Pohodové letné outfity

by - 19 augusta

Ahojte! 

Už je to vyše mesiac, čo sa nám narodila naša maličká. Ten čas tak rýchlo letí, obzvlásť keď ste na materskej dovolenke. Ženy, ktoré majú za sebou pôrod, dobre vedia, ako sa mení nielen ich nálada, ale aj postava. Polovica môjho šatníka je pre mňa momentálne nenositeľná, preto som ho potrebovala doplniť o kúsky, ktoré mi sadnú. 

Mojim obľúbeným e-shopom je stále bonprix, nájdem tu kopu nového, zaujímavého a hlavne pohodlného oblečenia pre celú rodinu. :)


Šaty s volánom

Môj letný šatník je zložený prevažne zo šiat. Tieto krásky som si nemohla nechať ujsť, okrem perfektného strihu, ktorý zakryje popôrodné kilá, oceňujem sýtu farbu. 
Šaty s volánom v pestrom fuksiovo-cyklámenovom odtieni a ľahkým riasením majú Ačkový strih. Tento strih je ideálny pre všetky typy postavy. Materiál šiat je tvorený 100% viskózou. V oblasti krku majú gumičku, sú dlhé pod kolená a vyzerajú veľmi dobre. Okrem mojej farby ich nájdete aj v univerzálnej čiernej. Tak ako vždy, vzala som si najmenšiu veľkosť, teda 34, avšak ak máte väčšie prsia, zvoľte si o číslo viac. 
Šatky sú na tele príjemné, nikde ma netlačia, tkanina je vzdušná a nepresvitá. Ja som ich mala oblečené na krstinách, hodia sa naozaj na každú príležitosť a skombinujete ich s opätkami aj s teniskami. 


Top 

Top s volánikmi a šnurovaním vo výstrihu v elegantnej čiernej farbe doplní garderóbu každej dámy. Klasika v podobe štýlového topu skvelo ladí k sukni, nohaviciam aj džínsom. 
Tento top je príjemný na nosenie, materiál je tvorený 95% viskózou a 5% elastanom. Moja veľkosť je 32/34 a som s ňou spokojná. Tričko je vzdušné, pekne vyzerá na postave, akurát mi prekáža, že tkanina mierne presvitá, hlavne v oblasti pŕs. Pod tento kúsok je vhodné zvoliť tmavú spodnú bielizeň. 
Topík je celkovo fajn, perfektne sa nosí v horúčave, nakoľko má pohodlný strih. Je dostupný v čiernej farbe, palec hore dávam za detail v podobe kovových ukončení na šnúrkach. 

Plisovaná sukňa

Potlačená plisovaná sukňa v béžovo-čiernej farbe s kvetovaným vzorom vytvára moderný dojem. Takýto druh sukne je populárny v každom veku. Výborne sa kombinuje, na postave zakryje nedostatky a zároveň upúta svojim dizajnom. 
Samotná sukňa je zo 100% polyesteru, materiál ako taký je nekrčivý, plisovanie je pekne spracované. Keď mi kúsok prišiel, prekvapila ma jeho farba, ktorá je skôr staroružová, ako béžová. V oblasti pása sa nachádza guma s trblietavými nitkami, sukňa je lesklá a pôsobí slávnostným dojmom. Opäť raz, zvolila som najmenšiu veľkosť, teda 36. 
Pri jej výbere sa mi zapáčila multifunkčnosť využitia, pôvabný ženský vzor a farebná škála. Podľa mňa pristane každej žene aj každému typu postavy, tieto sukne sú naozaj vďačné kúsky, doma už mám pár obľúbencov a nosím ich rada a často. Úplne inak vyzerajú s teniskami, inak s ihličkami a sandálkami. Suknička sa nestratí ani v jesennom šatníku, vyzerá zaujímavo s čižmami a rolákom. 


Ponuka e-shopu je pestrá, verím, že si tu nájde každá to svoje. :)

Ako sa vám páčia outfity? Ktoré farby v lete preferujete?

Krásny deň,
S.H.

(Spolupráca s e-shopom bonprix.sk.)

You May Also Like

6 komentárov

  1. Šaty ti moc sluší, ta fialová barva se k tobě vyloženě hodí! :) Dobře jsi zvolila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný30/1/24 08:39

    Ha ha, podobné šaty som mala tento rok na dovolenke v Chorvátsku. Aj keď teda väčšinu času som strávila v plavkách. Článok tu ma fakt veľmi namotivoval a ja som si povedala, že sa budem potápať a veľa plávať. No a ako musím povedať, že plávanie s kyslíkom priamo medzi rybami a jednoducho na hĺbke, tak to bolo fakt niečo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keď som si prečítala váš príspevok o tom, ako sa vám mení postava po pôrode a ako hľadáte vhodné oblečenie, ktoré by vám pekne sedelo. Tak mi to pripomenulo moju vlastnú skúsenosť z nedávnej doby. Aj ja som nedávno porodila a viem, aké ťažké je potom nájsť kúsky, ktoré by nielen pekne padli, ale zároveň boli pohodlné a praktické. Najviac som si doma obľúbila dámske župany, v ktorých sa cítim pohodlne a nič ne neškrtí.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)