je nutné ho premiešať, nakoľko obsahuje dve fázy. Sprej má mliečnu konzistenciu svetlej farby. Má krásnu, ovocnú vôňu, pripomína mi jablko v kombinácii s mangom. Aplikuje sa na suché vlasy pred ich finálnou úpravou.
Mne tento kondicionér nesadol. Nie žeby bol zlý, ale vlasy mi trocha viac mastí. Ja mám celkovo problém s dvojfázovými produktmi, či sa jedná o pleťovku alebo vlasy. Kondicionér by som odporučila na fakt husté a suché vlasy. Kučeravé vlasy tiež skvelo regeneruje, pretože mamka ho skúšala a má kučery. Avšak na mierne poškodené vlasy by nemusel sadnúť. Tento produkt je jediný zo sady, ktorý mi nevyhovuje, zato mojej mamine áno.


Stapiz Sleek Line Repair maska na vlasy

Maska na vlasy je určená na poškodené a chemicky ošetrované vlasy. Hĺbkovo hydratuje a obnovuje vlasovú štruktúru, prinavracia vlasom jemnosť, hebkosť a elasticitu. Obsahuje rastlinné extrakty a hodvábne proteíny, tie pôsobia hydratačne a vyživujúco. Maska sľubuje jemné a zdravé vlasy už po prvom použití.
Maska ma 250 ml, pekný obal a ešte krajšiu vôňu. Po otvorení sa na maske nachádza akoby ochranný kryt, ten zabraňuje prípadnému vyliatiu produktu.
Vôňa je sladká, pripomína mi detskú orbitku skombinovanú s ovocím. Krémové zloženie bielej farby sa dobre nanáša, z vlasov nesteká, čo oceňujem. Neznášam príliš tekuté masky, ktoré na vlasoch vôbec nedržia. Doba pôsobenia masky je 10 minút a aplikuje sa na šampónom umyté vlasy. Mala by sa používať dva krát do týždňa pre hĺbkové vyživenie. Mne osobne táto maska sadla, vlasy sú po nej jemné, končeky sú zacelené a dokonca dodáva vlasom objem. Zloženie nezaťažuje vlasy, prinavracia vlasom stratený lesk a oživuje farbené vlasy. Mne pomohla so strapkaním končekov a so suchými vlasmi. Určite ju odporúčam. :)


Stapiz Sleek Line Repair sérum pre všetky typy vlasov

Sérum s hydratačnými a regeneračnými účinkami sa postará o dokonalo vyzerajúce vlasy ako zo salónu. Určené je pre každý typ vlasov, dodá im jemnosť, lesk a štruktúru. Obsahuje vzácne hodvábne proteíny, tie vlasy posilňujú a chránia pred vonkajšími vplyvmi. Regeneruje vlasy zničené tepelnou úpravou, vhodné je tiež na končeky vlasov a ja ho používam aj na styling.
Sérum ma 30 ml a unikátny dávkovač. Jemná, gélová konzistencia priesvitnej farby ma nemastné zloženie, rýchlo sa vstrebáva a vlasy nemastí. Jeho balenie sa vojde do kabelky, takže na oživenie účesu stačí siahnuť do tašky. Sérum vonia rovnako ako šampón. Mne pomohol zaceliť končeky a vlasy oživiť.
Odporúčam ho všetkým ženám s poškodenými vlasmi, stojí za vyskúšanie. :)


Sada je výborná na regeneráciu vlasov po zime. Jej cena je 9,55 eur za 4 produkty, čo mi príde skvelé. V jednom boxe máte všetko, čo potrebujete a za prijateľnú cenu.
Ak vás zaujala táto sada, klikajte na eshop www.parfemy-elnino.sk. :)

Poznáte značku Stapiz? Ak áno, čo od nej používate? Akú masku na vlasy milujete?

Pekný deň,
S.

Za poskytnutie sady na testovanie ďakujem eshopu Elnino.


You May Also Like

10 komentárov

  1. Tuto řadu ani produkty neznám. vypadají dobře. Sama mám vlasy hodně poškozené a regenerace je u mne na místě :-) teď jsem to dočasně vyřešila rapidnějším zkrácením vlasů, ale za měsíc budou opět moje valsy volat o pomoc, takže budu podobné pomocníky potřebovat...
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rozhodně vyzkouším aspoň šampon a to sérum, díky za tip! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vůbec tuhle značku neznám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aspoň vieš o novej vlasovej starostlivosti. :)

      Odstrániť
  4. Značku neznám, ale ta cena je fakt bezva za tohle všechno :) Bohužel mně tyhle řady celkem mastí vlasy, mám je mastnější, tak tyhle hodně hydratační produkty nejsou pro mě.

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Značka ma aj iné produkty, skús pozrieť a za super cenu. :)

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)