Black and white

by - 06 februára

Ahojte!

Február je mesiac zamilovaných. Na Valentína zvykneme obdarovávať svoju polovičku, bez ktorej si už nevieme predstaviť ani jedeň deň. Láska ako taká nie je len medzi partnermi, ale najdôležitejšiu lásku si nesieme v našom vnútri. Je to láska voči sebe samému, sebaláska. Preto tento mesiac nemyslime iba na svojich najdrahších, ale aj na seba a doprajme si potešenie, či už materiálne, alebo zážitkové. 
Urobme si radosť trebárs novou kabelkou, džínsami, teniskami alebo posteľnou bielizňou. Nádherné, cenovo dostupné, neobkukané a štýlové oblečenie a mnoho iného nájdete na e-shope bonprix.
Čo som si vybrala ja?

sukňa

Ceruzková sukňa s vrstvením 

Čierna farba je jedna z mojich najobľúbenejších. V tomto odtieni pôsobí oblečenie žensky, minimalisticky, čisto a kultivovane. Samé uznajme, že čipka vyzerá najlepšie v čiernej, čierne silonky pôsobia oveľa elegantnejšie ako telové, no a každému známa koža a koženka vynikne jedine v tmavom prevedení. 
Sukňa s vrstvením v legendárnom čiernom odtieni a v koženkovom vzhľade je láska na prvý pohľad. Šarmantná suknička má zaujímavý detail v podobe predného zipsu a riasenia, ktoré vedia krásne vyformovať postavu. Jej vrchný materiál je tvorený 95% polyesterom a 5% elastanom, vrstvenie 100% polyuretánom. Priliehavý strih a dĺžka po kolená robí kúsok zaujímavým a zároveň sofistikovaným. Tentokrát som si vzala číslo 36 a som s ním spokojná. Pás sukne je vyšší, čo je fajn, pretože zakryje bruško a zvýrazní boky. Samotná tkanina je trocha hrubšia, preto je ideálna na jesenné a zimné mesiace. V zadnej časti sa nachádza zips, ktorý je prekrytý a gombík na zapínanie. Zapínanie ide zo začiatku ťažšie, preto je vhodné ho najprv pár krát vyskúšať. 
V sukni sa cítim pohodlne, nie je príliš tesná a jej dĺžka je tak akurát. Skvelo vynikne s bielou košeľou, s vysokými topánkami, ale aj tón v tóne. Hodí sa takmer na každú príležitosť a je ideálna do pracovného šatníka. 

čierna sukňa
koženková sukňa

Pulóver s prestrihmi na rukávoch

Čierno-biely klasický pulóver s prestrihmi na rukávoch je kúsok, ktorý sa nedá prehliadnúť. Zaujímavá kombinácia farieb, strihu a detailov vytvára peknú súhru. 
Pulóver je tvorený 70% viskózou a 30% polyamidom. Vzala som si veľkosť 32/34 a keďže sa jedná o voľnejší strih, sadol mi ako uliaty. Materiál je veľmi príjemný, trocha tenší, vhodný aj na teplejšie dni. Pulóvrik má V výstrih a rukávy delené na biele a čierne pásy. Samotný kúsok je dobre kombinovateľný, hodí sa ako ku športovému, tak aj k elegantému šatníku. Obsahuje 2 základné farby, preto ho zladíte takmer s každým jedným odtieňom. 

Legíny s ozdobným zipsom

Legíny má v šatníku azda každá z nás. Prinášajú pohodlie, komfort a často ich využívame aj pri cvičení. Ja sama mám doma niekoľko kusov, mne sa veľmi osvedčili ako nohavice do vysokých čižiem. 
Tieto legíny sú iné v tom, že majú po bokoch ozdobné zipsy. Zoženiete ich v 3 krásnych farbách, čiernej, nočnej olivovej a tmavomodrej. Mňa zaujala práve olivová a vzala som si číslo 36/38. Samotná textília je na mňa príliš tenká, legíny sú ušité z 95% bavlny a 5% elastanu. Materiál je síce ako bavlnka, no presvitá, čo mne osobne prekáža. Kvôli tomu ich kombinujem s dlhším svetrom alebo košeľou. Ak by som si mala znova vybrať, siahla by som radšej po čiernej farbe, pri ktorej aj miernu priesvitnosť materiálu viete lepšie zamaskovať ako pri svetlých odtieňoch. Inak sú fajn, nosím ich teraz k čižmám, pretože majú skinny strih a pohodlný hrubý pás, ktorý vôbec netlačí. 

pulóver
pulóver a legíny
legíny a pulóver

Rada nakupujem oblečenie, no nie vždy mám čas zájsť do kamennej predajne. Preto oceňujem e-shop bonprix, kde nájdem všetko čo potrebujem. Nezabudnite si stiahnúť appku, v ktorej po prihlásení budete mať prehľad všetkých svojich nákupov a noviniek. Dokonca má e-shop pravidelné promo akcie s kódmi, vďaka ktorým ušetríte ešte viac. :)

Krásny slnečný deň,
S.H.

(Spolupráca s e-shopom bonprix.)

You May Also Like

2 komentárov

  1. Ta druhá varianta sa mi páči oveľa viac. Tie kožené nohavice mi prídu strašne nepraktické, hlavne v lete a ani sa mi to veľmi nepáči. Ja sa priznám, že nosím najradšej leginy. Tie sú jednoducho najpohodlnejšie, čo sa budeme rozprávať :-D . Akurát mi trochu trvalo, než som sa naučila nosiť tangá , pretože nosiť klasické nohavičky pod legíny nie je pekný :-D .

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)