Novinky z e-shopu Krásna každý deň

by - 30 marca

Ahojte,
v prvom rade vám chcem zapriať veselú Veľkú noc plnú radosti a pohody. :) Konečne nastal čas na oddych, pre mňa to znamená viac článkov, kníh a časopisov. Už si ani nepamätám, kedy som si naposledy vychutnala kúzlo čítania bez toho, aby som sa niekam ponáhľala. 
Doma ma čaká plno produktov, o ktorých vám chcem čo to povedať, preto sa aj dnes dozviete o skvelej prírodnej kozmetike z e-shopu Krasna každy den.


Biofficina Toscana luxusný peeling na pery

Peeling patrí medzi prvý krok v starostlivosti o jemnú pokožku pier. Poznám veľa žien, ktoré si rady pripravia svoju domácu zmes, no ja medzi ne nepatrím. Preferujem produkty na prírodnej báze, ktoré sú voľne dostupné. Presne takýto je aj tento produkt plný tých najlepších bio zložiek. Peeling citlivo odstraňuje odumreté kožné bunky, pomáha regenerovať pokožku pier, zlepšuje ich prekrvenie a tým stimuluje obnovu kože. Obsahuje trstinový cukor, organický med, olivový a slnečnicový olej v organickej kvalite, bambucké a kakaové maslo, organický včelí vosk a vitamín E. Všetky tieto zložky zmäkčujú pokožku pier, zvyšujú jej elasticitu a vyživujú ju. Hydratačné a ukľudňujúce účinky pocítite už po prvom použití. Páči sa mi, že peeling dokáže eliminovať nepekné čierne bodky a nečistoty v okolí pier, vďaka sladkej vôni si ho okamžite obľúbite. 
Luxusný peeling na pery mi balením pripomína očný krém, 15 ml vám vystačí na cca 6 mesiacov. Na vrchnáku sa nachádza logo Biofficina Toscana ladené v ružových tónoch. Po otvorení si všimnite ochranný plastový uzáver, výborná voľba pre prípad vytečenia. Samotný peeling ma sladkú vôňu, parfumácia je prírodná a vonia rovnako ako figy, ktoré si zvykneme kupovať na Vianoce. Hnedá farba a drobivé zloženie síce nevyzerajú lákavo, no s pokožkou pier dokážu priam zázraky. Hrubé kryštáliky trstinového cukru pery premasíruju, okamžite ich vyhladia a zjemnia. Oleje spolu s organickým maslom ponúkajú hydratáciu a výživu. Včelí vosk a med pôsobia antibakteriálne, zabraňujú vzniku pľuzgierov a herpesov, regenerujú a hoja tenkú kožu pier. Peeling sa nanáša na navlhčené pery, stačí vám malé množstvo, inak sa bude drobiť a všade padať. Pokožku si zľahka premasírujte, následne si namočte kúsok uteráčika alebo servítky a opatrne peeling odstráňte. Ak vám na perách ostali zvyšky, jednoducho ich opláchnite vlažnou vodou. Po aplikácii si všimnite ten rozdiel, pery sú nielen hebké na dotyk a vláčne, ale aj krásne ružové a pôsobia sviežo a oživene. Ja používam tento produkt maximálne dva krát za týždeň, väčšinou pri mojej beauty rutine. Odkedy ho mám (a je to už dlhšia doba), pery mám viac hydratované, menej vysušené a čo je úžasné, nečistoty a upchaté póry sa pri každom nanesení opticky zmenšujú, čo veľmi oceňujem. Po peelingu si doprajem hrubú vrstvu balzamu a ráno sa zobúdzam s úžasne plnými a šťavnatými perami. Inak vedeli ste, že značka netestuje produkty na zvieratách? 


