Christmas Dm Box 2015

by - 08 decembra

Ahojte priatelia,
nastal čas na náš slávny a úžasný Dm Box. :) Tentokrát sa na mňa šťastie neusmialo, no priateľ ma prekvapil, a vyhral ho pre mňa. :) 
Keď mi ho dnes priniesol, neváhala som ani chvíľočku, a okamžite som ho rozbalila. Môj prvý dojem bol neopísateľný. Zatiaľ najlepší Dm Box vôbec. ;)


Po rozbalení na mňa čakal úžasný obsah. Na tretej fotke môžete vidieť, o akých výrobkoch dnes bude reč. 
Teším sa ako malé bábo, tak poďme na to. :P

1. Zázvorový čajík od značky Herbex:

Milujem čajíky, a hlavne teraz v zime. Mojou top príchuťou, okrem jahôd a malín, je zázvor. Čajík ma príchuť zázvora a pomaranča, takže sa veľmi teším, ako si ho každý večer pripravím. :)


2. Telový krém Beauty effect od Balei:

Super! Prednedávnom mi došiel špeci krémik na formovanie postavy. Tento vyzerá úžasne, dokonca aj obal je skvelý. Zatiaľ som ho neotvárala, pretože mám ešte spevňujúce mlieko do sprchy, a to musím spotrebovať. Krémik obsahuje kyselinu hyaluronovú, ktorá je známa svojimi spevňujúcimi účinkami.



3. Dove regeneračný šampón na vlasy:

Odkedy prišiel Dove na trh so šampónmi, odvtedy moje vlasy konečne nejako vyzerajú. Za málo peňazí, veľa muziky. Krásna vôňa, jemnosť a hydratácia vlasov sú pre túto značku samozrejmosťou.
Tento je dokonca určený pre poškodené vlasy, čo je plusom, lebo moje vlásky sú zničené od častého žehlenia.


4. Essence mini vôňa:

Zlatý nápad na darček. Som rada, že som ju našla v boxe, mne totiž moja mini kráska došla. Inak vône od Essence sú sladkasté, no mne to nevadí, lebo presne takéto vône zbožňujem. :)
Inak dizajn obalu je veľmi rozkošný, presne pre blogerky. :P



5. Colgate zubná kefka slim soft:

Čo sa týka kefiek na zuby, skoro stále je jedna pribalená v boxe, takže popravde som s tým rátala, preto som si zatiaľ novú nekupovala. Dobre som spravila. :D 
Táto je však veľmi pekná, kombinácia čiernej a ružovej je top.


6. Pomáda na pery Balea Candy queen: 

Tých nikdy nie je dosť. Vyhovuje mi nielen konzistenciou, ale aj vôňou a obalom. Mám radšej vysúvacie tyčinky ako maslá, kde treba strkať prstíky. Potom je všetko lepkavé a pokiaľ nemáte poruke vreckovky, tak to už je čistý koniec. ;)


7. Gliss Kur šampón Oil Nutritive: 

S maminou sme sa smiali, lebo presne tento máme momentálne doma. Využijem ho určite, takže sa teším, že tieto šampóniky vyhrali aj pri výbere do boxu. Len som troška nepochopila filozofiu Dmka, keď zvolil 2 šampóny. Radšej by som brala sprcháč, alebo peeling. No za 5 eur je toho fakt hojne, čo myslíte?



Toto sú všetky výrobky, ktoré nájdete vo vianočnom Dm boxe. Tí z vás, ktorí vyhrali boxík, tešte sa, pretože tento je jednej z top, aké tu doteraz boli. Ja som spokojná, lebo využijem všetky výrobky, ani jeden neostane nazmar. Predčasné Vianoce milujem. :*

Krásny večer moji milí,

S.







You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)