- Ziaja párty -

by - 18 septembra

Krásnu slnečnú nedeľu,
kozie mlieko patrí medzi najzdravšie mlieka vôbec. Ako malá som ho neznášala, doteraz jeho chuť neobľubujem. Kozmetika z kozieho mlieka mi prišla vždy divná, nechápala som, ako ľudia dokážu na svoju pleť napatlať niečo z kozy. Myslela som, že smrad kozieho mlieka neprebije žiadna parfumácia, preto som sa takýmto produktom vyhýbala.
Keď mi prišla vlasová kozmetika od Ziaja na testovanie, tajne som si priala, aby nesmrdela. Moje prianie sa splnilo, kozmetika nielen že nesmrdí, ona dokonca príjemne, sviežo vonia. Testovanie pre mňa vďaka tomu bolo úžasné, a som rada, že som výrobky skúsila. 



* Vlasová starostlivosť Ziaja Goat's milk- šampón, kondicionér, maska na vlasy:

Línia s kozím mliekom je určená pre vlasy suché, drsné a bez lesku. 
Každý jeden produkt obsahuje keratín, prirodzený stavebný prvok vlasov a proteíny kozieho mlieka. Výrobky sú alergicky a dermatologicky testované, hodia sa pre všetky vekové kategórie.
Biely obal pripomína čistotu a sviežosť. Páči sa mi uzatváranie šampónu a kondicionéru, avšak pri maske mi vadí viečko, ktoré je vyrobené z plastu- veľmi sa ohýba, takže pozor pri otváraní.
Vôňa produktov mi pripomína Marínu krém- červený obal, kupovali si ho už naše babky. :D Mne krém vonia, preto aj vôňu Ziaja produktov zbožňujem.

Ziaja kozie mlieko šampón na vlasy  jemne umýva kadere, a pokožku hlavy. Odporúča sa na suché, matné a zničené vlasy. Obnovuje narušenú štruktúru vlasu a zlepšuje jeho pružnosť. Vlasy krásne uhladí  a zjemní, uľahčuje rozčesávanie a prinavracia stratený objem. Používa sa na mokré vlasy, šampón jemne masírujte až do vytvorenia peny. Následne zmyte, alebo proces opakujte. 
Čo ma prekvapilo, je konzistencia šampónu- saténová, perlovej farby a krásne voňavá. Na vlasoch vytvorí bohatú penu, dobre sa oplachuje a nezaťažuje vlasy. Mne šampón sadol, vlasy mi s ním vydržali 4 dni "čerstvé" a nemastili sa. Vlasy som mala lesklé a jemné, no výrazný objem sa nekonal. Kadere mi voňali aj na druhý deň, čo oceňujem. 
Celkovo šampón hodnotím kladne, myslím, že stojí za vyskúšanie.



Ziaja kozie mlieko kondicionér na vlasy regeneruje vlasy, zlepšuje ich elasticitu a zabraňuje lámaniu. Kondicionér pôsobí hĺbkovo v štruktúre vlasu, chráni končeky pred rozstrapkaním. Vlasy sú jemné a mäkké, ľahšie sa rozčesávajú a neuzlia sa. Používa sa na šampónom umyté vlasy- stačí množstvo vlašského orecha, ktoré sa vmasíruje od polovice vlasov smerom dole. Na končeky môžete použiť väčšie množstvo. Po cca 3-5 minútach kondicionér opláchnite.
Krémové zloženie bielej farby sa ľahko nanáša a vlasy nezaťaží. Po použití som mala hrivu jemnú, no čo sa týka končekov, nepozorovala som žiadne zmeny. Myslím, že pri pravidelnom používaní sa vlasy zocelia, samozrejme, časovo to závisí od typu vlasov. Produkt mi vyhovuje menej, patrí však k vlasovým výrobkom, ktoré by sa mali používať pri každom umývaní, takže ho striedam s maskou.


Ziaja kozie mlieko vlasová maska ma úplne dostala. Obnovuje hydratáciu vlasov, zlepšuje lesk, chráni vlasy pred poškodením a nezaťažuje ich. Pre mňa top produkt zo série, pretože moju hrivu vzpružil a zjednotil. Moje vlasy sú farbené, preto aj produkty, ktoré si vyberám, musia byť k vlasom šetrné. Táto maska splnila všetko, čo mala. Moje vlasy boli hydratované, vôbec sa nesušili a jemne sa leskli. Farba na vlasoch akoby ožila, konečne sa moje kadere pozbierali po lete, dokonca mám pocit, že mi menej vypadávajú. Maska sa nanáša na mokré vlasy (konečne výrobok pri ktorom si nemusím vlasy žmýkať do uteráka)a vmasíruje sa s pôsobením cca 3-5 minút. Rýchle riešenie pre uponáhľané dámy.


* Ziaja dvojfázový odličovač očí s kozím mliekom:

Na testovanie som dostala okrem vlasovej starostlivosti aj tento odličovač. Jemný kozmetický odličovač je určený na oči a ústa. Odstraňuje vodeodolný makeup, je neparfumovaný a neobsahuje žiadne farbivá. Odporúča sa tiež pre nositeľov kontaktných šošoviek. Vodná fáza obsahuje mliečne proteíny- tie pokožku vyhladzujú, hydratujú a osviežujú. Olejová fáza ponúka ľahké zmäkčovadlá na pokožku v okolí očí. Tie makeup rozpustia a pritom pokožku nedráždia. Okrem toho, v odličovači nájdeme ricínový olej, skvelý na posilnenie rias. 
Produkt skvelo odličuje, je naozaj jemný a šetrný, ale! Aj napriek tomu, že mám pokožku suchšiu, olej, ktorý odličovač obsahuje, je až príliš mastný. Mne to veľmi vadilo, mala som mastnú pleť, palce a oči. Po použití výrobca píše, že sa nemusíte umývať vodou. Ja som pociťovala neskutočnú ťažobu na tvári vo forme oleja, preto som si tvár musela opláchnuť. Či by som ho odporučila, to neviem , možno iba ak máte extrémne suchú pokožku, a nevadí vám olej na tvári. :/


Všetky výrobky si môžete objednať na stránke www.fortis-slovakia.com a ak by ste chceli vedieť informácie o novinkách a akciách, klikajte na ziaja.sk.

Napíšte mi dole do komentárov, aké skúsenosti máte so Ziaja výrobkami, a čo by ste mi odporučili. 

Soňa

Za poskytnutie výrobkov na testovanie ďakujem spoločnosti Ziaja. 

You May Also Like

4 komentárov

  1. Podobne ako ty, nemám vzťah k produktom s obsahom kozieho mlieka a nejako ma žiaľ ani nelákajú, no možno by som po vyskúšaní bola prekvapená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím že budeš z produktov paf, pretože mne sadli, určite vyskúšaj. :)

      Odstrániť
  2. Prosím ťa, obsahuju tieto produkty aj silikony ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím že nie, kozmetika je založená na farmaceutických látkach pridávaných do krémov.

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)