Avon novinky

by - 20 marca

Ahojte,
z Avonu nakupujem veľmi rada, pretože ich výrobky sú nielen kvalitné, ale aj cenovo dostupné, a mne úplne vyhovujú. Doma mám pár produktov, ktoré patria medzi novinky ale aj tie, ktoré sú moje stálice, a bez ktorých nevyjdem z bytu. :)


1. Laky na nechty Speed Dry odtieň: red red (červený) a Nailwear pro+ odtieň: sea breeze (mentolový)

Pomôcky a laky na nechty kupujem väčšinou z Avonu. Majú veľké balenie a vydržia fakt dlho. Som s nimi spokojná, doma mám viac kúskov, a z rôznych kolekcií. Medzi moju stálicu patrí červený odtieň, ku ktorému sa vždycky vraciam. Kedže uschne do minúty, čo ja pri lakoch nevyhnutne potrebujem, má u mňa čestné miesto na poličke. Mentolový odtieň ma nadchol hlavne teraz na jar, preto som neodolala, a lak si zakúpila. Laky stoja okolo 3 eur, čo je skvelá cena a sú dokonca lepšie ako laky od Rimmelu. Určite vyskúšajte, nebudete ľutovať. :P


2. Rúže na pery Avon Luxe odtieň: pink satin (zlatý) a matný rúž odtieň: peach flatters (čierny matný)

Boom s matnými rúžmi valcuje stále viac a viac, preto do svojej kolekcie nakupujem hlavne matnejšie odtiene. Na leto sa hodí oranžová farba, tak som si vybrala odtieň, ktorý sa mi z oranžových podtónoch najviac páčil. Rúž na perách sľubovaný matný finiš naozaj urobí, a čo sa týka výdrže, budete prekvapené. Mne vydrží aj 3 hodinky, bez jedenia a pitia dlhšie. 
Rúžik Luxe svojím dokonalým púzdrom patrí k mojim klenotom. Pery krásne zhydratuje, prevonia a vydrží hodiny. Cena samotných produktov je do 5 eur, tak prečo nevyskúšať, všakže? ;)


3. Špirála na oči Luxe odtieň: black (zlatá) a špirála Big and Multiplied odtieň: black (sivá)

Každej jednej žene trvá, pokiaľ si vyberie svoju špirálu. Ak ju nájde, nechce sa jej nikdy vzdať. Ja osobne zbožňujem testovanie kozmetiky, preto pre vás skúšam produkty, aby som mohla z vlastnej skúsenosti potvrdiť, alebo vyvrátiť názory blogerov, či youtuberov.
Kolekcia Luxe je najlepšia z Avonu, preto som od špirály čakala maximum. Páči sa mi, že dobre oddelí riasy, natočí ich a dvihne, no nepáčia sa mi pigmenty- nie sú nič extra. Moje riasy potrebujú dávku čiernej farby, inak na mne špirálu vôbec nevidno. Mojej mamine zase vyhovuje veľmi, pretože jej riasy nadvihne a pekne nafarbí. Každému sadne niečo iné, takže skúšajte, pokiaľ nenatrafíte na svojho favorita. Ak by som mala zhrnúť moje pocity zo špirály, tak vám ju odporúčam, lebo Avon špirály ma väčšinou sklamali, no táto ma prekvapila a s riasami aspoň niečo vykúzlila. :)
A ako dopadla sivá špirálka? Tak táto vyhráva na plnej čiare. Je jasné, že jedna vrstva nenatočí ani nenadvihne tak, ako by sme chceli, no po viacerých ťahoch špirály dosiahnete výsledok, o akom ste vždy snívali. Určite odporúčam, stojí okolo 4 eur, čiže fajn cena za fajn špirálu.


4. Paleta tieňov na úpravu obočia a Bronzer Avon Glow

Čo vždy z Avonu musím doma mať, je paleta na obočie. Bez nej si neviem predstaviť moje líčenie, absolútne mi vyhovuje a tieň má tak skvelú farbu, že sa hodí každému. Vyhovuje mojej mamke, sestre, mne a dokonca aj zákazníčkam, ktoré líčim. Jej cena sa pohybuje okolo 5 eur a vydrží asi pol roka. V sade je aj vosk, štetec a zrkadielko, úplne božské na cestovanie. 
Bronzer využívam veľmi často, no tento ma veľmi nenadchol. Je krásne pigmentovaný, ale používam ho skôr ako rozjasňovač. Skvelá vec hlavne teraz na leto, a pristane snáď každému. ;)


5. Suchý olej Skin so soft Golden Bliss (na ľavo), Avon stylingový sprej pre lesk vlasov (v strede zeleno čierny) a Planet Spa spevňujúce sérum na dekolt a krk s kávou (hnedé)

Páči sa mi, keď svoju pokožku rozmaznávam. Suchý olej patrí k výrobkom, ktoré doma jednoznačne musím mať. Keď sa ponáhľam alebo sa mi nechce, nastriekam sa olejom, ktorý okamžite vyschne a nezanecháva mastný pocit. Nemastí oblečenie, čiže sa môžem hneď obliecť. Avon ponúka veľa variánt, takže si viete vybrať olej presne pre vašu pokožku. 
Stylingový sprej som kúpila na otestovanie, a jeho vôňa je návyková. Používam ho po vyfúkaní vlasov, kedže vtedy sú veľmi suché a bez lesku. Stačí jeden vstrek a moja hriva vyzerá opäť krásne a lesklo. Pritom sprej nepôsobí mastne, takže sa nebojte, vlasom dodá iskru, nie olejovú textúru.
Sérum na krk a dekolt sme si s maminou kúpili na vyskúšanie, používam ho dokonca aj na masáže a kozmetiku. Je bez vône a má priehľadné zloženie. Stačí jedna kvapka, ktorá posunie starostlivosť o krk na inú úroveň. :)



Používate Avon výrobky? Ktoré patria medzi vaše obľúbené?

Prajem krásny večer,
S.


You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)