Freedom Pro Blush and Highlight palette

by - 06 apríla

Ahojte, 
k jari neodmysliteľne patria rozjasňovače a líčka. Kedže mi doma chýbala paletka, v ktorej by bolo viacero líceniek, rozhodla som sa zaobstarať si Freedomácku krásku. Poviem vám, urobila som dobre. :)
Tak krásne namixované farby, nádherné rozjasňovače ako bonus a veľké zrkadielko...čo viac si priať? 
Určite vlastníte aspoň jeden výrobok od tejto značky, a k nie, robíte chybu. Cenovo dostupná,  v rôznych farebných prevedeniach a štýloch, o tom je táto značka, ktorú si môžete objednať na skvelom eshope parfums.sk.
Milujem svoju novú paletku, veď sa len pozrite, aká je kúzelná. :)


Paleta prišla zabalená v klasickej čiernej krabičke. Na zadnej strane vidíte usporiadanie líceniek a tiež farby, ktoré sa v nej nachádzajú. Z krabičky som vytiahla opäť čiernu paletku, ktorá má podľa môjho názoru elegantný a celkovo pútavý dizajn. Čo ma však prekvapilo, bola veľkosť palety. Čakala som menšie balenie, pretože to tak väčšinou býva, že sú paletky menšie, no táto má tvar malej obálky. 
Po otvorení som žasla. Presne takéto farby líceniek som dlhšie zháňala! Vždy som našla farbu, ktorá sa mi zdala byť pekná a svieža, no po nanesení na tvár bola buď veľmi pigmentovaná, alebo strašne lesklá. Takéto produkty som potom darovala, alebo jednoducho vyhodila.
Tieto lícenky sú matnejšie, žiadne trblietky, čo mi absolútne vyhovuje. Konzistencia je neprášivá, na štetec stačí naniesť máličko, farba sa na tvári prispôsobí, nevytvárajú žiadne šmuhy a pracuje sa s nimi bohovsky. Každá jedna farbička je niečím zvláštna, všetky sa hodia ku môjmu typu pleti a kombinujem ich či už zvlášť, alebo spojím viac farieb dohromady. Priznám sa, prekvapila ma neprášivosť, očakávala som, že budú prášiť na každú stranu, no pre mňa veľmi pozitívna skutočnosť. :) 
Lícenky sú neparfumované, práškové, nie krémové, a pigmentácia je stredná. Pigmenty mi vyhovujú, pretože sa dajú vrstviť, a to je bonus, lebo pri silne pigmentovaných lícenkách to často preženiete. :P A potom prídu nánosy púdru, aby ste to ako tak zjemnili, a výsledný efekt...hrôza :D


Paletka obsahuje 6 líceniek a 2 rozjasňovače. Ako každá žena, aj ja mám svojich favoritov, medzi moje topky patrí farbička číslo: 1, 4 a 6. Ktorá sa páči vám? :)


Highlighter je obľúbená vec u väčšiny dievčat. :) Ja nie som výnimka, páčia sa mi rôzne rozjasňovače, či už krémové, alebo púdrové. Rada ich používam hlavne v lete, kedy pleť pôsobí sviežo a rozjasnene. V balení nájdete 2 krásne pigmentované rozjasňujúce púdre, ktoré dodajú pleti iskru a šťavu. Farby sú dokonale zladené ku "zdravíčkam", a čo sa týka pigmentácie, odpadla som. :) Pecka odtiene a ešte lepšia výdrž. Používam ich na rozjasnenie lícnych kostí, nad perami a tiež pod obočím, či na chrbát nosa. Páči sa mi, "zapečený" efekt, nie sú extrémne trblietavé, ideálne na denné líčenie. 
Freedom paleta na kontúry tváre sa stala mojou srdcovkou. :) Mám ju v odtieni Peach and Baked, a určite si zaobstarám aj verziu Pink and Baked. 
Kvalitná dekoratívka je na nezaplatenie, a pre tých, ktorý si mysleli, že táto značka nemá čo ponúknuť, vyskúšajte paletu, budete nadšení tak, ako aj ja. :)


Páči sa vám paleta? Aký máte názor na Freedom kozmetiku? Aké výrobky z dekoratívky nakupujete na eshope parfums.sk?

Prajem vám krásny zvyšok dňa, tešte sa z maličkostí, urobte si radosť každý deň, či už dobrým koláčom, alebo takouto paletou, akú mám ja. :)

Vaša S.

P.S.: Onedlho bude mať blog svoje prvé narodeniny, doprajeme mu 
30 000 videní? ;)
Ak áno, môžete sa tešiť na skvelé výrobky v narodeninovej giveaway. :)



You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)