Mary Kay novinky 2024

by - 14 apríla

Ahojte kočky!

Príjemné slnečné počasie je už konečne tu a ja som z neho natešená ako nikdy. Zimu mám rada, no už to dávno nie sú zimy, aké bývali, preto ma akýkoľvek záblesk slnka okamžite pozitívne naladí. 
V zimných mesiacoch mi dni spríjemňovali kozmetické novinky značky Mary Kay, ktoré by som vám rada predstavila. :)
 
 
 Parfumovaná voda Boundless Blue

Nádherná svieža kvetinová vôňa je klenot medzi parfumami. Opojné tóny kvetín a ovocia, ktoré sa snúbia s citrusovými akcentmi a jemným závanom mora vás razom presunú na teplú slnečnú terasu, kde si vychutnáte svoju rannú šálku kávy. Vrchné tóny sú sladké v podobe kvetu bananovníka, mandarínky, mangostána a bergamotu, stred je tvorený kvetom neroli, magnóliou, rododendrónom so štipkou maliny a ostružiny. Spodné tóny vône sú inšpirované morom a to konkrétne morskou soľou a kvetom balzamového stromu. Túto vôňu milujem, pripomína mi letnú dovolenku a verte či nie, dokáže pozitívne naladiť na celý deň. 
Oceňujem trvácnosť vône, dokonalý flakón a nežnú modrú farbu. Okolie mi ju chváli, myslím, že sa hodí žene v každom veku a parfumovaná voda Boundless Blue je perfektným darčekom vhodným na akúkoľvek príležitosť. 
 
 
Kolekcia telovej kozmetiky Mandarin Blooms

Telová starostlivosť v podobe sprchového gélu, telového mlieka a parfumovaného spreja si vás okamžite získa. Ak ste milovníčky rovnakej vône na všetkých telových produktoch, toto je sada pre vás. 
Kombinácia sladkých vrchných tónov jablka, mandarínky, šafránu a mäty sa lahodne dopĺňa s bielym kvetom, pivonkou, kumarínom a konvalinkou. V závere sa nachádza kokosové mlieko, vanilka, orcanox, pižmo a pačuli. 
Z kolekcie sa mi najviac páči sprchový gél, ktorý má hustú konzistenciu. Pekne napení pokožku, zároveň ju vyživuje a čo je super, stačí ho naniesť v menšom množstve. Mne osobne sa vôňa páči, je sladká, no žiaden bolehlav. Telové mliečko má krémovú textúru, ktorá sa rýchlo vstrebáva a nie je mastná. Ako čerešnička na torte je tu telový sprej v úžasnom obale, podčiarkujúci intenzitu celej parfumácie. Sada je veľmi vydarená a v ponuke nájdete aj vôňu levandule s magnóliou. 
 
 
Tonizujúce telové mlieko s 3D komplexom TimeWise Body

Úplnou peckou je toto vynovené tonizujúce telové mlieko. Hodvábne jemné telové mliečko bojuje proti starnutiu pokožky, hydratuje, spevňuje a vyživuje suchú kožu bez pocitu mastnoty. 
Antioxidačné telové mlieko je posilnené o 3D komplex, v ktorom sa nachádza zapuzdrený resveratrol, vitamín B3 a peptid proti starnutiu. Okrem toho obsahuje kofeín, známy svojim energickým účinkom, vitamín E a bobule acai, silnú dvojicu antioxidantov, extrakt z tekvicových semien, argánový olej a glycerín. 
Telové mlieko funguje skvelo, už po 2 týždňoch používania je koža jemná, pevnejšia a strie sú menej viditeľné. Po tehotenstve mi ostala celulitída a strie, ktoré nie sú oku lahodiace. Toto mlieko mi ich opticky vyhladzuje, farbu striií zjemňuje, sú menšie a akoby viac vyblednuté. Problémové partie zrazu vyzerajú krajšie a bonusom je aj povzbudzujúca vôňa citrusov. Produkt rozhodne odporúčam, veľké balenie dlho vydrží, samotné mlieko sa rýchlo vstrebáva a nie je vôbec mastné ani olejové. Jedným natretím hydratuje, zjemní a rozjasní pokožku. 
 
