Annemarie Borlind práškový púder s kyselinou hyalurónovou

by - 22 septembra

Ahojte,
tak, ako lak na nechty potrebuje vrchnú ochrannú vrstvu, taktiež aj naše líčenie vyžaduje povestnú bodku.
Ak sa rady líčite a používate makeup, svoje dielo potrebujete niečim zafixovať. Ideálne na fixáciu je púder. Každý z nás vyžaduje rôzny typ púdru, buď ten, ktorý je určený pre mastnú pleť, alebo ten, s ktorým naše veľdielo vydrží nehorázne dlho.

Čo by ste povedali na púder, ktorý spĺňa všetky vaše kritéria a ešte niečo navyše? Ja som takýto našla, a dokonca v bio kvalite.

  
Práškový púder s kyselinou hyalurónovou je jemný, sypký prášok, ktorý poskytuje makeupu zamatový finiš. Obsahuje molekuly kyseliny kremičitej naplnené kyselinou hyalúronovou, ktoré umožňujú dokonalé vyplnenie jemných línii a vrásiek a taktiež pomáhajú pri nerovnostiach pleti, tie opticky zjemnia. Počas celej doby, kedy je púder na tvári, uvoľňuje čiastočky kyseliny hyalurónovej, a tým pádom dochádza ku lepšej hydratácii pleti. Tieto hlavné zložky pomáhajú nepretržite, avšak v zložení nájdeme aj jojobový olej, ten má hydratačné a osviežujúce vlastnosti, pohlcuje mastnotu a pleť zanecháva jemnú a hladkú. Bisabol je v zložení na ukľudnenie podráždenej pokožky, čo je fajn, najmä ak máte citlivú pleť. Perleťové pigmenty opticky vyhladzujú vrásky, dodávajú pleti prirodzený, žiarivý vzhľad. Pleťová kompatibilita pri tomto púdri je dermatologicky potvrdená, a samozrejme, 100% na prírodnej báze. Púder ma ľahučkú konzistenciu, pripomína mi zamat. Na pokožke nepôsobí umelo, pleť vyzerá prirodzene. Okrem toho, obsahuje prírodné zložky, ktoré sú nekomedogénne, čiže neupchávajúce póry. Vhodný je pre všetky typy pleti, nie je testovaný na zvieratách, a našej pleti neškodí. To je hlavný rozdiel medzi prírodnými a bežne dostupnými produktami.


Obal púdru sa podobá Liftingovému krému, ktorý ste mohli vidieť v minulých recenziách. Zlatá farba pripomína luxus, ktorý si môže dovoliť každá z nás. Po otvorení ma zaujala labutienka. Prvýkrát sa stretávam s labutienkou v púdri, pri drogériových púdroch je priložená buď čudná hubka, alebo vôbec nič. To ma veľmi oslovilo, púder si tým získal na grácii. Odtieň Natural je univerzálny, prispôsobí sa pokožke. Samotné dierky, cez ktoré si aplikujete púder, sú zabezpečené páskou, aby nedošlo k vysypaniu obsahu. Už na prvý dotyk som sa s púdrom skamarátila. Jemný, zamatový pocit ma sprevádzal dlho po aplikácii, a tá vôňa, je fakt skvelá. Vôbec nie je dotieravá, je skôr jemná, kvetinová. Toto mám na prírodnej kozmetike rada, pretože jemné vône ma vždy dostanú. Aplikácia púdru je pomocou labutienky, ktorú máte priloženú, alebo pomocou štetca. Nanášame ho klasicky, ako sme boli zvyknuté. Už po prvom použití si všimnite, ako vám pleť zjemnela. Vezmite si, že tento efekt urobí púder. Ak spojíte dekoratívnu kozmetiku s kozmetikou na tvár, vaša pokožka vám bude ďakovať.
Ako som spomínala vyššie, rozdiel v bio a komerčnej kozmetike nielen cítite, ale aj vidíte. Ľudia z môjho okolia ma začali chváliť, vraj ako dobre moja pleť vyzerá. Sama som sa presvedčila, čo s mojou pokožkou urobí prírodná kozmetika. Buďte prirodzene krásne, a investujte do seba.
Pleť vám to vráti krásou, hebkosťou a žiarivým vzhľadom. :)


Moja skúsenosť s hyalurónovým púdrom je pozitívna, páči sa mi, akú ma púder konzistenciu a vôňu. Na tvári vytvorí zamatový finiš , póry stiahne a zjednotí. Používala som ho spolu s mojím obľúbeným Anti-aging makeupom, a výsledky boli priam neskutočné.
Dievčatá moje, to sa nedá opísať, to musíte zažiť. A pozor, teraz je púder v akcii, tak sa ponáhľajte, aby ste ju stihli. Kúpite na Annemarieborlind.sk

Pekný večer,
Soňa

Za poskytnutie výrobkov ďakujem zastúpeniu Annemarie Borlind.

You May Also Like

4 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)