Moja nová školská výbava

by - 08 septembra

Ahojte krásky,
stredoškolákom sa už škola začala, no my, vysokoškoláci, máme ešte trocha času. September patrí medzi mesiace zmien a nových skúsenosti. Týka sa to hlavne školy, veď prechádzame do vyšších ročníkov a tým pádom nadobúdame nové vedomosti.
September bude na mojom blogu venovaný najmä škole, samozrejme budú aj recenzie, a v článkoch, ktoré publikujem, vám priblížim svoju školskú rutinu. :)
Dúfam, že vás septembrová téma zaujme, a v komentároch vyjadríte svoj názor a reakcie. 
Kedže v škole začíname až 19.septembra, pomôcky som nakupovala len nedávno. Poďme sa teda pozrieť, čo mi v nej nesmie chýbať. :P



1. Obal na spisy a dokumenty:

Na výške väčšinou nedostávame domáce úlohy, no na hodine musíme vyplniť protokoly, ktoré si nechávame na skúšku. Ja osobne mám rada veci pokope, pretože neznášam, keď niečo hľadám pol dňa. Tento skvelý organizér som objavila v Kik za smiešne 2 eurá. Vo vnútri má priehradky, a na vrchu každej priehradky sa dajú nalepiť nálepky, ktoré sú súčasťou balenia. Skvelá investícia pre tie z vás, ktoré majú rady všetko pekne pohromade. 



2. Ružový hrubý zošit:

V Tesku som našla skvelý zošit, ktorý sa mi tento rok perfektne hodí. Obsahuje farebné záložky, vďaka ktorým si rozdelíte predmety. Podľa mňa je vhodný najmä pre vysokoškolákov, ktorí nemusia písať veľa poznámok. Mne tento zošit vydrží celý rok, a využijem ho na každom predmete.:) Stál asi 3,50 eur. 


3. Diár na rok 2017:

Neodmysliteľnou súčasťou môjho života je plánovanie. Rada plánujem všetko možné, učenie, výlety a tiež chod domácnosti. Na stole mi nesmú chýbať moje diáre, notesy a bloky, a ako správne dievča, mám ich doma véééľmi veľa.:) Tento diár ma zaujal farbou, jemnými kvetmi a tým, že dni obsahujú časový harmonogram. Kúpila som ho v Kik za 3,20 eur.

4. Zápisník:

Lidl má skvelé veci, o tom som sa neraz presvedčila. Keď som videla v obchode tento chutný zápisník, nemohla som ho tam nechať. Stál neuveriteľných 0,49 centov, čo je jednoznačne najlepšia cena za blok. Samozrejme, v predajni mali rôzne motívy a farby, určite by ste si vybrali. :)


5. Fixky Koh-i-Noor:

Milujem zvýrazňovanie textu pomocou fixiek. Ak sú kvalitné, jedno balenie mi vydrží celý školský rok. Tieto som kupovala v Tesku, stáli asi 2 eurá, a píše sa mi s nimi skvelo. U mňa nájdete najmä farebné fixy, gélové či obyčajné perá ma vôbec nelákajú. Zbytočne sa mi otláčajú na ruky, a rozmazávajú sa.


6. Zvýrazňovače:

Najlepšia pomôcka pri učení. Zvýrazňovače kupujem dosť často, veď ich používam každý deň. Tieto som kupovala v Tesku za cca 2 eurá, a majú tenký hrot, s ktorým viem písať. Pre mňa sú tieto farbičky veľmi dôležité, vďaka nim si zapamätám oveľa viac učiva. :)

7. Nálepky modré guličky a zlaté hviezdy:

Nálepky sú vynikajúce na DIY projekty, ktoré budú aj na mojom blogu. Modrá farba je moja najobľúbenejšia, preto som si vybrala tieto guľky, a hviezdičky mi padli do oka pri náhodnom nákupe v Kik. 
Nálepky som kúpila za pár centov v spomínanom Kik. :)


8. Lepiace papieriky:

Kto by odolal lepíkom? Ja teda rozhodne nie, mne sa veľmi páčia a používam ich dosť často. Lepím si ich na poličku, zrkadlo a všade tam, kde na ne môžem vidieť. Píšem si na ne To do listy, nákupné zoznamy a úlohy do školy. Lepiace papieriky som kupovala v Lidli. 


9. Dezinfekčný gél Mark&Spencer:

Jemne parfumovaný gél tyrkysovej farby, ktorý nesmie chýbať v mojej kabelke. Pre mňa jeden z top gélov, pretože ruky osvieži, dezinfikuje a zjemní. Stál okolo 2 eur a kúpila som ho v Mark&Spencer.


10. Trblietavé lepidlá na papier:

Lepidlá som si kúpila na DIY projekty. Ešte som ich neskúšala, no využijem ich pri dekorácii zošitov. :)
Kúpila som ich v Kik za 1,49 eur.


11. Bielitko v pere:

Čo k nemu dodať, využíva ho snáď každý, hlavne keď sa pomýli. Kupovala som ho v Pepcu a stálo ma 0,49 centov. 


Aké školské potreby ste si nakúpili vy? Páčia sa vám moje veci? Ak áno, ktoré by ste brali?

Užívajte deň, holky moje,
S. 

You May Also Like

4 komentárov

  1. Práve som vydala tiež takýto článok :D Kúpila si si moc krásne veci! ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné vecičky. Neviem čím to je ale mňa už také školské potreby a srandy nebavia nakupovať. Kedysi som kupovala do školy každú blbosť. Dnes si kúpim jeden zošit a som nad mieru spokojná :D.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám ešte z takého nakupovania radosť, uvidíme, dokedy mi vydrží. :)

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)