Dove náš každodenný...

by - 29 októbra

Ahojte,
Dove pre mňa predstavuje značku, ktorá mi doma nikdy nesmie chýbať. Milujem ich sprchové gély, telové krémy aj šampóny, s mojou pokožkou urobia priam zázraky. Pamätám sa na deň, keď som prvýkrát vyskúšala Dove Originál sprchový krém. Ten pocit, ktorý som po kúpeli zažila, bol jednoducho neopísateľný. Hodvábne hydratovaná pokožka, príjemná vôňa čistoty a jedinečné krémové pohladenie, môj malý raj na zemi. V domácnosti máme dosť tvrdú vodu, preto sa moja koža často vysúša. S výrobkami Dove som preto nadmieru spokojná, verte mi, oplatí sa do nich investovať. :)


Dove Baby Rich Moisture Head to toe wash hydratačný detský umývací gél:

Detský umývací gél v hravom balení s pumpičkovým aplikátorom má vyvážené pH, ktoré je šetrné k pleti. Umývacia emulzia na celé telo aj vlasy dopĺňa základnú vlhkosť a živiny pokožke, čím zabezpečuje jej ochranu už od prvých dní po narodení. Gél neštípe v očiach, je dermatologicky testovaný, príjemná vôňa nedráždi kožu a zanecháva ju hodvábne jemnú. Bohaté krémové zloženie vynikajúco pení, neškodí vášmu dieťatku a vďaka účinnej receptúre pomáha hydratovať a upokojovať pokožku tela. 
Dove umývací gél na telo a vlásky ma zaujal hlavne kvôli tomu, že je určený pre najmenších, teda neobsahuje žiadne ťažké a alergénne látky. Moja pokožka a vlasy si niekedy prejdú alergickým obdobím, čo sa prejavuje zvýšenou svrbivosťou kože hlavy a tela. Vtedy mi zaručene pomôžu len detské produkty, je to aj preto, že neobsahujú parabény a silikóny, teda pleť nezaťažujú. Gél má hustejšie zloženie krémovej farby, po kontakte s vodou sa premení na penu, čím uľahčuje nanášanie. S gélom som spokojná, po aplikácii je pleť akási jemnejšia a vlasy žiaria prirodzenou krásou. Oceňujem ľahké rozčesávanie, ľahučký pocit a kamilkovú vôňu. Ak si chcem dať očistu tela a vlasov od nepríjemných reakcií alebo prašného ovzdušia, siaham po tomto detskom no účinnom umývacom géle. Výhodou je aj viacúčelové využitie, ak vás trápi aknózna pleť, vyskúšajte ho aj na ňu, uvidíte, ako krásne sa vyčistí.


Dove Purely Pampering shea butter tekuté mydlo na ruky:

Tekuté mydlo na ruky s očarujúcou vôňou bambuckého masla a vanilky premení každé umytie rúk na malý rituál. Obsahuje štvrtinu hydratačného krému, pokožku nevysušuje a nedráždi. Vyživujúce zloženie s hrejivou a podmanivou vôňou je ako stvorené pre jesenné obdobie. Počas chladnejších dní kožu nielen očistí, ale aj ošetrí a zvláčnie. Krémová pena vám zároveň zaručí chvíľu každodenného relaxu. 
Mydlo s pumpičkovým aplikátorom a v minimalistickom štýle umýva pokožku rúk bez toho, aby ju vysúšalo. Husté krémovo-biele zloženie vytvára dokonalú mliečnu penu, už pri samotnom umývaní máte pocit luxusnej starostlivosti a čistoty v jednom. Po umytí sú ruky nielen perfektne čisté a hebké na dotyk, ale aj lahodne voňajúce. Tekuté mydlá Dove sú podľa mňa najlepšie na trhu, nedá mi nezmieniť sa aj o ich tuhých tabletách, používam ich každý deň a moja pokožka sa mi odvďačuje krásou a zdravím. Pri pravidelnom používaní dosiahnete zvýšenú úroveň hydratácie, saténovo hladkú pokožku rúk a zároveň ich omladenie. 


Dove Nourishing Care Instant Hydration hydratačné telové mlieko:

Hydratačné telové mlieko Dove obohatené o vyživujúci komplex je ideálne pre normálnu až suchú pokožku. Vďaka obsahu tých najjemnejších zložiek ako sú kyselina mliečna, urea a hodvábnych olejov poskytuje pleti komfort, aký si zaslúži. Deep care komplex sa postará o zjemnenie a výživu suchej a drsnej kože,  pokryje ju ochrannou vrstvou a udrží v nej vlahu po dobu niekoľkých hodín. 
Snehovo biely obal s modrými detailmi ukrýva krémové mlieko, ktoré sa pri nanášaní premení na gél. Lichotivá vôňa čistoty zahalí vaše telo do oázy pokoja, milujem túto nežnú a zároveň osviežujúcu parfumáciu. Mlieko ma rýchloschnúce zloženie, po aplikácii je pokožka príjemná, nelepivá a nemastná konzistencia dovoľuje okamžité oblečenie. Ľahká textúra mi dokonale sadla, v lete je toto mlieko na nezaplatenie. V zime by som siahla skôr po ich telových krémoch, ktoré majú hlbšiu vyživujúcu schopnosť.


