Najlepšie zimné Nivea produkty

by - 25 januára

Ahojte,
zimné obdobie dáva pokožke riadne zabrať, v tomto počasí je priam nevyhnutné, aby sme venovali viac času a starostlivosti práve vonkajšej pokrývke tela. Koža je jediná orgánová sústava, ktorá tvorí takmer šestinu našej telesnej hmotnosti. Udržuje zdravú rovnováhu organizmu, má termoregulačnú a ochrannú funkciu. 
S vekom prichádza zmena štruktúry kože, pokožka začína starnúť, proces obnovy a tvorby kolagénových vláken slabne a objavujú sa prvé vrásky. Okrem pleti nesmieme zabúdať na naše telo, včasná a dostatočná dávka hydratácie a živín dokáže oddialiť stratu elastínu. 
Potrpím si na kvalitnú kozmetiku, ktorá je ale dostupná bežne v drogérii. Značka Nivea spĺňa všetky potrebné kritéria k dosiahnutiu dokonalej pokožky, rada by som vám predstavila pár produktov, ktoré stoja za vyskúšanie. :)


Tieto prípravky som mala doma dosť dlhú dobu, takže môžem s radosťou konštatovať, že sa jedná o výnimočné kúsky. Už dávnejšie som vám spomínala, že vanilkovú vôňu príliš nemusím. Je to tak doteraz, nevonia mi a pri výbere kozmetiky sa jej snažím vyhýbať.
Vanilkové novinky som obdržala v zimnom období, väčšina ľudí preferuje túto parfumáciu hlavne v chladnejších mesiacoch. Z celého balíčka ma najviac zaujalo telové mlieko a balzam na pery v kelímku. 

Telové mlieko s mandľovým olejom a vanilkou:

Rozmaznávajúce zloženie telového mlieka s pôvabnou, nenútenou vôňou okamžite hydratuje suchú pokožku a zanecháva ju príjemnú na dotyk. Obsahuje mandľový olej, jednu z najlepších hydratačných zložiek, aké nám príroda ponúka. Telové mlieko nevytvára mastný pocit, rýchlo sa vstrebáva a intenzívne vyživuje. 
Obal telového mlieka oceníte hlavne ak nestíhate, pumpičkový aplikátor považujem za dokonalosť! Gélovo-krémové zloženie sa výborne rozotiera, takmer okamžite vsiakne do pokožky a skvelo upokojí podráždené miesta. Pri pravidelnom používaní je koža nielen hydratovaná, ale aj zjemnená a omamne voňajúca. Mliečko som si veľmi obľúbila, používala som ho stále a verím, že sadne aj vašej pokožke. Ak sa vám vôňa vanilky nepáči (najprv ho rozhodne ovoňajte, nemusím vanilkovú vôňu a s touto som bola stotožnená), na výber máte hneď niekoľko iných parfumácii ako čerešňa, ruža alebo aloe vera. Hodí sa každému typu pokožky a pre všetky vekové kategórie. 


Ošetrujúca sprchová pena s vôňou vanilky a karamelu:

Bohatá krémová pena ošetruje, hydratuje a prevonia pokožku tela behom minúty. Obsahuje výťažky z hodvábu, vôňa karamelu a vanilky vás príjemne zahreje a ten obal, to je proste nádhera. 
Penové prípravky do sprchy majú jednu dobrú výhodu, vydržia vám vééľmi dlho. Obal s aplikátorom jedným stlačením poskytne adekvátne množstvo na použitie, preto sa nemusíte báť, že sa prípravok rýchlo minie. Minimalistické obaly sú moje, preto dávam palec hore. Hustá, hodvábne nadýchaná pena sa výborne aplikuje, po umytí je pokožka mäkučká, príjemná na dotyk a vláčna.
Telové peny od Nivea sú skvelé, môžte si vybrať akúkoľvek vôňu, každá je niečím výnimočná a zvláštna. Vanilka a karamel bola limitka, no ešte stále je dostupná v niektorých predajniach a e-shopoch. Zo všetkých pien, aké som kedy vyskúšala, sú tieto tie najlepšie!


