Body Lind kolekcia od Annemarie Borlind

by - 19 mája

Ahojte kočky,
máte suchú pokožku a nevyhovujú vám hocijaké prípravky? Túžite po zdravo vyzerajúcej, dokonalej a tiež spevnenej pokožke? Nezúfajte, mám pre vás riešenie, ktoré vás nadchne tak isto, ako aj mňa. :)
Telové balzamy sú v kurze, kto sa nenatiera, akoby ani nebol. :P Preto ženy, ktoré majú suchšiu ba dokonca extrémne vysušenú pokožku, telový balzám od AnnemarieBorlind je dokonalý pomocník práve pre ne.

V čom spočíva sila tohto balzamu?


Línia Body lind, ktorú exkluzívne ponúka eshop Annnemarieborlind.sk, je jednou z najdokonalejších, čo vo svete prírodnej kozmetiky fičí. Konkrétne telový balzám, ktorý patrí do tohto radu, obsahuje figový extrakt prinavracajúci pokožke hydratáciu, nájdeme v ňom makadamiový, či kamilkový olej, ktoré ochraňujú kožnú bariéru a pokožku spevňujú. Obal výrobku patrí medzi klasické, otváracie, pričom sa mi páči jednoduchosť podčiarknutá fialovými tónmi na vrchnáku. Po otvorení zacítite jemnučkú parfumáciu, ako kamilka zmiešaná s banánovým extraktom. Vôňa je veľmi príjemná, nerušivá a podľa mňa dokonale ženská. Body Lind telový balzám má hustú, krémovitú až mliečnu konzistenciu, ktorá po nanesení skvelo priľne k pokožke, a čo je suprové, aj napriek tomu sa dobre rozotiera. Neviem ako to tá Annemarie Borlind robí, no pri ich konzistenciách výrobkov ostávam stále viac a viac prekvapená. Husté „mlieko“ premenené na jemný krémik, po 10 minútach má olejovitú konzistenciu, a aj keď máte pocit mastnoty, pritom to tak vôbec nie je. Po prvom použití som ten pocit mala, ale keď som rukou prešla po pokožke, neobjavili sa žiadne mastné škvrny. Zbožňujem, keď aj kozmetické záležitosti vedia byť hravé. Môj pocit, aký som mala na začiatku, sa zmenil v pravý opak, pretože mlieko používam stále, moje suché nôžky delikátne hydratuje, spevňuje a dokonca zvláčňuje. Mäkšia pokožka s použitím telového balzamu? To si pište, že je. :)
A ešte ako. Produkt pokladám za viacúčelový, nakoľko ho viete použiť ako zábal, čo má účinky o 100 krát lepšie, než natieranie. Atopici, dievčatá s extrémne suchou, popraskanou a nepeknou pokožkou, nastali časy, kedy aj vy môžete zažiariť, prebudiť v sebe krásu, spevniť svoje telo, dopriať mu luxusnú prírodnú starostlivosť, a to všetko len v jednom jedinom kroku.
Ja osobne si balzám natieram večer, pred spaním použijem 4 kvapky balzámiku, krúživými pohybmi rozmažem na pokožke, a obdivujem, ako sa prípravok mení. Mení sa jeho konzistencia, a to ma vie úplne dostať. Na pokožke badám zmeny hlavne v jemnosti, vláčnosti a pružnosti. Akoby sa moja koža spamätala zo zimy, a začala sa konečne prebúdzať. Balzám nezanecháva mastné fleky, aj keď sa vám to možno na začiatku zdať bude, nebojte sa, je to len klam. Možno práve oleje, ktoré sa v ňom nachádzajú, prinavracajú pokožke svetlo, jas a iskru, ktorú stratila počas chladnejších dní. Prípravok odporúčam všetkým dámam, dievčatám a ženám, ktoré majú pokožku suchšiu, neviem, či prípravok bude tak skvelo pôsobiť aj pri mastnejšom type pokožky. Výborne však padne citlivkám, a aj milovníčky nature si prídu na svoje. :)
Kto ho ešte nevyskúšal, môže banovať, moje skúsenosti sú skvelé. Od značky Annemarie Borlind som vyskúšala viacero vecí, a poviem vám, zatiaľ ma nesklamala ani jedna. Hold, niečo na tej prírodnej kozmetike bude. :)



Páči sa vám tento balzam na telo? Vyskúšate ho?

Prajem krásny dník,
S.

Za poskytnutie výrobku ďakujem eshopu assay.sk.

You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)