Kallos vlasová starostlivosť

by - 04 mája

Ahojte moji milí,
poznáte značku Kallos? Ja som doteraz nevedela, čo takáto značka existuje, pokiaľ som ju neobjavila na eshope parfums.sk
Firmu Kallos cosmetics založil v roku 1978 jej majiteľ, Ján Kallós.
Spolu so svojimi dvoma dcérami usilovne pracuje na zdokonaľovaní svojich výrobkov vo firme, ktorá sídli v Maďarsku. Okrem vlasovej, ponúka značka aj telovú, pleťovú a dekoratívnu starostlivosť. Ich ceny sú viac než skvelé, veľké balenia sú len a len plusom, pretože výrobok nielen dlho vydrží, ale za málo peňazí máte veľa muziky.
Najprv som si myslela, že tak lacné výrobky budú o ničom, no povedala som si, že za skúšku nič nedám. Kúpila som si šampón, kondicionér a masku na vlasy, o ktorej vám napíšem v ďalších recenziách. Čo myslíte, som s výrobkami spokojná? :)


1. Kallos čokoládový šampón na suché a poškodené vlasy:

V prvom rade chcem vyzdvihnúť samotný obsah balenia, pretože šampón je litrový. Keď som ho vybalila, prvé čo ma napadlo, ako s ním budem pracovať, keď je taký veľký. No až po dôkladnom prezretí a vybalení som zistila, že šampónik má úžasný vrchnák, s ktorým krásne aplikujem potrebné množstvo. Po otvorení som onemela. Tak fantastická čokoládová vôňa, až som neverila, že výrobok na vlasy môže takto dokonalo voňať. Ešte v ten deň som si musela umyť vlasy, aj keď som ich mala čerstvo umyté, jednoducho nedalo sa odolať. :D
Šampón má príjemnú konzistenciu, bohato napení, vonia neskutočne a umýva skvostne. Po kúpeli a následnom vysušení, mi vlasy stále čokoládovo voňali, na druhý deň vôňa držala, čo ma dosť prekvapilo. Vlásky sa dobre rozčesávali, kedže mám farbené vlasy, produkt ich nielen zjemnil, ale aj zvýraznil hnedé odlesky. Kallos chocolate regeneračný šampón  vlasy nezaťažuje, nemastí ich, mne sa nemastili 4 dni, čo je u mňa rekord. Moja hriva je lesklá, no nepôsobí mastne, voňavá, objemná a svieža. Myslím, že tento šampón je vhodná voľba nielen na suché a poškodené vlasy, ale aj na riedke či mastné. Používa ho tiež moja sestra, ktorej sa vlasy extrémne mastia, a bola nadšená, že si ich nemusí umývať každý deň. :) Ako sa hovorí, najlepšie nakoniec, jeho cena je, prosím pekne, 2 eurá za 1 liter!!! Tomuto výrobku ostanem verná, pretože som nečakala, že jeho efekt bude tak výborný, takže prekvapil, to sa musí nechať. Okrem čokolády eshop ponúka vanilkovú, jazmínovú či čučoriedkovú vôňu. Mňáááám. :)


2. Kallos KJMN kondicionér pre suché a poškodené vlasy:

Aby bola moja vlasové starostlivosť kompletná, objednala som si aj kondicionér, z ktorého som taktiež unesená. Balenie má 500 ml, čo je síce menej, no kondicionér sa na vlasy nemá "čapať", má sa používať s mierou. :P Určite poznáte výrobky z drogérie, kde je nakreslená kengúra. Výrobky tento značky sú voňavé, no vo vyššej cenovej relácii. Dovoľujem si tvrdiť, že môj Kallos kondicionér pre suché a poškodené vlasy má rovnakú vôňu, účinok a efekt ako spomínaná kengúra, no za oveľa, ale že fakt oveľa prijateľnejšie ceny. Opäť ma dostal samotný dizajn výrobku, pumpička je perfektné riešenie pri aplikácii. Vôňa je žuvačková, ako detské Orbitky. :)
Kondicionér nanášam na šampónom umyté vlasy (používam iný šampón ako spomínaný čokoládový, aby sa vône nebili), nechám pôsobiť cca 3 minúty, a opláchnem. Vlasy sa s ním fajnovo rozčesávajú, žiadne trhanie a ťahanie. Žuvačku cítim ešte dosť dlho po okúpaní, proste, Kallos to s vôňami vie. :) Kedže je výrobok určený na suché a poškodené vlasy, zjemní ich, opäť raz nezaťaží, končeky sú každým používaním viac zocelené, vlasy pôsobia zdravším dojmom, jednoducho totálna zmena. Cena kondicionéru je 1,90 za 500 ml balenie, no všímam, že majú aj litrové balenie za 3,30 eur. Ak ste doteraz nenašli svoj dokonalý výrobok na vlasy, určite siahnite po Kallose.
Ručím vám, že budete nadmieru spokojné tak, ako som ja a moja sestra. Tá mi ho kradne stále viac a viac. ;)
Čokoláda, vanilka, čučoriedka, žuvačka, jazmín...myslím, že si z vôni vyberie každý.


Obe produkty mi dokonale sadli, som s nimi spokojná, moje vlasy oživili, dodali im lesk, no žiadne zaťaženie či mastnotu. Určite sa poobzerám aj po iných vôňach, nakoľko parfumácia, tá je najväčšia zbraň tento značky. 
Produkty kúpite jednoducho, a pohodlne na mojom obľúbenom eshope parfums.sk

Prajem krásny deň, miláčikovia
S.






You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)