Summer vacation mood on!

by - 30 júla

Hello!
 
Horúce dni nás priam lákajú k vode, najlepšie k tej slanej. Pre mňa je kvalitne strávená dovolenka hlavne pri mori so všetkými službami, ktoré k nej patria. Tento rok ostávame doma, no prečo si aj pobyt u nás na Slovensku nespríjemniť krásnou a hlavne pohodlnou módou? Bonprix prichádza s novinkami, ktoré vás razom prenesú na vysnívanú pláž, aj keď ste doma na záhrade...
 
Biele šaty
 
Šaty s dierkovanou výšivkou

Po bielych šatách som už dlhšie pokukovala, no nenašla som také, ktoré by mi sadli. Buď sa mi nepáčil strih alebo látka. Keď som zbadala tieto krásky, bola to láska na prvý pohľad. Nádherné vzdušné šaty s dierkovanou výšivkou na sukni sú ako vystrihnuté z katalógu, okrem príjemného materiálu majú skvelý strih, ktorý sedí aj plnším postavám.  
Šaty sú ušité zo 100% bavlny, majú podšívku, vďaka ktorej nepresvitajú. Áčkový strih doplňuje košeľový golier a predné zapínanie na gombíky. V spodnej časti sa nachádza nežná výšivka, ktorá zdôrazňuje ženskosť. Tento kúsok je na letné obdobie ako stvorený, hodí sa snáď na každú príležitosť. Vďaka univerzálnej farbe sa jednoducho kombinuje, látka je na tele veľmi pohodlná a neškriabe. Vzala som si číslo 36 a sedí mi. Šatky nosím do mesta, na prechádzky, sú vhodné aj na narodeninové oslavy a keď si ich zbalíte na dovolenku, verte mi, že ich maximálne vynosíte. Strih je za mňa topka, schová čo má a pritom nevyzerá neforemne. Tak praktický kúsok som v šatníku jednoducho musela mať!

Šaty v bielej farbe.
Dievča v bielych šatách
Dievča v šatách a s kabelkou.
 
Taška Shopper
 
Kabeliek a tašiek nemá žena nikdy dosť! Mne osobne sa na bežné nosenie páčia praktické tašky, do ktorých sa všetko zmestí. Shopper kabelky som predtým nevyhľadávala, nakoľko mi prišli zbytočne veľké, no zmenila som názor. Teraz ako mama nosievam v kabelkách všetko čo sa len dá, preto si ich momentálne neviem vynachváliť. 
Slamená shopper taška v prírodno-bielej farbe je doplnok leta. Takéto kabelky v košíkovom vzhľade využijete na nákupy, ako plážové tašky ale aj na zbalenie všetkých možných maličkostí. Výborný úložný priestor a sťahovacia šnúrka sú milým bonusom, remienok cez plece potešením. 

Slnečný klobúk

Univerzálny slamený šilt je must-have leta. Tento doplnok upúta pozornosť a zároveň vás chráni pred slnečným žiarením. Klobúk má elastický pás v zadnej časti, prírodná farba je príjemným osviežením a slamený vzhľad navodí dovolenkovú atmosféru. Šilt je tvorený 75% papierovým vláknom a 25% polyesterom. Na hlave nikde netlačí, nezosúva sa a dobre sa nosí. Je ľahko kombinovateľný, vyzerá fajn a vďaka 10 cm šírke striešky výborne ochráni. 
 
Sandále
 
Komfortné sandáliky s vystuženou stielkou a platformou doplnia botník každej fashion maniačky. Zemité farby sú teraz v kurze, odtieň latte machiato si zamilujete. Sandále sa zapínajú pomocou remienka so sponou, v prednej časti majú otvorenú špičku. Vďaka flexibilnej podošve sú veľmi ľahké a pohodlné. Na úzkej nohe sú trocha širšie, avšak nie je to až tak hrozné. Vzala som si číslo 37, teda o číslo väčšie ako bežne nosím a je mi akurát. Neutrálne tóny topánok zladíte s akoukoľvek farbou, preto si jeden pár na leto rozhodne zadovážte. 
 
Slamená taška
Shopper taška
Klobúk
Dievča v šatách a s taškou.

Kopu letných kúskov nájdete na e-shope bonprix. Oblečiete seba, svoju polovičku a dokonca deti, preto bežte pozrieť aktuálnu ponuku, ktorá vás rozhodne navnadí na zvyšok leta. :)

Ktorý kúsok by ste si zaobstarali? Aký typ kabeliek preferujete?

Krásny deň,
S.H.

(Spolupráca s e-shopom bonprix.sk).

You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)