 
Telový krém Satin Body kolekcia Fresh Waterlily 

Limitovaná kolekcia Satin Body s vôňou lekna dodáva pokožke zamatovo jemný a luxusný pocit. Krém na telo je moja srdcovka, okrem hustej našľahanej konzistencie má aj veľmi príjemnú vôňu. V jeho zložení nájdete bambucké maslo a ošetrujúci slnečnicový olej. 
Veľmi dobre sa nanáša, takmer okamžite sa vstrebe a pokožku prevonia na celý deň. V kolekcii je aj telový peeling, ktorý pekne doplňuje samotný krémik. Odporúčam ho všetkými desiatimi!

Krém na ruky Passionflower 

Krémov na ruky mám doma pomerne v hojnom počte, no nie všetky mi sadli. Práve tento krémik z limitovanej edície hodnotím kladne, veľmi pekne ovocne vonia. Má krémovú textúru, rýchlo sa vstrebáva a ruky sú po aplikácii jemné, vyživené a bez mastného pocitu, ktorý neznášam. Pri pravidelnom používaní je koža na rukách krajšia, hydratovaná a príjemná na dotyk. 
 
 
TimeWise Ultimátna zázračná kolekcia

Pleťová kolekcia obsahuje všetky produkty, ktoré potrebujete pri rannej a večernej skincare rutine. Čistenie pokožky je zahrnuté v čistiacom kréme 4 v 1, hydratáciu vám zabezpečí antioxidačný hydratačný krém, pleť bude počas dňa chránená s ochrannou dennou emulziou s SPF 30 a večer regenerovaná s obnovujúcim nočným gélom. Nesmiem zabudnúť aj na starostlivosť o očné okolie, ktoré pekne doplní očný krémik. 
Sada sa mi páči, mám rada, keď značky prichádzajú na trh s výrobkami, ktoré sa navzájom dopĺňajú. Celú kolekciu testujem už niekoľko mesiacov a musím uznať, že moja pleť je viac svieža, mám oveľa menej vyrážok a čiernych bodiek, jemné vrásky sú viac vypnuté a celkovo pôsobí koža zdravšie a lesklejšie. 
Čo sa týka čistiaceho gélu, má hustú konzistenciu, preto ho stačí nanášať v menšom množstve. Gélik je fajn, obsahuje jemné častice, ktoré fungujú ako peeling. Mne gélik trocha viac vysušoval pleť, preto som ho používala len večer, Všetky prípravky sú neparfumované a bez olejových zložiek. Očný krém dobre hydratuje okolie očí, pekne ho vzpruží a bojuje aj proti tmavým kruhom. Denná emulzia mne osobne nesadla, vadí mi na nej mastejšia textúra, po ktorej sa mi pokožka veľmi leskne a to ja pri denných krémoch nemusím. Účinkom je ale fajn, výborne hydratuje suchú kožu, obsahuje aj ochranný faktor, čo poteší najmä v letných mesiacoch. Ak vám nevadí lesklejší finiš na tvári počas dňa, tak si ju rozhodne obľúbite. Nočný gélik je naopak pecka, príjemne sa nanáša, okamžite zjemňuje pleť a krásne ju vypne. Pri pravidelnom používaní regeneruje kožné bunky, prinavracia pleti jas a zjednocuje tón pokožky. Ako som spomínala, mne veľmi pomohol aj s akné a čiernymi bodkami, kožu mi prečistil a hydratoval. Hydratačný krém stačí naniesť v malom množstve, úžasne priľne k pleti a zanechá ju vláčnu. Za mňa vrelo odporúčam nočný gél, očný a hydratačný antioxidačný krém. 

 
Všetky prípravky nájdete na stránkach marykay.sk alebo si ich viete objednať u nezávislej kozmetickej poradkyne. 
 
Ktoré produkty vás zaujali? Vyskúšali ste už tieto novinky?
 
Krásny slnečný deň,
S.H.
 
(Spolupráca s Mary Kay Slovensko.)

You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)