Juicy summer

by - 08 júna

Ahojte dievčatá!  

Po dlhej zime sme sa konečne dočkali vytúženého leta plného oddychu, radosti a spokojnosti. Každá z nás bude tráviť prázdniny a dovolenky podľa svojich možností a preferencií, pri mori, na horách alebo doma na záhrade. Isté je, že počas týchto dní si volíme ľahké, pohodlné a hlavne vzdušné oblečenie. Rôzne nápady a inšpirácie na outfity ponúka môj obľúbený bonprix. Mne padlo do oka hneď niekoľko nových kúskov. :)
 
čierne tielko oblečené na žene
 
Tielko s čipkou

Top s čipkovaným zdobením a okrúhlym výstrihom v neutrálnom čiernom odtieni patrí medzi kúsky, ktoré využijete počas celého leta. Vďaka priedušnému materiálu si ho rýchlo obľúbite.
Tielko je ušité z 95% organickej bavlny a 5% elastanu, pričom čipkovaný okraj tvorí 85% polyamid a 15% elastan. Tričko má priliehavý strih, vyzerá pekne na postave a hodí sa ku každému štýlu obliekania. Viete ho zladiť so sukňou, šortkami, džínsami ale aj s elegantnými nohavicami. Ja som si vzala číslo 36/38, najmenšiu veľkosť a som spokojná s výberom. Ak preferujete svetlejšie farby, v ponuke je aj v bielom prevedení. Top je príjemný na tele, čipka neškriabe a neotláča sa. 
 
Džínsové strečové šortky 

Šortky v džínsovom vzhľade pôsobia ležérne a minimalisticky. Príjemná strečová látka zaisťuje pohodlie a štýl zároveň.
Na šortkách sa mi páči materiál, ktorý je tvorený 97% bavlnou a 3% elastanom. Oceňujem dvojbalenie, v ktorom okrem klasickej ľadovcovo modrej dostanete aj bielu twill farbu, prípadne modrú used a svetlomodrú. Vybrala som si číslo 36 a sedí mi. Samotná tkanina šortiek je jemná a vzdušná, preto sú ideálnou voľbou počas horúčav. Na spodnom okraji sa dajú podohnúť, čím získate úplne iný feeling. Takto ich viete kombinovať s elegantným topom alebo blúzkou a bude to vyzerať fantasticky. Tieto kúsky sa u mňa nestratia, sú maximálne pohodlné a tým si ma získali. Čo mi na nich trocha vadí je pás, ktorý je klasický, brala by som vyšší. Inak majú zapínanie na zips a gombík, biela džínsovina nepresvitá a nie sú až tak príliš obtiahnuté. 

šortky a tričko oblečené na žene
šortky oblečené na žene
Sako a šorky oblečené na žene.

Jednodielne plavky

Plavková sezóna práve začína a vy si neviete vybrať z množstva strihov, farieb a potlačí? Nie ste v tom samé, aj ja som mala dilemu, pokiaľ som neobjavila naozaj krásne kúsky a za skvelé ceny. 
Tento rok som zvolila celé plavky, ktoré sú predsa len niečím iné. Ich strih je lichotivý postave a zároveň pohodlný. 
Plavky tvorí 80% recyklovaný polyamid a 20% elastan. Podšívka je zo 100% polyesteru. Tkanina ako taká je rýchloschnúca, príjemná na nosenie a hrubšia, preto nič nepresvitá. Keď som si plavky vyberala, nevšimla som si, že košíčky na prsiach nie sú podšité, resp. nemajú žiadne vypchávky. Mrzí ma to, lebo šnúrka na zaviazanie v prednej časti nie je až tak pevná a pri väčších prsiach nastáva problém. Ja som to vyriešila tak, že som šnúrku zaviazala dozadu, čím som si dekolt spevnila. V chrbtovej oblasti sa nachádzajú silné skrížené ramienka, ktoré sa dajú prispôsobiť. Na plavkách je detail v podobe predného okrúhleho výrezu. Mne sa zapáčila tmavo machová farba, no musím uznať, že aj fialová nie je na zahodenie. Veľkostne som si vzala 38, avšak verím tomu, že aj väčšie číslo by bolo fajn. Z vlastnej skúsenosti ich neodporúčam pre ženy s veľkým poprsím. Samotné plavky sú kvalitne ušité a farba je sýta ako na obrázku. 
 
Nohavice Palazzo 

Široko strihané nohavice s gumičkou v páse a výraznou potlačou ma príjemne prekvapili. Takýto typ nohavíc bežne nenosím, no som rada, že ich mám, pretože sú nesmierne pohodlné. 
Krásne letné vzory kvetín a pinklady odtieň sa k sebe veľmi hodia. Tento kúsok je vďaka svojmu materiálu neodmysliteľnou súčasťou dovoleniek. Vďaka 100% bavlne si užijete vzdušnosť a komfort v jednom. Tkanina je dostatočne hrubá, takže nepresvitá. Ja som zvolila číslo 36/38, čiže také, aké bežne nosím. Nohavice sa hodia k rôznym tričkám a blúzkam, v kombinácii s plavkami vytvoria ľahký outfit vhodný aj na dovolenkový obed. Pekne vyzerajú na postave, zakryjú nedostatky a majú vyšší pás. 

Plavky oblečené na postave.
Nohavice oblečené na postave.
 
V lete sa nebojte experimentovať so vzormi, farbami a strihmi, teraz je ten správny čas na to, aby ste objavili nové kombináce, ktoré vám pristanú. :)

Krásny deň,
S.H.

(Spolupráca s e-shopom bonprix.sk)
 

You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)