Maslo na pery Vanilka a Macadamia:

Intenzívne hydratačné maslo na pery s bambuckým maslom a mandľovým olejom chráni a vyživuje pery počas 12 hodín. Komfortné zloženie sa skvelo nanáša, pri aplikácii sa rozpúšťa, čím prenikne aj do hlbokých vrstiev kože. 
Obal je z hygienického hľadiska nevyhovujúci, v zime ho radšej nikam neberiem, neviem si predstaviť, ako by som ho aplikovala so skrehnutými prstami. :D Nanášam ho hlavne večer, cez noc dokáže z úplne suchých pier vyčarovať dokonale šťavnatú pusinku. 
Konzistenciou mi pripomína vazelínu, na perách je trocha viac mastnejšie a lesklé, čo nemusí každému vyhovovať. Ak milujete Kinder čokoládu, zbystrite, tento kúsok vonia úplne rovnako. Tak lahodná parfumácia sa pri balzamoch často nevidí, výborný efekt je bonus naviac. Maslo mi veľmi vyhovuje, som s ním spokojná, používam ho každý večer a stále z neho neubúda. Stačí malé množstvo a vaše pery pocítia luxus starostlivosti. 

Balzam na pery Vanilka a bambucké maslo:

Balzamy Labello mám veľmi rada, používa ich celá moja rodina. Sú to klasické pomády, ktoré vám v kabelke nesmú chýbať. Dokážu priemerne hydratovať pery, ošetrujú popraskanú kožu a zanechávajú slastný pocit na perách. 
Tento balzám som venovala vám, chcem, aby ste sa aj vy potešili z týchto skvelých produktov.


Keď sme už pri penových prípravkoch, čo hovoríte na telové mlieko v podobe peny? Priznám sa, sama som nevedela, čo ma čaká, telový krém a pena? Ide to vôbec k sebe? 
Po vyskúšaní telovej peny Nivea som dala zelenú aj takýmto vynoveným produktom. 

Telová pena Nivea s vôňou divej maliny a bieleho čaju,
telová pena Nivea s vôňou uhorky a matcha:

Telové peny sa ľahko nanášajú, nezanechávajú mastný film na pokožke, poskytujú jej dostatočnú hydratáciu a výživu. Hravé, nové a hlavne pohodlné nanášanie si jednoducho zamilujete. 
Pena s vôňou malín ma blahodárne rozmaznávajúce účinky, pokožku hydratuje do hĺbky a odporúčam ju hlavne pre milovníkov sladkých parfumácii. Neskutočne mi pripomína jar, stačí vám jedno stlačenie a bohatá hustá pena je na svete. Na pokožke sa príjemne aplikuje, veľmi rýchlo sa vstrebáva a pleť je po nej zdravo a krásne vyzerajúca. Po nanesení sa môžte ihneď obliecť, nemusíte sa báť, že vám zašpiní alebo zamastí šaty, ideálna starostlivosť pre zaneprázdnené ženy. 
Osviežujúca pena s uhorkou je môj favorit, krásna súhra matcha čaju a uhorky ma razom prenesie do miestnosti plnej kvetín a relaxu. Pena sa rozpúšťa na pokožke, bohaté hydratačné zloženie a opojná vôňa, čo viac si môžem priať? 
Maliny sú vhodné pre beznádejné romantičky, zatiaľ čo uhorka sadne aj mužom. Nie je to typická ženská vôňa, je veľmi osviežujúca a navodí optimistický pocit zo života.


Labellino balzamy na pery:

Labellino balzamy na pery sa stále rozrastajú o nové farby a príchute. Prvé vône boli inšpirované klasikou, čerstvá mäta a maliny, kto by im odolal? Medzi novinky patria vanilka, kokos a čučoriedka. 
Na týchto balzamoch oceňujem balenie, hygienické a zároveň veľmi praktické. Pomády zanechávajú pery hydratované, vláčne, hebké a príjemné na dotyk. Hydratačná schopnosť ale nie je extra výrazná, preto ich musíte nanášať opakovane počas dňa, avšak myslím, že vám to nebude prekážať. :)
Kokosová vôňa nie je umelá, vonia veľmi pekne, v kombinácii s aloe vera ošetruje a hydratuje pery a zanecháva ich lesklé. Má skôr gélovú štruktúru, pery príjemne osvieži a prevonia.
Vanilková vôňa mi pripomína sviatočné pečivo, keďže takéto vône príliš nemusím, posunula som ho ďalej. 
Čučoriedka je môj favorit, intenzívne hydratuje, nádherne vonia a ešte lepšie chutí. :D Používam ho hlavne v škole, pretože ma praktické balenie a umožňuje rýchlu aplikáciu. 
Tieto balzamy sú ideálnym darčekom pre vašich blízkych. :)


Novinky ale aj stálice značky Nivea ma vždy potešia, ich sprchové gély sú legenda. Telové produkty ako také mi zatiaľ vyhovujú, dúfam, že budú aj naďalej. 

