CelluBlue- vákuová masážna banka proti celulitíde

by - 13 septembra

Celulitída...
Večný strašiak všetkých žien. Tým z vás, ktoré ju nemajú a ani nikdy nemali, tíško závidíme. 
Náš boj s celulitídou môžeme konečne vyhrať a ukončiť. Pýtate sa ako? Jednoducho, pomocou vákuovej masážnej banky CelluBlue.
CelluBlue je masážna pomôcka, ktorá sa vyrába vo Francúzsku. Konečne ju dostať aj u nás, takže všetky dievčatá, ktoré trápi celulitída, strie, či jednoducho nepekná koža na problémových partiách, čítajte ďalej. :)


CelluBlue  mi prišla zabalená vo vrecku so sťahovacími šnúrkami. Myslím, že obal vymysleli skvelý, pretože si banku môžem kedykoľvek vziať so sebou a vždy bude chránená pred znečistením. Ja som dostala modrú farbu banky, ale videla som aj iné. Banka je vyrobená z hrubšieho silikónového materiálu, veľkosť má akurát do dlane. 
V balíčku mi prišla akási charakteristika pomôcky, no podľa mňa nebola až tak jasná, ako by som chcela. Avšak na stránke, kde produkt predávajú, máte plno informácii a taktiež návod na používanie.
Masážna banka je určená primárne na masírovanie problémových partií postihnutých celulitídou, striami či pomarančovou pokožkou. Banka vytvára podtlak na pokožke, ktorý pomáha rozbiť tukové bunky. Náš lymfatický systém potom tukové bunky odplavuje z tela von, a my sa môžeme tešiť z peknej pokožky. Okrem toho, banka pokožku masíruje, spevňuje a prekrvuje. Ak spojíte zdravý životný štýl, cvičenie a používanie tejto pomôcky, celulitída nemá šancu.
Pozitívne výsledky prichádzajú už za 3-4 týždne, samozrejme, závisí to od toho, ako často banku používate. Ideálne je masírovanie partií 1x denne, najlepšie večer po dobu 5 minút. Banka je vyrobená z hypoalergénneho materiálu, takže je vhodná aj pre alergikov. Údržba pomôcky zahŕňa vodu a mydlo, nepotrebuje žiadne baterky či káble, môže byť použitý viac krát a vďaka prenosnej taštičke pôjde s vami kdekoľvek.


Návod na použitie v skratke:

Pred samotným použitím banky je nutné pokožku natrieť krémom alebo olejom. Následne stisnite banku po bokoch, nemusíte sa báť, banka je ohybná. Pomaly uvoľňujte tlak na banku, a prikladajte na pokožku. 
CelluBlue by sa mal prisať na kožu. Ak cítite veľký tlak, stačí jemne povytiahnuť banku z kože, vzduch sa vypustí, a zníži sa tlak na pokožke. Ak ste zvládli prípravu banky, začneme s masážou. Masírovať sa má v smere zdola-hore cca 3 minúty a potom zľava-doprava cca 1 minútu. Pravidelnou masážou s bankou dosiahnete výsledky už po pár týždňoch, závisí to od samotnej pokožky. Po masáži je nutné banku opláchnuť mydlovou vodou a jemne ju osušiť. 
Pre telo bude najlepšie, ak vypijete behom nasledujúcej hodiny pol litra čistej vody- to vám pomôže odstrániť z organizmu toxíny a vytlačený tuk.

Krásavice moje, POZOR!, masážna banka sa nesmie používať, ak:
* máte poškodenú pokožku (rany, odreniny, popáleniny, ...)
* pri silnom tlaku môžu vzniknúť modriny
* nezabudnite, že banka nie je určená ako hračka pre deti
* nikdy si nemasírujte pokožku nasucho
* nepoužívajte banku, ak trpíte chorobami obehového systému, ak máte menštruáciu, kŕčové žily či časté krvácanie, napríklad z nosa

Moja skúsenosť:

Zo začiatku som bola sklamaná, mala som pocit, že banka vôbec nefunguje. Robila som všetko tak, ako bolo v návode popísané, a efekt nikde. No po cca 3 týždňoch som badala malé zmeny. Pokožku som mala jemnejšiu, pružnejšiu a vypnutejšiu. Moje strie na stehnách sa ponaprávali, boli jemnejšie a nie až tak viditeľné. Na masáž som používala Bi-Oil, s ktorým som dosiahla maximálne výsledky. 
Mne banka pomohla na strie, z čoho sa veľmi teším. Celulitída sa ešte dodnes objaví, no ja už viem, ako proti nej bojovať. :)


Banku kúpite na eshope shop.cellublue.com a vyjde vás na 19,99 eur (1 kus), a pri kúpe dvoch kusov na 29,99 eur.

Tak čo dámy, zahájite boj s celulitídou? Vlastníte CelluBlue? Ak áno, ako ste spokojné?

Krásny dníček,
S.


Za poskytnutie výrobku na testovanie ďakujem spoločnosti shop.cellublue.com


You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)