Revlon novinky

by - 21 septembra

Ahojte,
už je to dlhšie, čo som sa neozvala, začala mi škola a poviem vám, takto nabitý rozvrh som ešte nemala. Prednášky minimálne do 18-tej sú na dennom poriadku, výnimkou je piatok, cvičenia mám "len" do tretej popoludní. Dúfam, že to nejako zvládnem, držte mi, prosím, palce. :)
Dnešný článok bude o novinkách značky Revlon, ktoré som testovala dosť dlho na to, aby som zhodnotila, či ich nutne potrebujete, alebo radšej nie...


REVLON Colorstay 2 in 1
kajalová ceruzka na oči

Vodeodolná kajalová ceruzka na oči s aplikátorom je ideálna na jesenné dni. Medzi najhorúcejší trend chladných dní patrí dymové líčenie, vďaka tejto ceruzke si ho vytvoríte rýchlo a bez námahy. Kajalová ceruzka má obojstranné využitie, na jednom konci nájdete sýtu farbu a na druhom štetec. Ohraničené linky, tenké alebo hrubé, to všetko zvládnete jedným ťahom. 
Ceruzka na oči má pevný obal, ktorý pôsobí elegantným dojmom. Koniec so štetcovým aplikátorom obsahuje priesvitný uzáver, ktorý ho chráni pred znečistením. Samotný štetec je hustý a skosený, vlákna sú pevné a ohybné bez toho, aby sa lámali. Aplikátor slúži na rozmazanie farby na viečku, skúšala som ho použiť aj s inými ceruzkami a svoju prácu odviedol kvalitne. Ceruzka je výborne pigmentovaná, páči sa mi, že nie je veľmi tvrdá ani príliš mäkká, má skôr gélovú konzistenciu. Nepáči sa mi však tvar ceruzky, ktorý je plochý a mierne zošikmený, nie typický okrúhly. Ak by ste chceli vytvoriť dokonalý zobáčik linky, tvar ceruzky vám to neumožní, musíte použiť štetec. Produkt nájdete v štyroch klasických farbách a to čiernej (101 Onyx), tmavo zelenej (103 Evergreen / Vert Sapin), hnedej (102 Fig) a sivej (104 Graphite). Na ceruzke sa mi páči výdrž, je celodenná, odlíčiť sa dá len s olejovým prípravkom. Veľmi veľa zohráva aj typ pokožky, u ostatných blogeriek som čítala, že im na viečku skoro vôbec nedržala. Moja pleť je zmiešaná a u mňa to bola riadna fuška, pokiaľ som farbu odlíčila. Kajalka je primárne určená na smoky líčenie, vytvorí dokonalý základ pre očné tiene. Skúšala som ju naniesť na celé viečko a rozmazať ju pomocou štetca. Poviem vám, vyzerala som čudne, pretože mne takéto líčenie nepristane, no viem si ho predstaviť na nejakej párty alebo akcii. Takto pripravené viečko stačí vytieňovať hnedými alebo čiernymi farbičkami, naniesť špirálu alebo umelé riasy a o dramatickú vizáž máte postarané. Na pery zvoľte obyčajný nude rúž alebo priesvitný lesk, verím, že budete vyzerať ako novodobá femme fatale. Pri zhodnotení ceruzky musím skonštatovať, že sa nejedná o líčidlo, ktoré nutne potrebujete. Mne osobne veľmi nesadla, je to hlavne kvôli tomu, že neobľubujem dymové líčenie a linky si s ňou jednoducho neviem urobiť. Avšak pre ostatné baby môže byť ideálna. Verdikt je teda nasledovný- áno pre milovníčky dymového a výrazného líčenia a pre ženy, ktoré sa neboja experimentovať. Aby ste aj vy vyskúšali túto ceruzku, sivý odtieň som vám posunula do vianočnej súťaže, ktorá bude čo nevidieť. :)


