Jesenná dávka inšpirácie

by - 10 októbra

Ahojte kočky!

Čas veľmi rýchlo plynie, akoby len včera sme sa tešili z príjemných slnečných lúčov a už tu máme chladné počasíčko. Odkedy som na materskej dovolenke, môj štýl obliekania sa jemne zmenil. Najlepšie sa cítim v pohodlnom oblečení, ktoré je nielen krásne, ale aj funkčné. Takéto a iné kúsky nájdem vždy na stránkach bonprix.sk. Čo som si zaobstarala tentokrát?


Pletený pulóver s osmičkovým vzorom

Pulóver v nežnej smotanovej farbe som doma musela mať. Osmičkový vzor je klasika, na hrubších pleteninách vyzerá veľmi štýlovo a elegantne. 
Tento krásny pulóver zoženiete v 4 farebných prevedeniach a to bielej vlne, brilantnej zelenej, čiernej a rododendronovo červenej. Všety odtiene sú náramne vydarené a určite sadnú každej jednej žene. Pohodlný strih si ma hneď získal, tkanina je tvorená 50% polyakrylom a 50% recyklovaným polyakrylom. Okrúhly výstrih s parádnym vzorom zaujme a vyzerá veľmi pekne. Vzala som si veľkosť 36/38 a som s ňou maximálne spokojná. Je to najmenšie číslo a keďže sa jedná o trocha voľnejší strih, vôbec mi to neprekáža. Pulóver zakryje nedostatky a zároveň sa v ňom budete cítiť príjemne. Ja ho kombinujem k nohaviciam a džínsom, dobre vyzerá tiež so sukňou alebo šortkami. 

Legíny Punto Di Roma s bočnými elastickými vsadkami

Prispôsobivé legíny, ktoré nikde netlačia a nepresvitajú patria medzi must-have kúsky mamičiek. Ja som takéto hľadala dlho, no konečne som ich našla. 
Legíny v čiernej farbe s elastickými bočnými vsadkami sú tvorené 70% viskózou, 25% polyesterom a 5% elastanom. Vďaka kombinácii materiálov sa dobre prispôsobia postave, tkanina je trocha hrubšia, čo je ideálne práve na jeseň. Moja veľkosť je opäť 36/38. Na tomto kúsku ma zaujali hlavne bočné vsadky, ktoré umožňujú individuálne prispôsobenie legín. Skinny strih obopína nohy a nechá ich vyniknúť. Vadí mi, že legíny sú dosť dlhé, ja mám 173 cm a siahajú mi až cez kotníky. 
S legínami som ale vskutku spokojná, dobre sa nosia a viem ich zladiť takmer so všetkým. 


Šaty so zvieracou potlačou

Voľné šaty s golierom a volánmi vyzerajú brutálne dobre. V jesennom šatníku by ste rozhodne mali mať aspoň jedny takéto šaty, okrem toho, že sa dajú kombinovať na milión spôsobov, s čiernymi pančuchami pristanú aj starším ročníkom. 
Šaty sú vyrobené zo 100% recyklovaného polyesteru, v ponuke ich majú buď so zebrovanou potlačou alebo leopardím vzorom. Ja som zvolila zebru, pretože sa mi veľmi páči a hodí sa mi ku zvyšku mojej garderóby. Mám číslo 36, no je mi trocha veľké, preto by som zvolila aj menšiu veľkosť, ktorú bohužiaľ nemajú. Oceňujem voľnejší strih a hrubší materiál, na chladné dni je ako stvorený. Tieto šatky sa hodia k vysokým čižmám, ku koženke, k saku ale aj ku kabátu. Ak chcete mať doma univerzálny kúsok vhodný nielen na slávnostné príležitosti, neváhajte a kupujte. :)


Čo ste si doplnili do jesenného šatníka vy? Preferujete radšej nohavice alebo šaty a sukne?

Krásny deň,
S.H.

(Spolupráca s e-shopom Bonprix.)

You May Also Like

5 komentárov

  1. Ako je dobré vidieť, že ste zase späť v dobrej nálade. V poslednej dobe ste mi prišli trochu skleslé. Ale možno sa mi to iba snívalo. No, ja som si tento rok na jeseň kúpil ">tu nahrávacie štúdio a mix a začal som jazdiť robiť DJ na vianočných a jesenných parties. Takže ako energia mám skoro až veľa. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pepa z depa2/11/23 09:36

    Ako je dobré vidieť, že ste zase späť v dobrej nálade. V poslednej dobe ste mi prišli trochu skleslé. Ale možno sa mi to iba snívalo. No, ja som si tento rok na jeseň kúpil tu nahrávacie štúdio a mix a začal som jazdiť robiť DJ na vianočných a jesenných parties. Takže ako energia mám skoro až veľa. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrý deň, súhlasím s vami, čas letí neuveriteľne rýchlo. Na materskej si tiež viac cením pohodlné a funkčné oblečenie, ale si musí občas každý urobiť radosť. Ja som naposledy objavila úžasnú peňaženku, ktorá je naozaj praktická. Má dokonalý tvar, vďaka ktorému sa do nej zmestí všetko, čo potrebujem. Teším sa na vaše tipy.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)