Biorythme

by - 29 júla

Ahojte,
naivne som si myslela, že budem mať po štátnici konečne voľno a leto, no opak je pravdou. Stáže, sťahovanie, upratovanie a kopec inej roboty mi niekedy nedovolí si oddýchnuť tak, ako by som potrebovala. Neviem, či takéto hektické obdobie poznám len ja, alebo ste na tom podobne, no tento manažment času a všetko okolo toho ma už desne vytáča...
Už dlhšie testujem pre mňa novú značku, Biorythme, ktorá ma nielen príjemne prekvapila, ale mi aj perfektne sadla. Objavila som zatiaľ najúčinnejší prírodný deodorant a pleťový krém, ktorý vašu pokožku nabije vlahou a potrebnou dávkou hydratácie. :)


Biorythme 100% prírodný deodorant
Citrónová meduňka 

Dokonale účinný prírodný deodorant vás ochráni počas náročných a stresujúcich dní. Nezabraňuje prirodzenému poteniu, ktoré slúži na ochladenie tela, ale pomáha eliminovať baktérie spôsobujúce nepríjemný zápach. Výborné bio zloženie sa postará o príjemný pocit sviežosti bez toho, aby upchávalo póry v oblastí podpazušia. Vymeňte chemické prípravky proti poteniu za zdravšiu a hlavne ekologickejšiu variantu. 
Citrónová meduňka prírodný deodorant je zaujímavý v tom, že neobsahuje žiadne syntetické ani umelé parfumy, farbivá alebo prísady. Jeho účinok tkvie v sile éterických olejov získaných z medovky a citronely. Tieto zložky vytvárajú dokonalú súhru zemitejšej sviežej vône s typickým citrusovým nádychom. Základnou zložkou je kakaové maslo, vďaka nemu sa prípravok ľahko rozotiera a pri styku s teplou pokožkou reaguje miernym rozpustením. Triethyl citrát, rastlinný ester kyseliny citrónovej a farnesol zabezpečia ochranu pred nepríjemným zápachom a pocit čistoty kedykoľvek a kdekoľvek. 
Balenie ma skrutkovací uzáver, pripomína mi klasické, guličkové obaly. Dolná časť slúži na vytláčanie produktu, milé nálepky skrášlia jednoduché balenie. Deodorant vonia upokojujúco, lahodne, úplne ako citrónová zmrzlina. Aplikuje sa na čisté a oholené podpazušie, najlepšie po kúpeli. Stačí, ak ho jemne podržíte pod pazuchou, prípravok sa po kontakte s kožou začne pomaly roztápať. Tým sa uľahčí jeho nanášanie a výsledný efekt vydrží oveľa dlhšie. Ak máte veľmi suché podpazušie, odporúčam vám mierne navlhčenie tyčinky, inak si budete pokožku zbytočne dráždiť a deodorant sa bude trúsiť. Ja osobne si po nanesení zvyknem produkt vmasírovať do pokožky, mám pocit, že tak funguje oveľa lepšie. Vôňa prípravku sa uvoľňuje s každým pohybom, oceňujem hydratáciu citlivej kože. S deodorantom som spokojná, vyhovuje mi jeho balenie, spôsob aplikácie ale aj výsledný efekt. Odporúčam ho všetkým ženám aj mužom, ktorí preferujú jemnú a hlavne prírodnú verziu ochrany pred nepríjemným zápachom. 


Biorythme prírodný krém pre citlivú pokožku

Prírodný krém na tvár obsahuje tie najlepšie ingrediencie, ktoré sa postarajú aj o tú najcitlivejšiu pokožku. Bambucké maslo a cenné oleje z granátového jablka a melónových semienok poskytnú pokožke dávku hydratácie, jemnosti a zdravia v jednom. Krém neobsahuje žiadne chemické zložky, parfémy ani éterické oleje, čím sa kvalifikuje na prvé miesto v starostlivosti o citlivú pleť. Aktívne látky ako kyselina puniková, polyfenoly s antioxidačným účinkom a iné zabezpečia ochranu pred predčasným starnutím a vplyvmi vonkajšieho prostredia.  Produkt neobsahuje žiadnu vodu, jedná sa o koncentrovanú formu starostlivosti bez použitia akýchkoľvek konzervantov. 
V zložení nájdete olej z granátového jablka, ten sa postará o stimuláciu kolagénu, udržuje vlahu v pokožke a bojuje proti pôsobeniu voľných radikálov. Bambucké maslo, avokádový a mandľový olej poskytujú pokožke vlahu a komfort, aký si zaslúži. Keďže neobsahuje žiadne konzervanty, je vhodný aj pre vegánov. 
Hliníkové balenie v sebe ukrýva 60 ml produktu, dekoračná nálepka na viečku s názvom značky skrášli celú inak jednoduchú hornú časť. Biela olejová konzistencia sa na pokožke okamžite roztápa, vďaka teplote tela sa jej bežne tuhé zloženie príjemné mení a dobre nanáša. Ako som spomínala, krém ma viac menej olejové zloženie, preto je automatické, že bude na pleti mastný. Ak nemusíte príliš mastné krémy v lete, odporúčam vám siahnuť po ňom počas zimných mesiacov, vtedy je naša lipidová vrstva kože oslabená a mastný krém nám ju bohaté vyživí a zacelí. Pri nanášaní dbajte na to, aby ste aplikovali naozaj len malé množstvo, mne osobne stačia tri ťuknutia do krémiku. Prírodný krém Biorythme sa horšie vstrebáva, preto musíte trocha dlhšie počkať, čo však nie je až taký veľký problém. Pri dennom používaní sa mi veľmi neosvedčil, v lete sa moja pleť mastí, potí a olejové krémy mi ju ešte viac zaťažujú. Večer ho však vrelo odporúčam, výborne premastí kožu, hydratuje ju, omladí a pekne vyživí. Ráno sa zobudíte s jemnou a hlavne zdravo sa lesknúcou pleťou. Ak mám pokožku extrémne vysušenú, najčastejšie vplyvom chlórovanej vody z kúpalísk, vtedy si doprajem hrubšiu vrstvu krému a ráno mám pleť ako násťročná. Veľké plus udeľujem za neparfumované zloženie, príjemnú aplikáciu a veľké balenie. Mínusom je pre mňa olejová konzistencia a dlhšie schnutie, preto som krém zaradila do mojej večernej rutiny, kedy mi to až tak neprekáža. 


Značku Biorythme nakúpite v pohodlí domova na stránke Krásna každý deň. Okrem toho, tento e-shop ponúka stále nové a nepoznané prírodné značky, poviem vám, vždy ma tu niečo zaujme. :)

Poznáte značku Biorythme? Ak áno, ktoré produkty ste vyskúšali?

Pekný slnečný deň želám,
Soňa.

You May Also Like

13 komentárov

  1. Značku Biorythme poznám, no ešte som od nej žiadny produkt nemala. O ich prírodných deodorantoch čítam samé pozitíva, určite chcem nejaký aj ja raz vyskúšať :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Biorythme je skvělá značka. Momentálně používám voňavý vanilkový krém a nejlepší jsou jejich balzámky na rty :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fíha, zaujal ma. Hlavne ten deodorant a to, že je bez umelých prísad.

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Deoše od Biorythme jsou super a balzámky na rty jsou taky fajn.

    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už delší dobu přemýšlím nad používáním přírodní kosmetiky, třeba i líčidel, slyšela jsem o přírodním pudru na obličej. Zatím tak sbírám názory okolo, tak díky za ten tvůj! :)

    Baruš z B&M&P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Túto značku poznám ale ešte som od nich doma nič nemala 😊

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)