Ziaja Rose butter

by - 30 decembra

Ahojte,
poznáte líniu s ružovým maslom od značky Ziaja? Produkty sú zamerané na vrásky, a aj keď nemám vek na to, aby sa u mňa objavili hlboké línie, mimické vrásky ma predsa len strašia.
Ako u mňa krémy obstáli a čo ma na nich zaujalo?


Ružové maslo- protivráskový nočný krém na tvár

Hydratačná emulzia na každodenné použitie je vhodná pre zrelú pleť, ktorá trpí nedostatkom pevnosti a pružnosti. Krém má bohaté zloženie, v ktorom základ tvorí ružové maslo. Maslo sa získava z oleja ruže šípkovej, obsahuje polynasýtené mastné kyseliny a má výživnú hodnotu. Okrem toho, ružové maslo zlepšuje stav pleti, pokožku vyhladzuje a zabraňuje predčasnému starnutiu. Kyselina hyalurónová, olivový a makadamiový olej, hydroxyprolín a panthenol poskytnú pokožke dlhodobú hydratáciu, vyhladenie vrások a silnú regeneráciu tkaniva.
Už na prvý pohľad ma zaujali obaly krémov. U Ziaji som zvyknutá na bielu farbu, preto ma príjemne prekvapili červené odtiene. Krabička, v ktorej je krém zabalený, je ešte na povrchu obalená celofánom. Milujem takéto balenie, krém sa vďaka nemu nepoškodí a neznečistí.
Nočný krém sa aplikuje na očistenú pokožku a jemne rozotrie. Má krémové zloženie bielej farby, celkom rýchlo sa vstrebáva a pleť nedráždi. Jedná sa o krém, ktorý sa ma používať na noc, preto aj jeho konzistencia je viac mastná. Na noc mi to nevadí, avšak ak by som ho mala používať aj cez deň, tak by to asi nedopadlo dobre. Tým, že je krémový, hodí sa na suchú a citlivú pokožku. Po 2 týždňoch používania som si všimla jemnú redukciu vrások na čele. Pleť bola jemná a vláčna. Ako som spomínala, mám skôr mimické vrásky. Či krém zaberie aj na výrazné a hlboké vrásky, vám žiaľ, neviem povedať.
Ak máte 25-30 rokov, vyskúšajte ho, pretože v tomto veku je čas na to, aby sme si zaobstarali krém proti vráskam ako prevenciu do budúcna.


Ružové maslo- hydratačný denný krém na tvár

Denný krém na tvár odlíšite od nočného tým, že má bielu nádobu a červený vršok. Obsahuje rovnaké zložky, ako prechádzajúci krém. Má nádhernú vôňu, vonia po ružovom oleji, a je svetloružovej farby. Páči sa mi, že je menej hutný, ma takú ľahšiu konzistenciu. Rýchlo sa vstrebáva, dokonca skôr, ako nočný krém, nie je mastný a dá sa použiť aj ako podklad pod makeup. Hydratáciu poskytuje celý deň, pokožka sa mi s ním nešúpe ani nevysušuje. Aplikuje sa na čistú pleť, chvíľku počkajte, pokiaľ úplne vsiakne, a až tak nanášajte makeup. Pozor, nemusí si sadnúť s každým druhom makeupu. Ak si s ním nesadne, vytvára na pokožke žmolky a drobí sa. Mne nesadol so zmatňujúcimi makeupmi a hlavne so značkou Miss Sporty.
Denný krém odporúčam tiež mastnej pleti, neupcháva póry a pohlcuje mastnotu. Pokožku pripraví na ďalšie ošetrenie, a ak používate séra na tvár, dokonale k nim priľne. :) 


Ružové maslo poskytuje pokožke vysoké dávky hydratácie a pružnosti. Ako prevencia pred vznikom vrások rozhodne odporúčam denný krém, ten ma skvele vlastnosti a dobre sa rozotiera. Čo sa týka nočnej starostlivosti, je celkom fajn, no mne vadí ten mastný pocit na pleti.

Ak som vás navnadila na vyskúšanie Rose butter línie, kliknite si na fortis-slovakia.com, kde si v pohodlí domova objednáte nielen tieto krémiky. :)

Krásny dníček,
S.

Za poskytnutie výrobkov na testovanie ďakujem zastúpeniu Fortis Slovakia.






You May Also Like

14 komentárov

  1. Super, ja som vyskúšala ešte len jeden výrobok od tejto značky a celkom sa mi pozdával.. Určite skúsim aj nejaký ten krém :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nakoľko mám skôr mastnejšiu pleť, asi by to bolo čosi pre mňa :) pekná recenzia!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krémíky vypadají skvěle, vůni růži mám ráda. Hodně čtu na tuto kosmetiku chválu a zatím jsem nic nezkoušela, tak to budu muset asi napravit :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite od nich niečo skús, budeš milo prekvapená. :)

      Odstrániť
  4. Vypadají dobře. Tuto kosmetiku jsem ještě nikdy nezkoušela, bojím se udělat změnu. Pořád si kupuji jen věco od té stejné značky, protože mi prostě hrozně vyhovují. :D
    http://svetobezci.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ako sa vraví- Nový rok, nový život. :) Možno naberieš odvahu, a vyskúšaš niečo nové. :)

      Odstrániť
  5. V Ziaja predajni som bola asi len 2x, ale stále som tam kúpila niečo pre iných ako darčeky. Pre seba ešte nič. Krém vyzerá super.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja Zjaju nepouzivam, ale musim uznat, ze maju take mile balenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Produkty s obsahom ruže mám veľmi rada, sú ozaj kvalitné a verím že inak tomu nie je ani pri Ziaji :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)