Ktoré prípravky od Nivea sú vaše zimné stálice?

Pekný večer,
S.

(Spolupráca s Nivea Slovensko.)


You May Also Like

30 komentárov

  1. Labello si kupujem uz niekolko rokov, vyskusala som aj Labellino. celkovo som kedysi vyrobky od Nivey pouzivala pomerne casto, mala som rozne sprchove gely aj telove mlieka, ale uz sa pomaly snazim od znacky Nivea prejst k inym, viac prirodnym znackam kozmetiky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné,chápem to. :) Mne sa Nivea pozdáva, je fajn a v zime potrebujem bohatšiu starostlivosť, čiže siaham po nej. :)

      Odstrániť
  2. Produkty od Nivea k zimě prostě patří. Není nad modrou klasiku. Jinak ty balzámky na rty vypadají skvěle. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne modrý klasický krém nevyhovuje, príde mi príliš hutný a mastný. :/

      Odstrániť
  3. Nivea produkty mám veľmi rada. Ich sprchovacie a telové peny sú skvelé 😊

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já Nivea produkty miluji! :-) A vanilkovou vůni taky :-) Láká mě ta vanilková pěna do sprchy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je krása tieto nivea výrobky ja som Labellinom neodolala a musela som ich mať♥ teraz som však v dmke zbadala aj farebne balzamy labello v ceruzke vyzeraju super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie farebné mám doma, práve ich testujem a sú úžasné, moja nová vychytávka na zimu. :)

      Odstrániť
  6. Měla jsem třešňové tělové mléko, myslím třešňový květ to byl, a musím uznat, že bylo skvělé, vanilka musí vonět též skvěle .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som mala aj čerešňu a oba boli veľmi príjemné. :)

      Odstrániť
  7. Sprchovou pěnu jsme si za poslední měsíce velmi oblíbila :) už mám druhé balení, ale jinou vůni. Teď mám zrovna otevřenou tu samou, jako ty :-) a sprchování je hne do něco více příjemnější.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nivea mě nikdy nezradí. Miluju ji. Hlavně v zimě. Nedám dopustit na ty jejich klasické krémy v té plechové kulaté krabičce. :) A psrchovou pěnu bych chtěla hrozně vyzkoušet.

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tie klasické veľmi nevyhovujú, no ich light verzie sú super. :)

      Odstrániť
  9. Používám hlavně přírodní kosmetiku, ale občas sáhnu po něčem klasickém voňavém z drogerie. Mám moc ráda jejich krémový sprcháč s kokosem. Vanilku také v kosmetice můžu, stejně jako další jedné vůně, třeba čokoládu nebo skořici :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoricu mám veľmi rada hlavne v telových produktoch. :)

      Odstrániť
  10. Kromě Labellina jsem vyzkoušela úplně všechno :) Niveu mám fakt ráda a líbí se mi, kolik na nás poslední dobou chrlí novinek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Telové mlieko od Nivei mám moc rada, rýchlo zhydratujú pokožku

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Celú túto značku mám veľmi rada, najviac asi ich telové mlieka :) Z článku ma veľmi zaujali telové peny, tie som ešte od žiadnej značky neskúšala a asi prvýkrát siahnem práve na tie od Nivei :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja som na niveu alergická čo je škoda keďže produkty vyzerajú skvelo jediné čo mi nevadí je labello :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty pěny na tělo mě zaujali :) jsem na ně zvědavá

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ja jsem měla jahodovou pěnu na tělo a byla moc fajn a vanilková mě tedy zaujala, protože vanilkovou vůní mám ráda. Snad ji ještě seženu 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite áno, niekde na e-shope alebo v menších drogériách. :)

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)