U-box Január

by - 19 januára

Ahojte krásavice,
január je mesiac, v ktorom okrem tuhej zimy, nachádzame potechu v plesovej sezóne. Trblietky, zábava, šampanské a priatelia, takto si predstavujem ideálny ples. Atmosféru každoročnej zábavy a pocit luxusu si môžete dopriať aj vy, pri otváraní januárového U-boxu. ;)



Januárový box mi vyhovoval, no popravde musím povedať, že nie všetky veci využijem. Za najlepší U-box, aký kedy bol, pokladám december. Preto som bola hrozne zvedavá, či ho januárová krabička tromfne. Čo myslíte, prekonala ho?

V boxe sa nachádzalo presne 9 produktov vystihujúcich plesovú atmosféru. Cena boxu je ako pri ostatných, 11,99 eur. Po otvorení krabičky ma na zadnej strane čakal sprievodný list s popisom výrobkov.


Škraboška

Vôbec by ma nenapadlo, že tvorcovia boxu pribalia do krabičky škrabošku. Má veľmi pekné farby aj detaily, ale ja ju nevyužijem, kedže na maškarné bály nechodím. Moja sestra rada navštevuje podobné akcie, preto som jej ju podarovala.


Vollare krém na ruky s extraktom z višní

Krém na ruky ma 75 ml balenie, čiže vydrží pomerne dlho. Vonia veľmi pekne, mieša sa v ňom višňa a kvety. Momentálne mám doma veľa krémov, ktoré musím spotrebovať, preto som krémik posunula do súťaže. Krém je určený na zrelú pokožku, má hydratačné a vyživujúce účinky. Zabraňuje lámaniu nechtov, posilňuje kožnú bariéru a prinavracia rukám mladistvý vzhľad.


Biodermic kaviárova maska na tvár

Prášková maska poskytuje pleti regeneráciu a hydratáciu. Páči sa mi možnosť vyrobenia si masky v pohodlí domova, čo je fajn, pretože kedykoľvek chcem, nasypem si trocha prášku do misky, pridám 50 ml vody, zmiešam a nanesiem na tvár. Najlepšie na tom je výsledný efekt a zlupovanie masky. S produktom som spokojná, má skvelú konzistenciu a oceňujem, že je  maska zlupovacia. :)


Klieštiky na riasy

Pre mňa ďalšia nevyužitá pomôcka, ktorá by sa mi len váľala v šuflíku. Vďaka Matičke prírode moje riasy vyzerajú ako umelé, preto ich nepotrebujem viac vytáčať alebo zvýrazňovať. Viem, že nie každá z nás ma takéto šťastie, preto vám klieštiky posuniem do súťaže.


Meis kompaktný púder

Meis značku som objavila vďaka U-boxu, a som rada, že ju stále pridávajú do krabičiek. Púder je na mňa príliš tmavý, no využijem ho ako bronzer. Farbička nie je trblietavá, a to ma veľmi potešilo. Bronzer jemne vonia, v balení ma ukryté zrkadielko a aplikátor, skvelá vec na cestovanie. U mňa si miesto nájde, matný bronzer, to je moje. :)


Meis tekutý makeup

Makeup má skvelé krycie vlastnosti, na tvári pôsobí ako zjednocujúci krém. Pekná vôňa, zamatový pocit na pokožke a jemne zmatňujúci efekt. Čo ma však na makeupe odradilo, je jeho farba. Ja ho mám v odtieni 05, a ten je na mňa príliš tmavý. Kedže v lete makeup nepoužívam, myslím, že ho posuniem ďalej. Je to veľká škoda, pretože mi sadol, no odtieň na mne nevyzerá prirodzene. :/


Lak na nechty

Lak v krásnej, sýtej červenej farbe ma hravé balenie. Na vrchu obalu sa nachádza maličká hviezdička, a celý aplikátor je ladený do farby ružového zlata. Lak na nechty sa v boxe už v minulosti nachádzal, preto som bola troška sklamaná, že bol v boxe opäť. Samozrejme, jednalo sa o iný druh laku, no tak, ako aj pri minulom, nevyužijem ho. Doma mám 4 rôzne červené laky, preto tento urobí radosť niekomu inému.


Esultanza parfum

Vôňa je príjemná, možno viac korenistá a orientálna. Vydrží dlhšie, ako vôňa, ktorá už v krabičke krásy bola. Obal je jednoduchý, čo mi nevadí, mám rada minimalizmus. Parfum sa mi páči, a určite ho využijem.


Priody peelingový zábal na nohy

Zábal som ešte neskúšala, teším sa na testovanie. Balenie vyzerá veľmi pekne, v minulom boxe bola od tejto značky pribalená maska na oči. Masku som skúšala, a celkom mi vyhovovala, tak som zvedavá, ako u mňa dopadne zábal na nohy.


Januárový box bol fajn, no neprekonal december. Suma summarum, využijem asi tak polovicu z boxu, čo je na jednej strane skvelé, pretože aspoň niečo mi sadlo, no z druhej strany som možno v kútiku duše očakávala väčší boom, než naozaj bol. Som zvedavá, ako sa bude éra slovenských boxov vyvíjať, a dúfam, že to bude stále lepšie a lepšie. :)


Ak vás box ohúril, a chceli by ste ho mať doma, klikajte na facebookovú stránku U-boxu, kde po napísaní súkromnej správy tímu obdržíte pokyny, ako postupovať ďalej. :)

Máte januárový U-box? Ako vás oslovil?

S.


You May Also Like

2 komentárov

  1. páči sa mi, že box sadne každému inak a každý si nájde iný produkt, ktorý ho najviac zaujal :) pre mňa to bol krém na ruky a lak :)

    Terka Polak

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)