Naturalium

by - 11 júla

Ahojte,
po dlhšom čase sa vám opäť hlásim s novinkami, mám pre vás prichystaných veľmi veľa článkov, preto sa pripravte na menšie spamovanie. :D 
Dokončila som poslednú skúšku, poviem vám, na mojej škole je to veľká drina, no konečne som sa dostala do finálneho ročníka, teda čaká ma ešte pár štátnic.
Dnes si predstavíme produkty značky Naturalium, ktorá patrí medzi španielsku spoločnosť Beauty Emotions. Prípravky sú inšpirované prírodou, jednoduchosťou, láskou a súznením s krajinou. Naturalium sa preslávil hlavne nezabudnuteľnými vôňami a krásnymi, minimalistickými obalmi výrobkov. 

naturalium_body
naturalium_body

Naturalium Fruit Pleasure Melon sprchový gél

Sprchovací gél s jemnou vôňou melónu vás príjemne naladí na horúci deň. Jemne a šetrne čistí pokožku tela bez toho, aby ju vysúšal. Delikátne zloženie je vhodné na každodenné použitie, gél prinavracia koži potrebnú hydratáciu, výživu a ošetrenie. Bohatá krémová textúra výborne pení, pokožku nezaťažuje, má ochranné účinky na kožnú bariéru a vďaka obsahu melónu zanechá pleť hodvábne jemnú. 
Balenie v bielej farbe je vyrobené z pevného plastu, na povrchu sa nachádza obrázok šťavnatého žltého melónu. Oceňujem jednoduchosť, čierny lesklý uzáver, obalu dodá punc luxusu a krásy. 500 ml obsah vydrží pomerne dlho, keďže je pomerne hustý, stačí vám naozaj malé množstvo. Gél zanecháva pokožku príjemnú na dotyk, neobsahuje parabény, silikóny ani umelé farbivá, preto je vhodný pre celú rodinu. Okrem toho, gél môžte použiť aj ako penu do kúpeľa, vaňu budete mať plnú bubliniek a tá opojná sladká vôňa vás nabije nenormálnou energiou. Na výber máte aj kokosovú, broskyňovú, malinovú, jablkovú a orechovú parfumáciu. 

naturalium_shower
naturalium_gel
naturalium_melon

Naturalium Fruit Pleasure Mango
šampón a kondicionér v 1

Šampón a kondicionér poskytuje vašim vlasom komfort a očistu, akú si zaslúžia. Dôkladne vymýva všetky nečistoty, prach a dym z kaderí, uľahčuje rozčesávanie vlasov, posilňuje vlasové vlákna a hydratuje vlasovú pokožku. Zložky použité na výrobu šampónu obsahujú tie najlepšie vlastnosti, zabraňujú vysušeniu a krepovateniu vlasového vlákna, poskytnú vlahu a komfort nielen pri úprave účesu. 
Balenie s obrázkom manga mi príde zábavné a milé zároveň, pevné obaly sú samozrejmosť, vrchnák v čiernom prevedení zaujme na prvý pohľad. Gélová textúra s ovocnou vôňou sa príjemne nanáša, šampón ma síce miernejšie penivé schopnosti, no pri väčšom množstve dosiahnete požadovanú bohatú penu. Po umytí sú vlasy prirodzene lesklé, odľahčené, hebké a krásne voňajúce. Vôňa sa v kaderách udrží dva dni, čo ma veľmi prekvapilo, poradí si s rozčesaním hustých a tvrdých vlasov, jemné nezaťaží, naopak, spevní ich štruktúru a obalí ich výživnými zložkami. Šampón je vhodný pre každý typ vlasov, 400 ml balenie čo to vydrží, vďaka bio zložkám ho môžu používať aj vaše deti. Pri dlhodobej aplikácii budete mať vlasy krásne zacelené, hladké, lesklé a zdravo vyzerajúce. Tento šampón nikoho neurazí, radím ho k normálu, nie je to produkt, ktorému by som dala plno hviezdičiek, no na bežné denné používanie mi úplne vyhovuje. Ak sa vám však vlasy príliš mastia, produkty s obsahom kondicionéru radšej nekupujte, mohli by vám kadere zaťažiť alebo stimulovať vyššiu produkciu mazu. Inak cena produktov značky Naturalium je viac ako prijateľná, v ponuke majú rôzne vône a čo by som určite rada vyskúšala tiež, sú ich parfumované telové spreje. Ak je ich vôňa taká krásna ako tieto prípravky, potom je to ideálny parfumovaný sprej na leto. Veď kto by nechcel voňať ako maliny, melón alebo jablko? :)

naturalium_hair
naturalium_sampon
naturalium_mango_hair

Všetky produkty nakúpite na stránke Notino, pričom od 9.7. beží akcia s názvom Summer Black Friday. V zľavách je hneď niekoľko skvelých značiek ako Avéne, Loréal Paris, Makeup Revolution London, Dermacol a iné. Stačí, ak pri nákupe týchto značiek zadáte kód SUMMER20SK a v pokladni sa vám automaticky odráta 20%. Ešte stále si stíhate nakúpiť v pohodlí domova a so skvelou zľavou, akcia trvá až do konca týždňa. 

Poznáte produkty Naturalium? Ak áno, ako ich hodnotíte?

Krásny zvyšok večera,
S.

You May Also Like

6 komentárov

  1. Už dlouho mě láká tato značka, akorát produkty z kokosové řady :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nepoznám ale nalákala si ma dostatočne! A krásne fotografie :O

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetky produkty vyzerajú super :) Na značku Naturalium som mala celkom zálusk, no veľmi mi nevoňala práve kokosová rada a tak som už ďalšie produkty ani neskúšala, každopádne možno to zmením a kúpim si práve z tej melónovej

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)