Líčenie so značkou E-style

by - 03 marca

Ahojte kočeny,
na blogoch sa objavuje stále viac a viac recenzií na značku E-style. Aby som „nezaostávala“, aj ja mám pre vás článok a líčenie, kde budem používať paletku Perfect harmony palette a špirálu Magic curling.Na eshope stayunique.sk ponúkajú výhodný set týchto dvoch produktov, a všetko je pekne zabalené v kozmetickej taštičke, aby ste mali nevyhnutné výrobky hneď poruke.
Odtieň palety, ktorú som si vybrala, je vhodný na denné líčenie, ale aj na nude večerné líčenie. Ak chcete výrazné pery, táto kombinácia tieňov vám bohato postačí.
A čo je vlastne E-style za značku?
E-style je česká značka, ktorá uviedla dekoratívnu kozmetiku pod týmto názvom na trh v roku 2014. Ich výrobky nie sú testované na zvieratách, sú cenovo dostupné a pri ich výrobe sa rešpektuje prírodné prostredie. :)


Set Harmony 01- Natural:

Krabica, v ktorej bola táto nádhera zabalená, mi prišla vo veľmi dobrom stave. Žiadne škrabance ani zlé prilepená páska. Po otvorení bol setík zabalený v bublinkových fóliách, čiže máte istotu, že sa počas prepravy produkty nerozbijú. Set Harmony 01- Natural obsahuje špirálu, paletku očných tieňov, taštičku a letáčik s dekoratívnou kozmetikou, akú E-style ponúka. S výrobkami som veľmi spokojná, konečne som našla paletku, ktorá sa hodí na deň a pritom zvýrazní potrebné črty oka. Paletka je zložená z 5 očných tieňov- matných a trblietavých. Sú namixované tak, aby vyhovovali každému typu pleti. Tiene samotné majú krémovú až práškovú konzistenciu, výborne sa s nimi pracuje, zo štetca neopadávajú a zakryjú všetky nedostatky pokožky, ako červené miesta či žilky. Pigmentácia je výraznejša pri tmavších tieňoch, ale pri nude paletách to absolútne neprekáža. Najsvetlejší očný tieň patrí k mojim favoritom, pretože lepší tieň na zvýraznenie pod obočím som ešte nemala. V palete máte vsadené zrkadielko, kde si môžete makeup skontrolovať. Akurát ma sklamalo, že v nej nie je aplikátor, no bohato postačia prsty. Som s ňou spokojná a odporúčam pre nude líčenie, alebo pre začiatočníčky.
Špirála na oči ma nadchla hlavne pre svoj štetec, ktorý je perfektne tvarovaný pre každé mihalnice. Nadvihne aj najmenšiu mihalničku, neopadáva, nedrobí sa a oko nedráždi.
Taštička sa mi veľmi páči, podľa mňa ideálna na cestovanie. To, že je priesvitná u mňa vyhráva, lebo tak nájdem presne to, čo potrebujem rýchlo, a bez stresov. :P
Na paletky som počula aj pozitívne, aj negatívne ohlasy, no ja sama môžem povedať, že sú absolútne suprové. Určite sa k nim vrátim, sú tiež praktické a tiene mi vyhovujú. Sety sa z cenového hľadiska najviac oplatia, a páči sa mi tiež to, že majú na výber viac farebných kombinácii. Určite skúste na vlastnej koži, pretože pocit, kedy tiene vydržia celý deň a domov prídem bez toho, aby som mala pod očami maskarové „pandy“, je na nezaplatenie. ;)


Makeup inšpirácia a líčenie:
  1. Na celé viečko som naniesla svetlohnedý matný tieň.
  2. Do vonkajšieho pohyblivého viečka som použila čokoládový tieň, ktorý som pomocou blendovacieho štetca jemne rozotrela.
  3. Na vnútorné pohyblivé viečko som zvolila svetlý tieň s trblietkami.
  4. Dolnú linku som vykreslila pomocou skoseného štetca a svetlohnedého trblietavého tieňa.
  5. Na rozžiarenie očného kútika sa hodí svetlý tieň s trblietkami a miesta pod obočím zvýraznil biely tieň.
  6. Líčenie som zakončila použitím linky na oči a spomínanej špirály.



A tu je finálny výsledok líčenia. Myslím, že sa hodí na večer, ale aj na denné líčenie.
Túto krásnu paletku a iné výrobky od značky E-style zoženiete na eshope stayunique.sk 

Páči sa vám líčenie? Vyskúšate ho? Nakupovali ste už na eshope?

Prajem krásny deň,
Vaša S.

Za poskytnutie výrobkov na testovanie ďakujem eshopu stayunique.sk.














You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)