REVLON Colorstay ceruzka na obočie

Precíznu tenkú ceruzku na úpravu obočia pokladám za malý zázrak. Jemná vosková farba na jednej strane ma oválny tvar, ktorý sa dokonale prispôsobí črtám obočia. Vykreslenie hrán obočia vám zaberie oveľa menej času, ako ste boli zvyknuté. Kefka na druhom konci špirálovitého tvaru rozotrie farbu bez toho, aby opadávala. 
Dlhotrvajúca ceruzka na obočie je ideálna pre začiatočníčky ale aj pre profíkov. Telo ceruzky je zahalené do čiernej farby so zlatými detailmi, pôsobí to jednoducho a nenútene. Pigmentácia je rôzna, záleží od odtieňa. Najtmavšie majú sýte farby, ktoré vyniknú aj na úzkom obočí, zatiaľ čo svetlé odtiene zvýraznia prirodzené rysy tváre. Vosková konzistencia sa príjemne nanáša, nezanecháva žiadne šmuhy a vydrží celý deň. Ceruzky zoženiete v piatich odtieňoch, ja vlastním najsvetlejšiu 205 Blonde, stredne hnedú 210 Soft Brown a tmavo hnedú 220 Dark Brown. Samozrejme, najviac mi sadol odtieň 220, je to tmavá farba, ktorá je takmer totožná s farbou mojich vlasov. 210 sa hodí k hnedým ale aj svetlejším vlasom, zatiaľ čo 205 odporúčam výhradne pre blondínky. Aplikácia produktu je jednoduchá a hlavne rýchla, stačí si vykresliť kontúry obočia a vyplniť ho jemnými ťahmi ceruzky. Pomocou kefky si obočie prečešte, docielite tým rovnomerné rozloženie vosku a efekt bude oveľa prirodzenejší. Tak ako pri predošlých ceruzkách, odlíčiť sa dá jedine so silným prípravkom alebo olejom. Ceruzky ma milo prekvapili, používam ich denne a ubúda z nich pomerne málo, čo ma teší. Je pravda, že zanechávajú mierne hrudky v obočí, no tie si viete vyčesať pomocou kefky alebo štetca. Mne osobne to veľmi nevadí, stretla som sa aj s horšími ceruzkami, preto ich osobne odporúčam. :)

Použité produkty: Revlon ceruzka na obočie odtieň 220 Dark Brown

Použité produkty: Revlon ceruzka na obočie odtieň 220 Dark Brown, Revlon kajalová ceruzka odtieň 103 Evergreen 

Novinky značky Revlon sú príjemným spestrením každodennej make-up rutiny, odporúčam vám najmä ceruzky na obočie, na tie nedám dopustiť, sú kvalitné a majú vynikajúcu výdrž. Kajalové ceruzky na oči ma príliš nezaujali, avšak pre milovníčky smoky líčenia budú ideálnym spoločníkom. :)
Všetky novinky kúpite vo Fann parfumérii alebo na internetových e-shopoch. 

Čo hovoríte na nové ceruzky? Páčia sa vám? 

Pekný večer,
S. 

You May Also Like

10 komentárov

  1. Já tužky na oči nepoužívám a obočí si také nedobarvuji. Na oči jedině oční stíny nebo v poslední době jsem si oblíbila barevné pigmenty :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O Revlonu jsem celkem dlouho neslyšela :D Ale produkty vypadají fakt dobře, možná kouknu někdy v obchodě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Se značkou Revlon mám zkušenost pouze s produkty na vlasy a ty mi vyhovovaly. Ale s dekorativní kosmetikou zkušenosti nemám.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak niekedy niečo vyskúšaj, budeš prekvapená. :)

      Odstrániť
  4. Vypadají super, já ještě nic od Revlonu nezkoušela, tak třeba někdy v budoucnu :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si niečo vyberieš, majú skvelú ponuku. :)

      Odstrániť
  5. Na obočí mám radši gelíky a pomády :-) ale kajalky vypadají super :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)