Annemarie Borlind Body Lind Fresh sprchový gél

by - 09 januára

Ahojte krásky,
dávate si aj vy Novoročné predsavzatia? Ak nie, čo keby ste si tento rok dali aspoň jedno maličké- vyskúšať prírodnú kozmetiku? Nadchne vás rovnako, ako mňa a mnoho ďalších žien.
Kozmetika od značky Annemarie Borlind si získala moje srdce, používam ju každý deň, a ten pocit, ktorý na pokožke produkty zanechávajú, je jednoducho, neopísateľný...
Tentokrát som vyskúšala ďalší telový produkt. Ako dopadlo testovanie?


Body Lind Fresh línia


Starostlivosť o telo z línie Body Lind Fresh sa postará o zamatovo hebkú pokožku so sviežou, citrusovou vôňou. Línia udržuje správnu funkciu kožnej bariéry, obnovuje kožný plášť, a pokožka tak viaže viac vlhkosti. Každý jeden produkt, ktorý sa v línii nachádza- sprchovací gél, telové mlieko, telový olej, telový peeling a dezodorant, obsahujú olej z kamélie, makadamiový a sezamový olej. Úloha olejov je chrániť pokožku pred vysušením, zabezpečiť jej potrebnú hydratáciu a starostlivosť.
Jemný, sprchovací gél, je vhodný na každodenné použitie. Obsahuje extrakt z fíg, ten viaže vodu v pokožke, a zabezpečuje dlhodobú hydratáciu. Aloe vera, betaín, oleje- tieto prírodné zložky sa postarajú o kašmírový pocit pleti po kúpeli. Olej z kamélie posilňuje kožnú bariéru a chráni ju pred vonkajšími vplyvmi.
Obal sprchovacieho gélu ma dobré uzatváranie v hornej časti, ktoré sa dá ľahko otvoriť. Biela nádobka so šťavnatým, žltým viečkom, dodá kúpelni šmrnc. Osviežujúca, citrusová vôňa, nabije váš deň radosťou a pohodou. Citrusy sú plody šťastia, ich vôňa vás presunie na slnkom zaliatu pláž. Keď už máme tuhú zimu, prečo si ju nespríjemniť horúcou sprchou? Línia Body lind Fresh je vhodná aj pre pánov, takže môžete produkty používať spoločne s vašou polovičkou. Gélové zloženie jemnej, žltej farby, s príjemnou vôňou, premení každý jeden kúpeľ na príval energie a radosti.


Moje pocity:

Gél poskytuje pokožke hydratáciu, jemnosť a ochranu. Má skvelé, penivé vlastnosti. Vôňa ma naladí na prekážky, ktoré ma počas dňa čakajú. Mne sadol, mojej rodine tiež, takže za mňa veľké plus. Za výhodu pokladám prírodné zloženie, Eco control, CSE, GMP a Vegan certifikát, to, že sprchovací gél nie je testovaný na zvieratách, a možnosť používania u oboch pohlaví. Predstavte si, ak tak skvelo a lahodne vonia sprchovací gél, tak potom telové mlieko vonia ako citrusový raj.

Sprchovací gél už bohužiaľ, samostatne nekúpite, no eshop ponúka zvýhodnený set, v ktorom nájdete telový olej, dezodorant a spomínaný, sprchovací gél. Darčekový set obsahuje luxusné balenie produktov a saténový hodvábny papier, v ktorom sú výrobky uložené. Podľa mňa sa hodí nielen pre blízkych, ale aj ako darček pre seba. Dopriať si trocha luxusu na začiatku roka? Rozhodné áno. :)

Krásny deň,
Soňa

Za poskytnutie výrobku na testovanie ďakujem zastúpeniu assay.sk.


You May Also Like

8 komentárov

  1. Veľmi ma zaujal, vyzerá veľmi dobre:) Škoda, že sa nedá zakúpiť samostatne

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tato značka nabízí opravdu skvělé produkty!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku neznám, ale vypadá moc zajímavě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Značku neznám a tak děkuji za nový tip na přírodní kosmetiku :-) jsem ráda, že se bio a přírodní kosmetika takhle rozšiřuje a nabídka už je větší, než bývala před pár lety...
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, dúfam, že ťa značka zaujme natoľko, že niečo vyskúšaš. :)

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)