Môj prvý nákup na Krasotika.sk

by - 02 decembra

Ahojte kočky,
ako každá jedna žena, aj ja milujem dekoratívnu kozmetiku. Pri triedení mojich maľovátok som zistila, že by sa mi hodili nové očné tiene. Vybrala som si 2 paletky z eshopu krasotika.sk.
S nákupom som veľmi spokojná. :)
Chválim rýchlosť doručenia, príjemný prístup personálu a samozrejme kvalitu výrobkov.
A aké paletky u mňa zvíťazili?

1. Sleek paletka Supernova limited edition (8,72 eur):

Wau! Tak táto paletka patrí medzi moje najkrajšie úlovky. Po rozbalení som ostala milo prekvapená, obal vyzerá úžasne a tiene tak isto. Na Sleek paletky som počula samé chvály a už viem, prečo ich každý zbožňuje. Čierny obal pôsobí luxusne a okrem toho, ja čiernu milujem. Čo sa týka samotných tieňov, majú krémovú až púdrovú konzistenciu, neprášia sa a sú neskutočne dobre pigmentované. V paletke nájdete 12 očných tieňov od fialových farieb, až po svetlé a hnedé tiene. Zameriavala som sa na farebnejšiu verziu tieňov, kedže doma mám plno hnedých a čiernych farieb. Trblietavé tiene, matné ale aj krémové, určite si vyberiete svojho favorita. Zrkadielko v paletke sa tak často nevidí, preto ma veľmi potešilo. K tieňom bol priložený penový aplikátor, no ja sa líčim štetcami, tak ten moc nevyužijem. 
Najviac z celej paletky híkam nad tieňom Umbra, Aurora a Milky Way.
Neviem vyjadriť slovom, aká som nadšená zo Supernovy, no viem isto, že pri Sleeku určite zostanem. 
Na Krasotike dokonca majú tie najlepšie ceny týchto paletiek, takže pri ďalšom nákupe viem, kam mám kliknúť. ;)








2. W7 In the nude Eye colour palette (7,50 eur):

O tejto značke som doposiaľ nepočula, no prekvapila ma. Určite každý z vás pozná značku Urban Decay a ich slávne paletky Naked. W7 mi ich veľmi pripomína. Kedže si nemôžem dovoliť kúpiť paletku za 55 eur, tak som siahla po tejto variante. Neviem, či by som ju nazývala fake naked paletka, pretože W7 sa bežne predáva v zahraničí, no skôr tvrdím, že je to akoby "okopírovanie" štýlu palety. Viem, že niektoré dievčatá pohŕdajú fake vecami, ale keď si človek nemôže niečo dovoliť, tak si myslím, že je pre neho W7 ako stvorená.
Ja som spokojná, určite pigmentácia tieňov nemá na Naked, ale paletka je veľmi vydarená. :)
Keď mi prišla domov, čakala som menšiu veľkosť, no je celkom veľká. Púzdro je z kvalitného plechu čo je fajn, hlavne keď vám spadne. Súčasťou balenie je penový aplikátor a štetec v jednom, ktorý určite využijem. :)
Opäť 12 očných tieňov, tentokrát nude kolekcia. Mojími favoritmi sú Angel, Tokyo a Sun Kissed (mená tieňov nájdete na zadnej strane).
Tieto tiene, aspoň prvá polovica, nie sú tak dobre pigmentované ako Sleek, ale mne to nevadí, kedže obľubujem aj takéto, prirodzené tieniky. Druhá polovička paletky je už o niečom inom, tu sa tvorcovia vyhrali aj s textúrou, aj s pigmentmi. :)
Poznáte značku W7? Ak áno, aké skúsenosti s ňou máte?



Prvých 6 odtieňov (fotené večer)

Prvých 6 odtieňov (deň)

Ďalších 6 odtieňov (fotené večer)

Ďalších 6 odtieňov (deň, no bolo zamračené, tak som zapla svetlo :D)

Aj v dnešnej dobe existujú dobrí a láskaví ľudia. Od Krasotika mi dnes prišiel rúž z limitovanej kolekcie MILANI. Som veľmi šťastná a zároveň vďačná, pretože ma tento milý darček hrozne potešil. Z celého srdca ďakujem. ;)



Ako samé vidíte, rúž je nádherný. Odtieň sa perfektne hodí na Vianočný večierok alebo párty. Vonia po melóne, balenie je zaujímave, obsahuje vitamín A a C, čo viac si želať? :)
Čo sa týka výdrže, mám ho od rána na perách a stále drží. Odtieň je Dolci 47 a mne veľmi svedčí. Rúž obsahuje zlaté trblietky, ktoré na perách vyzerajú úžasne. Je to môj prvý rúž od MILANI, v podstate je to moja prvá vec od tejto značky. Som rada, že som mohla tento rúžik vyskúšať.
Jeho cena na eshope je 4,43 eur. :)

Máte skúsenosti so Sleek paletkami? Ak áno, ktorá edícia je podľa vás najkrajšia? Objednávate si výrobky z Krasotika.sk? 

Prajem krásny dníček, 
Vaša S.

Za poskytnutie rúžu značky MILANI ďakujem eshopu www.krasotika.sk .






You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)