Strawberry vibes

by - 12 júna

Ahojte! 

Letné mesiace sú konečne tu a s nimi prichádza zaslúžená a ničím nerušená dovolenka. Milujem dovolenku pri mori, vtedy si viem prefektne oddýchnuť, zrelaxovať a užiť si každý jeden deň strávený na slnkom zaliatej pláži. Okrem objavovania nových zážitkov si viac všímam módne kreácie, ktoré vidím na turistkách a z ktorých čerpám kopu inšpirácie. Ak chcete byť aj vy jednou z krások, o ktorých kúskoch básnia turisti a okoloidúci, kopu nápadov na krásne, svieže a hlavne farebné outfity nájdete na bonprix.sk.

Pri nákupe tehotenského oblečenia v kamenných obchodoch veľmi nepochodíte. Okrem neforemných strihov a zlých farieb tam nenájdete žiadne pekné vecičky na leto. V Bonprixe som objavila nielen sezónne a úžasné oblečenie, ale dokonca aj klasické strihy, ktoré využijete po pôrode. 

červené šaty

Materské šaty 

Materské šaty v žiarivo jahodovej farbe sú priam dych berúce. Tento nádherný kúsok si ma okamžite získal nielen samotnou farbou, ktorú zbožňujem, ale aj strihom a jemnými detailmi na sukni. 
Šaty sú z pevného viskózneho materiálu, ktorý ponúka dostatočný priestor pre rastúce bruško. V prednej časti sú skrátené a na sukni potiahnuté volánmi, vďaka čomu pôsobia dievčensky a veľmi romanticky. Zadná časť je predĺžená a na prsiach sa nachádza malý gombík, ktorý umožňuje dojčenie dieťaťa po pôrode. Oceňujem túto možnosť, pretože tým sa šaty stávajú univerzálnym kúskom, ktorý nezapadne prachom ani v bežné dni. 
Samotný materiál je vzdušný, na brušku sú akoby prekladané. Vzala som si číslo 34, ktoré som nosila aj pred tehotenstvom a sadli mi ako uliate. V páse sa nachádza elastická gumička, ktorá sa prispôsobí veľkosti bruška. Tieto šaty zoženiete aj v čiernej farbe. Nežný biely kvetinový vzor vytvára na šatách nerušený detail. 
Vždy, keď mám na sebe tento kúsok, dostávam veľa komplimentov najmä od tehotných žien, ktoré zháňajú niečo podobné, no nevedia, na aký obchodík sa obrátiť. Oblečenie počas tehu som si primárne vyberala najmä z Bonprix, preto ho odporúčam všetkými desiatimi. :)

Sandále

Moderné sandále v koženom vzhľade a v minimalistickom štýle doplnia každý outfit. Klasický strih sandálov je obzvláštnený hrubším predným remienkom, blokovým podpätkom a štvorcovou špičkou. 
Sandále sú v ponuke v prírodnej béžovej a jemne ružovej farbe. Mne sa páčila viac svetlá farba, predsa len, hodí sa mi viac k oblečeniu v mojom šatníku. Číslo 36 je moja bežná veľkosť, preto som ju zvolila aj tu. 
Povrch sandálov je v imitácii kože, podrážka je syntetická. Opätok je vysoký 9 cm, no vďaka jeho hrúbke sú sandálky pohodlné a stabilné. Hodia sa k šatám aj nohaviciam, na rôzne príležitosti a verím, že ich využije každá žena. Oceňujem praktické zapínanie a samotný povrch sandálov, ktorý nekĺže. Topánky sú na nohe veľmi pekné a sú vhodné aj na širšie chodidlá.

červené šaty s kvetmi
letné šaty
krémové sandále

Šaty s prestrihmi

Dlhé šaty s prestrihmi po bokoch a šnurovaním sú ideálnym kúskom na leto. Vzdušný džersejový materiál prekvapí pohodlnosťou, jemnosťou a chladivým pocitom. 
Šaty sú dlhšie, preto sú vhodné najmä pre vysoké ženy. Samotný materiál tvorí kombinácia 95% viskózy a 5% elastanu. Tkanina je mierne priesvitná, samozrejme, závisí od farby. V ponuke je čierna, fuksiovo cyklámenová, kremeňovo červená a zlatá olivová. Mne sa zapáčil čierny odtieň, vzala som si ich vo veľkosti 32/34 a vôbec to neľutujem. Tieto šaty sú dokonalé pre všetky typy postáv a to vďaka sťahujúcim otvorom po bokoch. Pomocou šnúrok si ich viete "nastaviť" podľa seba a svojej siluety, ako vidíte, ja si ich viem obliecť aj v 9. mesiaci tehotenstva. Perfektný materiál sa prispôsobí bez toho, aby sa zbytočne naťahoval a presvital. 
Šatky sa hodia na dovolenku, do mesta aj na prechádzky, kombinovať ich môžete s teniskami, šľapkami ale aj s vysokými topánkami. Čo sa týka farieb, okrem mojej sa mi páči aj fuksivo cyklámenová, ktorá je teraz veľmi populárna. K tomuto kúsku som si obula biele tenisky, ktoré ste mohli vidieť v mojom minulom poste. 

čierne šaty
čierne šaty dlhé
detail

Ak sa chystáte niekam k moru a potrebujete kvalitnú výbavu oblečenia, plaviek a doplnkov, nezabudnite navštíviť e-shop Bonprix, ktorý je plný perfektne kombinovateľných kúskov. 

Krásny zvyšok dňa,
S.H.

(Spolupráca s Bonprix Slovensko.)

You May Also Like

2 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)