Dove pena do kúpeľa s vôňou uhorky a zeleného čaju:

Kúpeľové produkty ma vždy bavili, páčilo sa mi na nich nielen penové zloženie a krásne vône, ale aj pocit jemnosti a sviežosti, aký zanechávali. Peny do kúpeľa Dove obsahujú prídavok hydratačného krému, pokožku zjemnia, zvláčnia a nabijú pozitívnou energiou. Liečivé a hlavne relaxačné účinky vody opisujú snáď všetky múdre knihy, nie nadarmo sa hovorí, že voda dokáže odplaviť všetok stres, starosti a trápenia.
Pena do kúpeľa s delikátnou vôňou bohate pení, už samotné krémové zloženie s nádychom zelene a povzbudzujúcou parfumáciou ulahodí všetkým vašim zmyslom. Bohaté husté zloženie sa rýchlo rozpúšťa, vytvára početné obláčiky bublín a poskytuje koži ten najjemnejší dotyk. S penou som veľmi spokojná, oceňujem neutrálnejšiu vôňu, ktorá sa hodí ako pre dámy, tak aj pre pánov. Po kúpeli mám pokožku hladkú, mäkkú a pružnejšiu. Ak milujete Dove sprchové krémy, budete milovať aj penu, pretože ten efekt rozhodne stojí za to. :)


Dove antiperspiračný sprej Go Fresh Grep a citrónová tráva:

Potenie patrí medzi prirodzený očistný proces, takto sa telo ochladzuje a udržiava si vnútornú homeostázu. Už dávno sme postrehli inakosť medzi nami, tak, ako je každý niečím výnimočný, má aj svoje slabé stránky. Silné potenie nepatrí medzi vlastnosť, ktorou by sa človek rád pýšil, no musí s ňou aj napriek tomu žiť. Dove prišiel na trh s novinkami v podobe silných a zároveň jemných prípravkov, ktoré okrem ochrany poskytujú pokožke starostlivosť a potrebný komfort.
Pre mňa najlepším sprejom z tejto rady je Originál, vyhovuje mi parfumáciou, efektom aj cenou. Go Fresh s revitalizačnou vôňou citrusov ma tiež zaujal ale neposkytoval mi až také "zázemie", ako originál. Áno, obsahuje šetrné zložky a hydratačný krém, áno, napomáha regenerovať pokožku v oblasti podpazušia, no nechráni tak dobre, ako by som potrebovala. Ak by som sa mala rozhodnúť len pre jeden druh, určite by som sa vrátila ku klasike, myslím, že má nielen vynovené zloženie a jemnejšiu vôňu, ale jeho ochrana proti poteniu dosiahla oveľa vyššiu úroveň ako v minulosti.


Všetky spomínané produkty sú niečím výnimočné tak, ako aj celá filozofia Dove. Rozhodne si výrobky neprestanem kupovať, možno sa nájde pár horších kúskov, no aj napriek tomu patrí Dove medzi moje najobľúbenejšie značky.

Máte skúsenosť s produktmi Dove? Ak áno, ktoré sú vaše najobľúbenejšie?

Krásny večer,
S.

Za poskytnutie produktov na testovanie ďakujem zastúpeniu Elnino.sk.

You May Also Like

9 komentárov

  1. Miluju kosmetiku značky Dove. Ta nádherná vůně...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Túto značku už pre jej zloženie nepoužívam, ale je pravda, že kedysi som ju milovala. Jednoducho luxus ☂

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Dove teď používám micelární sprchové gely. Co mi ale hodně voní, jsou klasická tuhá bílá mýdla. Ta vůně je něčím neobyčejná, jako dětský pudr a moc mi voní :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To mýdlo na ruce je pro mě absolutní klasika. Doma ho sice nepoužíváme, ale když ho vidím u někoho jiného, tak si hned ty ruce prostě umýt musím. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ak sa priznám Dove produkty moc nepoužívam, aj keď ich vône sú skvelé! Momentálne mám doma len antiperspirant a ten mám veľmi rada :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dove má vždycky moc hezké, jednoduché obaly. Nemám zkušenost s velkým množstvím produktu, ale tuším, že už jsem dřív měla nějaké krémy. Poslední dobou už kupuju hlavě jen deodoranty nebo sprcháče :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne veľmi voňajú tieto výrobky od Dove, ale na nejakú zložku, ktorá sa v nich nachádza mám alegriu takže ich nemôžem používať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sprchové gely od Dove mám moc ráda :-) naposled jsem měla vůni hrušky. Moc fajn :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)