Business Casual look

by - 08 októbra

Krásny deň, moje milé čitateľky!  

Posledné mesiace v roku sú moje najobľúbenejšie. Teším sa na chladné jesenné večery, na horúce nápoje, na pumpkin spice sezónu ale hlavne na pohodlné módne kúsky, ktorými sa to v obchodoch a na e-shopoch len tak hemží. V septembri väčšina z nás nastúpila do práce, v ktorej často potrebujeme dodržiavať určitý dress code. Business Casual look je ideálnym výberom pre ženy pracujúce nielen v kancelárii. Okrem elegancie, ktorú prináša, vie byť aj pohodový a pekný zároveň. Kopu inšpirácie nájdete na e-shope bonprix, sama som si vybrala kúsky, ktoré rozhodne zapadnú do spomínaného looku. 

Žena sedí na stoličke v sukni.

Pletené tričko v korzetovom vzhľade

Toto tričko je must-have jesennej sezóny. Nádherná sýta čierna farba v kombinácii s hebkou pleteninou si ma okamžite získala. Povedela by som, že sa jedná skôr o tenší svetrík, ktorý je na tele veľmi príjemný a hrejivý. Okrem čiernej je v ponuke aj v žiarivom fuksiovo cyklámenovom odtieni. 
Tričko má korzetový vzhľad a srdiečkový výstrih. Je tvorené 50% viskózou, 26% polyamidom a 24% polyesterom. Materiál je mäkký, nikde neškriabe a dokonca skvelo drží svoj tvar aj po opratí. Vzala som si veľkosť 32/34, pretože som chcela efekt viac na telo a riadila som sa aj podľa hodnotení. Svetrík má trocha dlhšie rukávy, čo môže niekomu vadiť. Musím povedať, že som s tričkom veľmi spokojná, pletenina je momentálne v kurze a mať v šatníku takýto univerzálny kúsok je na nezaplatenie. Hodí sa nielen do kancelárie, ale vyskladáte s ním outfit aj v bežný deň. 

Vrúbkovaná pletená sukňa

Rozšírená pletená sukňa s gumičkou v páse a v priliehavom strihu sa hodí každej jednej žene. Doteraz som sa takýmto typom sukní vyhýbala, pretože ma nelákal dlhý babkovský štýl, no poviem vám, ostala som milo prekvapená. 
Materiál sukne je z 80% viskózy a 20% polyamidu. Je veľmi pohodlný, krásne sedí na postave, vie sa prispôsobiť krivkám a úžasne zahreje. Gumička v páse uľahčí obliekanie, dĺžka pod kolená skryje prípadné nedostatky a vrúbkovanie je už len čerešničkou na torte. Tentokrát som siahla po čísle 36/38, pretože sa mi postava po pôrode zmenila a urobila som dobre. Sukňa výborne sedí, nikde ma netlačí, nie je príliš napasovaná a cítim sa v nej žensky a elegantne zároveň. Tento kúsok zoženiete aj v rubínovo červenej farbe, ktorá je odtieňom zimnej sezóny. 
Sukňu kombinujem s pleteným tričkom, rolákom alebo s obyčajným klasickým svetríkom. Vyzerá dobre s nízkymi aj vysokými topánkami, viete ju perfektne doladiť s bielou blúzkou a verím, že sa v šatníku zamestnanej ženy nestratí. :)

Pletený set
Set sukne a trička.
Pletená sukňa

Široké nohavice

Moderné nohavice s bočnými vreckami v rozšírenom vzhľade zbožňujem. Fascinujúca modrá farba je niečo extra, naživo je ešte sýtejšia a vyzerá dokonale. Okrem mojej farby máte na výber aj odtieň pinklady.
Nohavice sú ušité zo 60% polyesteru, 35% recyklovaného polyesteru a 5% elastanu. Tkanina je trocha hrubšia, preto sa hodia aj na chladnejšie dni. Vzala som si veľkosť 38 a som s ňou spokojná. Samotný kúsok skvelo doladíte nielen do práce ale aj na párty či rôzne rodinné oslavy. Oceňujem široký strih, ktorý výborne zakryje nedostatky a vysoký pás je len bonusom. Na e-shope je dostupné aj ladiace sako, s ktorým vytvoríte krásny a hlavne moderný kostým. 

Modré nohavice
Nohavice
Modré nohavice
Modré nohavice na postave.

Nádherné a hlavne komfortné oblečenie vhodné na akúkoľvek príležitosť objavíte na e-shope bonprix. Verte mi, z toľkých sviežich modelov si nebudete vedieť vybrať. :)

Čo hovoríte na tieto outfity?

Majte pekný deň,
S.H.

(Spolupráca s e-shopom bonprix.sk).

You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)