JOIK Hodvábne pleťové sérum
s olejom z brusníc

Luxusné hodvábne pleťové sérum vyživuje, obnovuje a vyhladzuje pokožku tváre a krku. Zanecháva pleť vláčnu, zamatovo jemnú a dokonale hydratovanú. Olej z brusnicových semien ponúka výber omega-3 a omega-6 mastných kyselín, tie účinne redukujú prvé vrásky, udržujú dobrú elasticitu kože, chránia pleť pred voľnými radikálmi, slnečným žiarením a stresom. Olivový skvalén znižuje viditeľnosť vrások, ukľudňuje suchú a podráždenú kožu, predchádza vzniku pigmentových škvŕn a pôsobí ako balzam na dehydratovanú pleť. Olej z pšeničných klíčkov hlboko vyživuje a ochraňuje kožu, olej z mučenky je bohatý na vitamín A a C, stimuluje tvorbu kolagénových a elastínových vláken. Zároveň podporuje hojenie pleti a prinavracia jej stratenú pružnosť. Výťažok z opuncie posilňuje obranyschopnosť pleti, chráni ju pred škodlivými vplyvmi vonkajšieho prostredia, pri zmene a nerovnováhe teplôt a tiež pri nadmernom strese. Extrakt zo zázvoru upravuje tón pleti, zatiaľ čo éterický olej z ružového dreva omladzuje suchú a mdlú kožu. 
JOIK Hodvábne sérum ma okamžite zaujalo svojim pompéznym obalom, čierna farba je moja naj, preto som rada, že značka JOIK odieva svoje výrobky do tejto mystickej škály. Nádherný obal, ešte lepší aplikátor a dokonalá vôňa povýšila tento produkt na veľdielo značky. Sklenená pipeta je ideálna pre nás, lenivé, pretože nanášanie séra je vďaka nej viac než jednoduché. Pomocou horného klik "spínača" si natiahnete potrebné množstvo séra do pipety, aplikujete ho do dlaní a pomocou prstov vmasírujete do oblasti tváre a krku. Žlto sfarbený olej ma príjemnú, bylinkovú vôňu, konzistenciou je troška redší než olej, no aj napriek tomu na tvári pôsobí ako olej. To znamená, že po aplikácii bude pleť mastnejšia, preto ho odporúčam hlavne suchej a dehydratovanej pokožke. Do niekoľkých minút sa tento efekt stratí, sérum sa vstrebe do najhlbších vrstiev kože a výsledkom bude zdravo lesklá pleť. Ak ste už vyskúšali ich suché telové oleje, štruktúrou mi prídu rovnaké, ale sérum pleť až tak nezaťažuje. V zime som mala veľmi suchú pokožku tváre, preto som produkt používala miesto denného a nočného krému. Make-up mi výborne držal, no poobede som už mala pleť mierne lesklú, čo sa mi často nestáva. Po viac ako 3 mesačnom testovaní som so sérom spokojná, momentálne ho používam len pri mojej beauty rutine, chválim výsledný efekt, moja pleť je viac hydratovaná, vrásky na čele nie sú až také výrazné a príjemný pocit na pokožke je na nezaplatenie. Produkt je dokonca tak jemný, že sadne aj veľmi citlivej pleti bez toho, aby ju dráždil. Odporúčam ho hlavne suchej pokožke, v zimných mesiacoch a na večerné použitie. 


S oboma výrobkami som spokojná, peeling mi prirástol k srdcu, už si bez neho neviem predstaviť svoju beauty rutinu. Olej bol a je mojim výborným pomocníkom so suchom pleťou, kedže mi už roky pribúdajú, aj spoločníkom v boji s prvými vráskami. 

Vyskúšali ste už spomínané produkty? Ak áno, vyhovujú vám? Nakupujete rady na e-shope?

Krásny zvyšok dňa,
S.

Za poskytnutie prípravkov na testovanie ďakujem e-shopu krasnakazdyden.cz.

You May Also Like

8 komentárov

  1. Ten peeling na rty vypadá super. Mám moc ráda tyhle produkty, přesně jak píšeš, rty jsou pak jemné a příjemné na dotek :) a je super teda, že netestují na zvířatech :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyto produkty jsem ještě nezkoušela, ale moc se mi líbí to sérum na pleť. Určitě bude super a hlavně má ten praktický aplikátor. Jinak věřím, že peeling na rty taky nebude k zahození a ještě jestli hezky voní :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sérum som si veľmi obľúbila a ten aplikátor je bomba. :)

      Odstrániť
  3. Ten peeling na pery ma veľmi zaujal, ja mám Lush a ten je božský. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám peeling na rty z Lush a miluju ho. :)
    Jinak jsem o těchto produktech slyšela poprvé, ale upřímně mě zaujaly. Hlavně to sérum na pleť! :) A v poslední době 90% věcí kupuji přes e-shopy :)

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dievčatá, s tým Lushom ma provokujete, musím sa pozrieť na tie ich slávne produkty a nejaké si zaobstarať. :D :*

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)