Biele pohladenie

by - 04 februára

Zima! 

Ráno sa zobúdzame do rozprávkovo bielej krajiny a ľadového kráľovstva. Zima ešte neskončila a náš výber oblečenia je zameraný najmä na svetre, nohavice a hrubé materiály. Našťastie, poznám skvelý e-shop s krásnymi zimnými kúskami, ktoré sa rozhodne oplatia. Bonprix ponúka veľmi kvalitný výber dámskej, pánskej a detskej módy, doplnkov a obuvi. 


Pletené šaty s čipkou

Krásne pletené šaty s čipkou na chrbáte sú to pravé orechové nielen na chladné dni. Hodia sa pre každý typ postavy, vyzerajú super aj na tehotných ženách a veľmi dobre sa nosia.
Príjemný mäkký materiál je tvorený 74 % polyamidom, 17 % viskózou a 9 % polyesterom. Šaty majú V výstrih na dekolte a elegantnú čipku vzadu. Dlhé balónové rukávy a priliehavý strih si okamžite zamilujete. Model zoženiete v bielej a čiernej farbe, mne osobne sa páčia obe, avšak volila som podľa odtieňov v mojom šatníku. Vzala som si najmenšie číslo, teda 32/24 a šatky mi sadnú ako uliate. Sú hrejivé, viete ich doladiť na každú príležitosť, s vysokými čižmami a pančuškami sú perfektným outfitom na rande alebo večer do mesta. Vďaka jedinečnému strihu sa prispôsobia postave, čipka je pevná, neškriabe a šaty tak pôsobia veľmi kvalitným dojmom. 
Tento kúsok hodnotím pozitívne, farebne by som šla do oboch odtieňoch. Komfortné nosenie, dlhší strih a delikátne detaily sú mojou láskou. :)


Čižmy

Pevné čižmy s elastickou vsadkou sú pekné na pohľad, ale aj praktické a pohodlé. 
Čižmy sú v imitácii kože, vnútro je vyplnené textilom. Povrch samotných čižiem mi pripomína gumu, najmä pri svetlosivej farbe, ktorú som si vybrala. Vďaka tomu sa skvelo nosia aj v mokrom a daždivom počasí. Na boku sa nachádza zips, ktorý je ideálnym zapínaním a nenápadným doplnkom. Čižmy sú v ponuke v čiernej, krémovej a svetlosivej farbe, všetky odtiene sú náramne moderné a ľahko kombinovateľné. Topánky sú pohodlné, vzala som si číslo 36, ktoré bežne nosím a určite by mi sadla aj 37, pretože majú úzky strih. Tieto krásky sa hodia k rifliam, nohaviciam, sukni, šatám ale aj k dlhším svetríkom. Túto kúpu si nenechajte ujsť!


Som veľmi rada, že Bonprix ponúka nielen klasické oblečenie, ale aj tehotenskú módu, ktorú budem v najbližších mesiacoch vyhľadávať. Ak čakáte dieťatko, prípadne už svojich drobcov doma máte, viete dobre, ako ťažko sa zháňa tehotenské oblečenie v klasických obchodoch. V e-shope nájdete naozaj široký výber, pohodlný, kvalitný a moderný. :)

Krásny zvyšok dňa,
S.H.

(Spolupráca s e-shopom Bonprix.)

You May Also Like

4 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)