Jarné módne prebudenie

by - 17 apríla

Vitajte krásky! 

Nastal čas na reorganizáciu jarného šatníka! Na jari mám najradšej kvitnúce stromy, kríky, kvety a samozrejme teplejšie počasie. Hrubé čižmy odkladám na dno skrine a siaham po ľahkých a mojich obľúbených teniskách. Bundy nahrádzam populárnymi koženkami a jemnými kabátikmi, svetre zamieňam za pohodlné a vzdušné tričká. 

V tehotenstve to ženy s obliekaním nemajú až tak pestré, ako by chceli, preto som veľmi nadšená, že bonprix ponúka široký výber tehotenskej módy. Ktoré kúsky ma zaujali a čo na ne hovorím?


Tehotenské džínsy na traky 

Nohavice alebo rifle na traky sa mi vždy veľmi páčili. Keď som zazrela tieto na e-shope, potešila som sa, pretože džínsy vyzerajú dobre a nositeľne.
Tehotenské džínsy na traky  sú vyrobené zo 76% bavlny, 16% polyesteru, 7% viskózy a 1% elastanu. Mix materiálov umožňuje prispôsobenie sa tehotenským krivkám a rastúcemu brušku. Rifle ponúkajú v dvoch farbách, jedna je svetlý denim, druhá tmavý. Ja mám svetlejšiu variantu, ktorú som chcela najmä na teplejšie dni. Veľkosť objednávam vždy tú najmenšiu, teda aj tu som zvolila 34 a nohavice mi padli ako uliate. Textília je celkom príjemná na nosenie, nikde neškriabe a vyhovuje mi, že v oblasti pása sa nachádza elastická gumička pre bruško. 
Tieto džínsy majú rovný strih, čo znamená, že na lýtkach nie sú zúžené. Ak takýto typ riflí nenosíte, môže sa vám naň ťažko zvykať. Mne osobne to veľmi nevadí, pretože som si dĺžky skrátila, ale poznám ženy, ktoré majú radšej obtiahnuté strihy. 
Džínsy hodnotím celkom pozitívne, okrem rovného strihu, ktorý nie je v dnešnej dobe až taký obľúbený, mi na nich nič nevadí, resp. nepôsobí rušivým dojmom. V oblasti pŕs sa nachádza vrecko, ramenné pásy sa dajú nastaviť na rôzne dĺžky, po bokoch sú gombíky, ktoré si viete v prípade potreby rozopnúť. Za mňa fajn voľba na jar a leto, rifle sa hodia na každú príležitosť a s teniskami vyzerajú skvelo. 


Tenisky na platforme

Tenisiek nikdy nie je dosť, to my rozhodne dáte za pravdu. Biela farba je na jar a leto veľmi obľúbená, kúsky v tomto odtieni sú neprehliadnuteľné. 
Tieto tenisky na platforme si ma získali najmä farbou a tým, že aj napriek mohutnejšej podrážke, vyzerajú na nohe žensky. Vrchný materiál je z imitácie kože, vnútro tvorí polyester a podrážka je syntetická vo výške 4 cm. Na vrchu majú klasické šnúrky, ktoré si viete prispôsobiť podľa svojich preferencií. 
Topánočky sú pohodlné, hodia sa aj na úzku nohu, príjemne sa v nich chodí a nikde ma neškriabú. Vzala som si číslo 36, ktoré aj bežne nosím, no pri tomto modeli môžte zvoliť aj o číslo väčšie. Biele tenisky skombinujete naozaj s každým outfitom, hodia sa k sukni, džínsam aj šatám. Každá moderná žena by mala mať aspoň jedny biele tenisky, verte mi, môžte s nimi počítať vždy a všade. 


Tričko s výstrihom do V

Klasické tričká s véčkovým výstrihom milujeme všetci, ženy, muži aj deti. Tento univerzálny kúsok oblečenia sa dá kombinovať na mnoho spôsobov, pohodlne sa nosí a vyzerá veľmi dobre. 
Tričko s V výstrihom som si vzala v bielej farbe, no poviem vám, brala by som aj čierne. Tak príjemnú kombináciu materiálov som už dlho nezažila, 60% polyester a 40% viskóza sú na tele vzdušné a mäkké zároveň. Pohodlný oversized strih je dokonalý aj pre tehuľky, pekne sa prispôsobí postave a nikde netlačí. Čo mi vadí je fakt, že látka je na bielej farbe mierne priesvitná, preto musím pod triko voliť bielizeň telovej farby. Objednala som si číslo 32/34, vždy beriem to najmenšie a zatiaľ som sa nesklamala. 
Tričko sa hodí skôr na letné mesiace, je ľahké a látka nie je veľmi krčivá. 


Inak všimli ste si, že bonprix zmenil svoje logo, ktoré je teraz svieže, jednoduchšie a vyzerá fakt štýlovo? Čo naň hovoríte?

Veľký výber kvalitného oblečenia a kopu módnej inšpirácie hľadajte na stránkach bonprix. :)

Krásny deň,
S.H.

(Spolupráca s e-shopom bonprix.sk)



You May Also Like

3 komentárov

  1. Encontrei o Sr. Pedro no blog por alguém que o recomenda a quem procura um empréstimo. Fiquei tão animado e motivado também para estar nessa posição de liberdade financeira, pois minha família estava passando fome, entrei em contato com o Sr. Pedro no aplicativo que eu disse ele, minha história de vida sobre a situação financeira, ele me envia um formulário de inscrição para preencher com meus dados, o que eu fiz, depois que ele me enviou o contrato de empréstimo, encaminhei ao meu advogado para dar uma olhada e me aconselhar sobre como proceder. Eu assinei o contrato de empréstimo depois que meu empréstimo foi aprovado algumas horas atrás, banco entre em contato comigo para transferência de fundos e cobranças que preciso compensar no balcão do banco. foi muito bom trabalhar com o Sr Pedro e agradeço muito a ele pela ajuda que ele me deu que realmente ajudou minha família a passar fome. Entre em contato com o Sr. Pedro no e-mail: pedroloanss@gmail.com porque ele está sempre ocupado, mas eles também têm outro colega de equipe profissional trabalhando com ele.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc ti to sluší, ty lacláče nemají chybu! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)