Krásna každý deň

by - 22 marca

Ahojte,
Veľká noc sa blíži a s ňou aj čas strávený s rodinou. Už sa veľmi teším, pretože odchádzam na východ k starkým, preto tu s vami na sviatky nebudem. Skôr, ako odídem, mám pre vás nachystanú recenziu na produkty z eshopu krasnakazdyden.cz a ešte jeden článok, ktorý si prečítate neskôr. 
Poznáte ten pocit, ak vám kozmetika dokonale sadne? Každý jeden výrobok vám ulahodí, máte pocit, akoby bol vytvorený presne pre vašu pokožku. Takýto feeling mávam pri prírodnej kozmetike.
Že eshop patrí medzi moje srdcovky už dávno viete, no ešte väčšiu radosť mi robí, ak môžem pre vás produkty otestovať, a vyjadriť svoj názor na samotné výrobky. Čo nové mi pribudlo do mojej natural zbierky?


Po rozbalení krásne zabaleného balíčka, ktorý je balený s láskou a úctou k zákazníkom, na mňa vykukli tieto tri výrobky. Každý jeden hodnotím pozitívne, ani jeden ma nesklamal. Poďme si o nich povedať detailnejšie:

* Soaphoria telový peeling Meduňková limonáda:

Prírodný produkt sa najlepšie balí do sviežej nádobky. Nápad s obalmi je veľmi pestrý, páči sa mi samotné prevedenie (ako pohár na zaváraniny) a tiež možnosť pohodlného skladovania. Po otvorení pohára ma opantala vôňa, bez ktorej už nemôžem existovať. :D Vôňa mochita je ako stvorená pre letné obdobie, no mňa v týchto "šalené" počasie dňoch nakopla o sto šesť. :) Peeling samotný má hrubšie zrniečka, ktoré sú vynikajúce hlavne na stehná, boky a zadoček. Taktiež vhodný na peelingovanie celého tela, lebo čiastočky sú zmiešané s olejmi, čo zabraňuje prílišnému drhnutiu a tlaku na kožu. Produkt má zelenú farbu, no vôbec nezafarbuje, takže žiadne strachy, že sa vaša vaňa zazelená. :P Zloženie produktu je čisto prírodné, obsahuje prírodné olejíky, medovku, mätu a tiež citrónovú trávu. Kedže sa jedná o výrobok prírodný, po otvorení sa môže stať, že na povrchu bude olejová zložka. Nemusíte sa toho báť, stačí, ak peeling prštekom zamiešate a nanesiete na pokožku. Po použití som dokonca vynechala krém na telo a to vďaka olejčekom, ktoré peeling obsahuje. Tie totižto mojej pokožke prinavrátili jemnosť, hebkosť a neodolateľnú vôňu. Odporúčam ho všetkými desiatimi, určite sa poobzerajte aj po iných vôňach. Pocit, keď mi kúpelka vonia ešte 3 hodiny po sprche za mochitom...čo viac si na spríjemnenie nálady priať? ;)
Milujem peelingovanie, milujem Peeling Meduňková limonáda.


* Soaphoria Telové suflé Levanduľové pole:

Áno, svoje telo natieram skoro každý deň. Áno, niekedy je to otravné. Po objavení tohto suflé to až taká otrava nie je. Medzi moje top vône patrí levanduľa. Má upokojujúci účinok, skvelá na zrelaxovanie a na večer, na nabudenie pokojného spánku. Suflé je balené ako predchádzajúci produkt, v sklenenej dóze. Keď som dózu prvýkrát otvorila, nevedela som, ako sa s krémom pracuje. Kedže je tuhšej konzistencie, bála som sa, že ho vôbec nerozotriem. Ale po nabratí kúsočka na prsty, sa všetko zmenilo. Hustá hmota sa rázom zmenila na jemne našľahané masielko, ktoré po kontakte s pokožkou svoju konzistenciu úplne pretransformovalo. Zmenilo sa na olejovitú textúru, ktorá sa rýchlo vstrebala a pokožku neodolateľne prevoňala. Odkedy mám toto suflé, natieram sa rada a priam si to užívam. S takýmto krémikom je radosť pracovať. Moja pokožka je suchá až citlivá, preto som bola zvedavá, ako suflé zafunguje. Konečne moje nôžky nie sú fľakaté, čo sa mi stáva, hlavne pri holení. Suflé pokožku zregeneruje, vyhladí a upokojí. Som rada za tento výrobok, pretože Levanduľové pole cítim po byte ešte dlho po natieraní. :)


* Crazy Rumors balzam na pery hroznové víno a žuvačka:

Mňam mňam a ešte raz mňam. Vysvetlite 23 ročnému dievčaťu, že pomády sa neolizujú, keď pri tomto skvoste to jednoducho neide. :D
Samotná pomádička má obal ako klasické balzamy. Vysúvateľná, bezfarebná, krásne voňajúca (chutná ako žuvačka), a na perách dlhotrvajúca. To je len štipka z prídavných mien, ktoré by som vedela o tejto pomáde vymenovať. Fakt božská, som s ňou maximálne spokojná, moje očakávania splnila nad limit a tromfla dokonca také "paničky", ako napríklad Loccitane. Na perách vydrží 3 hodiny s tým, že jete a pijete. Bez jedenia a pitia oveľa dlhšie. Pri ostatných pomádach sa mi často stávalo, že som vyšla z domu, a pomáda nikde. Pery som tak mala vysušené okamžite, a to nehovorím o tých kúskoch, ktoré mojím suchým ústam dodávali vyššiu dávku suchosti. 
Nemôžem si nijako pomôcť, produkty od Krasnakazdyden.cz sú najlepšie. Veľká spokojnosť, odporúčam hlavne pre suché ústa, extrémne popraskané a tie dámy, ktoré už nemajú silu bojovať s citlivými perami tak, ako ja.
Balzám na pery nosím v kabelke a vždy, keď potrebujem dávku sviežosti, chute a radosti, namažem si pusinku. ;)


Každá jedna recenzia, ktorú pre vás píšem, je písaná s láskou a pravdivo. Zatiaľ všetky výrobky, ktoré som vyskúšala, mi dokonale sadli. Nevidím, a ani nepociťujem nežiadúce účinky, výrobky na tvár neštípu a telová kozmetika je proste neskutočná.
Keby sa ľudia vracali viac k prírode, bylinkám a minerálnym vodám, pochopili by, o čom je samotná filozofia prírodnej kozmetiky. Veď aj dodnes žijú kmene, ktoré nedajú dopustiť na liečivé účinky bylín a olejov. Všetky tieto vzácnosti nám ponúka naša Matička Zem, našou úlohou je objaviť ich kúzlo. :)

Prajem vám krásny večer krásky,
Soňa

Za poskytnutie výrobkov ďakujem eshopu krasnakazdyden.cz



You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)