Čokoládová móda

by - 17 decembra

Ahojte!

Čokoláda. Pod týmto slovom si každý z nás predstaví lahodnú chuť spojenú s delikátnym zážitkom. Tento článok ale nebude o jej chuti, ale o jej hnedej farbe. Čokoládová hnedá doteraz nebola moja šálka kávy. Myslím, že to bolo najmä kvôli tomu, že som brunetka a že som túto farbu nevedela zladiť tak, aby ma zaujala. Pri prezeraní môjho obľúbeného e-shopu bonprix som ale narazila na zaujímavú zimnú bundu a kúsky, ktoré ma presvedčili, že čokoládová farba nemusí byť vôbec nudná...


Prešívaná bunda s kapucňou

Hnedá bunda s kapucňou a šnúrkou v páse ma niečím zaujala. Neviem, či to bola farba alebo nezvyčajný strih, každopádne som ju musela mať. 
Módna prešívaná bunda zaujme na prvý pohľad. Zoženiete ju v troch rôznych farbách, terakotovo hnedej, javorovo červenej a tmavomodrej. Strih samotného kúsku je oversized, preto som zvolila najmenšie číslo, teda 36. Materiál je tvorený 100% recyklovaným polyesterom, podšívka je tiež zo 100% polyesteru a vatovanie sa skladá zo 70% polyesteru a 30% recyklovaného polyesteru. Napriek tejto zmesi látok je tkanina veľmi príjemná a hrejivá. Na bunde oceňujem vatovanie, ktoré v zime veľmi dobre zahreje. Môžete ju prať v práčke, vďaka bočným šnúrkam si viete prispôsobiť pás podľa potreby a aktuálnej postavy. Samotná bundička je ľahučká, komfortná a je skvelé, že má aj kapucňu. 
Ja ju nosím takmer každý deň, pre mňa je tento strih výstup z mojej komfortnej zóny a aj napriek tomu, že rukávy sú dlhé a vytvárajú objem, nevadí mi to až tak, ako som si myslela. Túto bundu viete doladiť nielen k športovému, ale aj ležérnému štýlu obliekania. 


Pulóver

Farebný pulóver so zvieracím motívom má presne moje farby. Milujem zelenú a neutrálne tóny, po ktorých v jeseni a zime siaham najčastejšie. 
Moderný široký pulóver má lesklé detaily, oversized strih skryje nedostatky a odtiene upútajú pozornosť. Materiál je zo 75% polyakrylu, 22% polyesteru a 3% elastanu. Ponúkajú ho v dvoch rôznych farbách a to svetlozelenej a hnedej. Vzala som si číslo 32/34 a sadlo mi ako uliate. Tkanina je veľmi príjemná, hrejivá a výborne sa nosí. Pulóvrik je podľa mňa must-have kúsok zimného šatníka, tento je dokonca viacfarebný, preto ho dokážete skombinovať s viacerými odtieňmi. Ja ho nosím k nohaviciam a legínam, no myslím, že si bude rozumieť aj so sukňou alebo šortkami. Na postave vyzerá harmonicky, nikde netlačí a neškriabe a oceňujem aj sýte farby, ktoré nevybledli ani po opratí. 


Termo džínsové legíny

Kúsok, ktorý vám v zime nesmie chýbať, sú zateplené nohavice. Je len na vás, či zvolíte legíny, džínsy alebo nohavice, podstatné je, že vás príjemne zahrejú. 
Mne sa zapáčila rifľovina, ktorá snáď nikdy nevyjde z módy. Termo legíny v čiernej alebo modrej farbe sú dokonalé. Perfektne sa nosia, na postave vyzerajú dobre a vďaka gumičke v páse nikde netlačia. 
Vnútro legín je vyplnené komfortným materiálom, vrchná tkanina je tvorená 70% bavlnou, 29% polyesterom a 1% elastanom. Vadí mi, že pri mojej veľkosti 34 sú dole príliš dlhé a to som zvolila dĺžku N- štandardná postava. Inak sú fajn, majú úzky strih, sadnú na každý typ postavy a s čiernym odtieňom nikdy nič nepokazíte. Otestovala som ich počas dlhej prechádzky s kočiarikom a poviem vám, hrejú vynikajúco. 


Plno pekných a hlavne pohodlných zimných kúskov nájdete na e-shope bonprix. Na e-shope sú vždy pravidelné akcie, zľavy a plno noviniek, či už z dámskeho, pánskeho alebo detského sortimentu. 

Krásny deň,
S.H.

(Spolupráca s e-shopom bonprix.)

You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)